abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159558075
Meer mensen bekend met dit fenomeen? Ik stuitte er dit weekend op en heeft me wakker gehouden.

Voor ik er op in wil gaan en wie nieuwsgierig is moet even eigen research doen en je vertrouwd maken wat het is, en waar het de laatste jaren ingeslopen is. Het is echt mindblowing en ook wel weer leuk om daar met geïnteresseerden wat meer onderzoek te doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door waxmask op 31-01-2016 23:15:15 ]
pi_159558232
Waar gaat dit over
pi_159558264
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 23:12 schreef Dingflofbips het volgende:
Waar gaat dit over
Ik kan het wel voorkauwen, maar wil dat je jezelf verbaasd. Zoek in youtube....
pi_159558270
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 23:12 schreef Dingflofbips het volgende:
Waar gaat dit over
Dat moet je zelf uitzoeken, maar het schijnt echt 'mindblowing' te zijn.
  zondag 31 januari 2016 @ 23:14:48 #5
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_159558277
Vertrouwd.
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
pi_159558283
Huiswerk. Hm laat maar dan
pi_159558315
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 23:15 schreef Dingflofbips het volgende:
Huiswerk. Hm laat maar dan
Ok ok niks opzoeken dan he? Zweer het?

Ok!

Die vampieren film van Tom Cruise die heet?
pi_159558416
quote:
2s.gif Op zondag 31 januari 2016 23:14 schreef waxmask het volgende:

[..]

Ik kan het wel voorkauwen, maar wil dat je jezelf verbaasd. Zoek in youtube....
Je hebt een zeldzame gift in mensen overtuigen. Ik ben om, thanks. Je hebt gelukkig geen letter te veel gezegd
pi_159558441
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 23:19 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Je hebt een zeldzame gift in mensen overtuigen. Ik ben om, thanks. Je hebt gelukkig geen letter te veel gezegd
Hoe heet die Tom Cruise en Brad Pitt film?
pi_159558479
quote:
2s.gif Op zondag 31 januari 2016 23:20 schreef waxmask het volgende:

[..]

Hoe heet die Tom Cruise en Brad Pitt film?
YouTube it. Echt een top film, mindblowing. Ik kan je wel paar woorden over de film geven of paar letters uit de titel maar je moet het echt zelf zien, ervaren, voelen.

Enjoy the ride
pi_159558498
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 23:22 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

YouTube it. Echt een top film, mindblowing. Ik kan je wel paar woorden over de film geven of paar letters uit de titel maar je moet het echt zelf zien, ervaren, voelen.

Enjoy the ride
Het gaat puur om de titel, schrijf die hier op, zoek het dan op en hou het nog even stil!
pi_159558499
quote:
3s.gif Op zondag 31 januari 2016 23:07 schreef waxmask het volgende:
Meer mensen bekend met dit fenomeen? Ik stuitte er dit weekend op en heeft me wakker gehouden.

Voor ik er op in wil gaan en wie nieuwsgierig is moet even eigen research doen en je vertrouwd maken wat het is, en waar het de laatste jaren ingeslopen is. Het is echt mindblowing en ook wel weer leuk om daar met geïnteresseerden wat meer onderzoek te doen.
Grappig altijd dat er mensen zijn die denken dat we de OP zelf maar in moeten vullen met informatie over het onderwerp. De OP is er juist voor bedoeld zodat mensen stof hebben om na te denken, niet om zelf te gaan zoeken - tenzij het een vraagstuk betreft, maar dat is dit topic niet.
Google is your friend, abuse your friends
pi_159558543
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 23:23 schreef Metalfrost het volgende:

[..]

Grappig altijd dat er mensen zijn die denken dat we de OP zelf maar in moeten vullen met informatie over het onderwerp. De OP is er juist voor bedoeld om mensen stof hebben om na te denken, niet om zelf te gaan zoeken.
Ik pas die nog aan bij genoeg intresse en mensen het zelf ontdekt hebben. TRUST ME!

Voor jou de vraag:

Wat zei Darth Vader tegen Luke in the Empire Strikes Back?
pi_159558576
quote:

[..]

Grappig altijd dat er mensen zijn die denken dat we de OP zelf maar in moeten vullen met informatie over het onderwerp. De OP is er juist voor bedoeld zodat mensen stof hebben om na te denken, niet om zelf te gaan zoeken - tenzij het een vraagstuk betreft, maar dat is dit topic niet.
Na deze ontdekking zul je zien dat vraagstuk niet de lading dekt!
pi_159558614
quote:
2s.gif Op zondag 31 januari 2016 23:24 schreef waxmask het volgende:

[..]

Ik pas die nog aan bij genoeg intresse en mensen het zelf ontdekt hebben. TRUST ME!

Voor jou de vraag:

quote:
De OP is er juist voor bedoeld zodat mensen stof hebben om na te denken
Wat snap je niet aan die zin?

Je hebt net een topic geopend zonder uitleg over het onderwerp. Handig, dat. Maar niet heus.
pi_159558636
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 23:27 schreef Metalfrost het volgende:

[..]

