Alex zou ik hard raken, jammer dat ze tetverkleining gehad heeftquote:
Heb Ariel al een keertje keihard geraakt!quote:Op woensdag 3 februari 2016 00:22 schreef renwan het volgende:
[..]
Alex zou ik hard raken, jammer dat ze tetverkleining gehad heeft
quote:Op woensdag 3 februari 2016 00:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb Ariel al een keertje keihard geraakt!
Duidelijk voor de tettenverkleiningquote:
Ik ga ook geen foto's van haar in dit topic gooien van na de verkleining. Dat zou een belediging aan Geerd zijnquote:Op woensdag 3 februari 2016 00:27 schreef renwan het volgende:
[..]
Duidelijk voor de tettenverkleining![]()
![]()
Hoelaat thuis??quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:17 schreef renwan het volgende:
Ben nog steeds op werk, dat wordt alleen bier drinken straks
RUSTAG!quote:
Dat was gisteren man, zit al te pilsenquote:
Hu ja idd zat denk ik ff op de verkeerd pladzijdequote:Op woensdag 3 februari 2016 00:28 schreef renwan het volgende:
[..]
Dat was gisteren man, zit al te pilsen![]()
Duidelijk de tweeling broer van PN.quote:
Plaktzijde bedoel je? Teveel gefapt?quote:Op woensdag 3 februari 2016 00:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hu ja idd zat denk ik ff op de verkeerd pladzijde
De verkeerde kààààntquote:Op woensdag 3 februari 2016 00:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Duidelijk de tweeling broer van PN.
Alleen jammer dat hem niet duidelijk is dat PN een kast homo is
Vandaag nog niet eens bleef liever 15 min langer liggen dan te fappenquote:Op woensdag 3 februari 2016 00:30 schreef renwan het volgende:
[..]
Plaktzijde bedoel je? Teveel gefapt?
Mijn breeuuur haud van een paaaaaal in de kôndquote:
Hij was nsberquote:Op woensdag 3 februari 2016 00:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn breeuuur haud van een paaaaaal in de kônd
We kunnen hier zo nog 40/45 grappen over makenquote:Op woensdag 3 februari 2016 00:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn breeuuur haud van een paaaaaal in de kônd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |