Nee want ik heb nooit echt heftige make-up gedragenquote:Op zondag 31 januari 2016 23:25 schreef FrauMilena het volgende:
Hadden jullie vroeger ook make-up waarvan je nu denkt mijn goooood.
Ik heb in elk stadje toch een ander schatje dus dat komt goed.quote:Op zondag 31 januari 2016 23:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Omg ja. Maar jij slaapt buiten, want je snurkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op zondag 31 januari 2016 23:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was een tijdje gothic, dus ... tsja.
Ben tijdje emo geweest. Maar heb er geen spijt van ofzo. Ik vond het toen wel leuk.quote:Op zondag 31 januari 2016 23:25 schreef FrauMilena het volgende:
Hadden jullie vroeger ook make-up waarvan je nu denkt mijn goooood.
quote:Op zondag 31 januari 2016 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb in elk stadje toch een ander schatje dus dat komt goed.Mag wel hoor, heb ik de bus voor mezelf. Als je maar niet besluit te gaan trouwen met een random exoot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
En Heppie laten we in Nederland werken en elke maand geld sturen?quote:Op zondag 31 januari 2016 23:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Mag wel hoor, heb ik de bus voor mezelf. Als je maar niet besluit te gaan trouwen met een random exoot.
Trustenquote:
Wow.quote:Op zondag 31 januari 2016 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En Heppie laten we in Nederland werken en elke maand geld sturen?
quote:Op zondag 31 januari 2016 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En Heppie laten we in Nederland werken en elke maand geld sturen?
slaap lekker jcquote:
We blijven hippiesquote:Op zondag 31 januari 2016 23:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Gaan we daar geen baantjes pakken dan?
quote:
Beetje bijklussen toch. Op het land werken, horeca. Schuurtjes bouwen en shit.quote:
Beheers jezelf McGrath.quote:Op zondag 31 januari 2016 23:32 schreef McGrath het volgende:
zal ik nog een danoontje pakken?#fatty
omg ik maakte vroeger altijd danoontje ijsjesquote:Op zondag 31 januari 2016 23:32 schreef McGrath het volgende:
quote:Op zondag 31 januari 2016 23:32 schreef McGrath het volgende:
ik heb wel wat teveel pap ja.quote:Op zondag 31 januari 2016 23:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Beheers jezelf McGrath.Papzak.
Nee, doe maar. Yolo.
Waarom ga je met Fikkie weg?quote:Op zondag 31 januari 2016 23:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Gaan we daar geen baantjes pakken dan?
Ohhh, hier nu zin inquote:Op zondag 31 januari 2016 23:32 schreef supersof het volgende:
[..]
omg ik maakte vroeger altijd danoontje ijsjes
en ja gewoon pakken toch
Valt wel mee qua kcalquote:Op zondag 31 januari 2016 23:32 schreef McGrath het volgende:
Omdat we werkloze sloebers zijn.quote:
Ik zou niet meer kunnen leven.quote:Op zondag 31 januari 2016 23:33 schreef supersof het volgende:
ik ben weer misselijk door chocolade
ik denk dat ik geen chocolade meer kan eten
rip
Ik zag je FB like van 3opreis.quote:
Jaquote:Op zondag 31 januari 2016 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zag je FB like van 3opreis.
Leuke aflevering?
In 'n fucking banaan zitten nog meer suikersquote:Op zondag 31 januari 2016 23:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
veel suiker in een kleine hoeveelheid
Kan ik jullie zeker onderhouden.quote:
Dat was wel de bedoeling jaquote:
Gewoon ijsklontjes dus?quote:
Zo'n restje uit flesje zeg maar?quote:Op zondag 31 januari 2016 23:37 schreef FrauMilena het volgende:
Ik heb water wat een beetje naar AA drink smaakt. Not bad.
Jaquote:Op zondag 31 januari 2016 23:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo'n restje uit flesje zeg maar?Lekker
Nee, ik wil onderweg wel hier en daar werken.quote:
Oh dat. Ik snap het ik snap hetquote:Op zondag 31 januari 2016 23:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, ik doe geen ijsklontjes in de vriezer, ik moet ze maken!
Sletjequote:Op zondag 31 januari 2016 23:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik wil onderweg wel hier en daar werken.
Tja....slecht zelfbeeld ofzo denk ik, icm verlegen/introvert zijnquote:Op zondag 31 januari 2016 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lolz
Hoe ben jij altijd single gebleven?