[..]

Wat snap je niet aan die zin?

Je hebt net een topic geopend zonder uitleg over het onderwerp. Handig, dat. Maar niet heus.
Als je antwoord heeft op der vraag zal er een luikje opengaan.
pi_159558643
Dit klink als totale bullshit, die voorbeelden ook:

• The death of Nelson Mandela during his imprisonment in the 1980s
• The spelling of the children’s book series “Berenstain Bears” as “Berenstein Bears.”
• The countries of Sri Lanka and New Zealand being located in different places on the planet.
• The number of American states being 51 or 52.

:')

Nee, Ik kan het niet gewoon fout hebben onthouden/niet echt om gecared, we moeten wel in een parallel universum leven!!11!!!_!
'Mind Blowing', ja dat mensen zo debiel kunnen redeneren.

Daarnaast is het ook nog geen eens een effect of theorie, maar een hypothese die onmogelijk te bewijzen valt en dus linea recta in de grote boze pseudo wetenschap kist kan om daar lekker weg te rotten.
pi_159558645
quote:
2s.gif Op zondag 31 januari 2016 23:24 schreef waxmask het volgende:

[..]

Voor jou de vraag:

Luke, i am your father?
pi_159558652
quote:
2s.gif Op zondag 31 januari 2016 23:28 schreef waxmask het volgende:

[..]

Als je antwoord heeft op der vraag zal er een luikje opengaan.
Uit dat luikje komt een kat, met een bordje 'kuttopic, slotje'
pi_159558668
Goed verhaal.
Ja doei.
pi_159558695
quote:
13s.gif Op zondag 31 januari 2016 23:29 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Dit klink als totale bullshit, die voorbeelden ook:

• The death of Nelson Mandela during his imprisonment in the 1980s
• The spelling of the children’s book series “Berenstain Bears” as “Berenstein Bears.”
• The countries of Sri Lanka and New Zealand being located in different places on the planet.
• The number of American states being 51 or 52.

:')

Nee, Ik kan het niet gewoon fout hebben onthouden/niet echt om gecared, we moeten wel in een parallel universum leven!!11!!!_!
'Mind Blowing', ja dat mensen zo debiel kunnen redeneren.

Daarnaast is het ook nog geen eens een effect of theorie, maar een hypothese die onmogelijk te bewijzen valt en dus linea recta in de grote boze pseudo wetenschap kist kan om daar lekker weg te rotten.
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 23:29 schreef Pendora het volgende:

[..]

Luke, i am your father?
Heeft hij gelijk? Ik herinner me dat ook namelijk.Maar zoek nu eens die scene op desnoods op je eigen dvd.
pi_159558767
Het is:

Interview with ... Vampire?
pi_159558781
Volgens mij gaat het hier over:

The “Mandela Effect” is what happens when someone has a clear memory of something that never happened in this reality.

Many of us — mostly total strangers — remember the exact same events with the exact same details. However, our memories are different from what’s in history books, newspaper archives, and so on.

This isn’t a conspiracy, and we’re not talking about “false memories.” Many of us speculate that parallel realities exist, and we’ve been “sliding” between them without realizing it.

(Others favor the idea that we’re each enjoying holodeck experiences, possibly with some programming glitches. In my opinion, these aren’t mutually exclusive.)

Ondanks dat ik er niet veel achter zoek heb ik zelf dit ook wel eens. Zo weet ik zeker dat jaren geleden David Hasselhoff dood was gegaan bij een brand. Ik was ook heel verbaasd dat ik hem weer in een film zag en kon nergens over die brand vinden terwijl ik me de nieuws sites zo in mijn hoofd naar voren kon halen.
pi_159558791
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 23:34 schreef Pendora het volgende:
Volgens mij gaat het hier over:

The “Mandela Effect” is what happens when someone has a clear memory of something that never happened in this reality.

Many of us — mostly total strangers — remember the exact same events with the exact same details. However, our memories are different from what’s in history books, newspaper archives, and so on.

This isn’t a conspiracy, and we’re not talking about “false memories.” Many of us speculate that parallel realities exist, and we’ve been “sliding” between them without realizing it.

(Others favor the idea that we’re each enjoying holodeck experiences, possibly with some programming glitches. In my opinion, these aren’t mutually exclusive.)

Ondanks dat ik er niet veel achter zoek heb ik zelf dit ook wel eens. Zo weet ik zeker dat jaren geleden David Hasselhoff dood was gegaan bij een brand. Ik was ook heel verbaasd dat ik hem weer in een film zag en kon nergens over die brand vinden terwijl ik me de nieuws sites zo in mijn hoofd naar voren kon halen.
Bij een amateur race toch?
pi_159558830
quote:
2s.gif Op zondag 31 januari 2016 23:31 schreef waxmask het volgende:

[..]

[..]

Heeft hij gelijk? Ik herinner me dat ook namelijk.Maar zoek nu eens die scene op desnoods op je eigen dvd.
Nou ik heb twee weken geleden de films gekeken en ja het gebeurde zie ook:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')