OMG CRACK DICHTBIJ OMGquote:Op zondag 31 januari 2016 23:38 schreef Crack_ het volgende:
Vrijdag naar fuckie Nijmegen voor auto, hoop dat ze dat ding maken zeg pfoeoeeoeoe. Laatste garantie
Wow obsceen.quote:Op zondag 31 januari 2016 23:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet toch ergens van leven.quote:
Een paar andere ook wel, alleen ik had het niet echt in de gaten toendertijdquote:
ik heb waterquote:Op zondag 31 januari 2016 23:37 schreef FrauMilena het volgende:
Ik heb water wat een beetje naar AA drink smaakt. Not bad.
quote:Op zondag 31 januari 2016 23:15 schreef FrauMilena het volgende:
Ik heb niet zoveel foto's hier maar wil toch even meedoen. Die truien en sjaaltje.
Geen spat veranderdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In Australie kan je overal wel terecht qua werk. In Azie en Zuid-Amerika priveles Engels lesgevenquote:Op zondag 31 januari 2016 23:38 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 januari 2016 23:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]Hier kan je wel duidelijk zien dat het Feer isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je weet dat ik ook in Wageningen studeer toch?quote:
Ja, waarom dan niet van seks inderdaadquote:
IK WIL OOK ZIENquote:Op zondag 31 januari 2016 23:41 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Mijn water > jouw water.
[..]
Oh ja, je hebt me op TC gezien hè. Moest even nadenken.
In Afrika kindsoldaten trainen.quote:Op zondag 31 januari 2016 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Australie kan je overal wel terecht qua werk. In Azie en Zuid-Amerika priveles Engels lesgeven
Alleen in Afrika nog even de vraag wat te doen.
Olifantjes verzorgen
mijn danoontje > jouw water > mijn waterquote:Op zondag 31 januari 2016 23:41 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Mijn water > jouw water.
[..]
>KPDquote:
Of piraatje spelen in Somaliequote:
Oh gemeen dit.quote:Op zondag 31 januari 2016 23:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
mijn danoontje > jouw water > mijn water
Heel evenquote:Op zondag 31 januari 2016 23:41 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Mijn water > jouw water.
[..]
Principes?quote:Op zondag 31 januari 2016 23:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een paar andere ook wel, alleen ik had het niet echt in de gaten toendertijdEn gezien m'n 'principes' had ik het ook niet eens gedaan waarschijnlijk
En ik was er toch al te verlegen voor...
Hehe
In zo'n wildpark werken. Ben toch dierverzorger.quote:Op zondag 31 januari 2016 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Australie kan je overal wel terecht qua werk. In Azie en Zuid-Amerika priveles Engels lesgeven
Alleen in Afrika nog even de vraag wat te doen.
Olifantjes verzorgen
DM ik welquote:Op zondag 31 januari 2016 23:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik post hier vaak genoeg foto's
[..]
Jaa!
Ja, weet ik.quote:Op zondag 31 januari 2016 23:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je weet dat ik ook in Wageningen studeer toch?
[..]
Ja, waarom dan niet van seks inderdaad.
Ik zie ze anders nooitquote:Op zondag 31 januari 2016 23:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik post hier vaak genoeg foto's
[..]
Jaa!
Arnhems water is inderdaad teringlekker.quote:Op zondag 31 januari 2016 23:42 schreef supersof het volgende:
Arnhems waterlekker man
water bij mijn ouders is vies
Mag ik ook zien?quote:
is dit sarcastisch?quote:Op zondag 31 januari 2016 23:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Arnhems water is inderdaad teringlekker.
Awww.quote:
quote:
Nee.quote:
Principes zijn stom. Ik heb ze sowieso niet.quote:
hoe is je baantje?quote:
Ach ik heb er in ieder geval nog een beetje seks door gehad zoquote:Op zondag 31 januari 2016 23:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Principes zijn stom. Ik heb ze sowieso niet.
Een 32 jarige maagd was beter ja.quote:Op zondag 31 januari 2016 23:48 schreef McGrath het volgende:
[..]
je bent gewoon een slappe lul die zich niet aan zijn eigen principes kan houden.
lekker joh, blij voor jequote:Op zondag 31 januari 2016 23:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lekker
Even doorpakken maar is leuk werk
Tijden zijn ook fijn en gezellige collega's
Hoeveel uur draai je pw?quote:Op zondag 31 januari 2016 23:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lekker
Even doorpakken maar is leuk werk
Tijden zijn ook fijn en gezellige collega's
Daarom gewoon niet van die principes nemen. En je kan best een meisje beter leren kennen voor je er seks mee gaat hebben.quote:
Ze rennen na 2 dates altijd wegquote:Op zondag 31 januari 2016 23:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
Daarom gewoon niet van die principes nemen. En je kan best een meisje beter leren kennen voor je er seks mee gaat hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |