Vind je? Alleen mijn haar is donkerder.quote:
Toch niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ja geen idee, je gezicht ook enzo.quote:Op zondag 31 januari 2016 23:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Vind je? Alleen mijn haar is donkerder.
Gek. Ik zie dat niet echt. Alleen dat ik hier een gare bek trek.quote:Op zondag 31 januari 2016 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja geen idee, je gezicht ook enzo.
Wel positief though
Je lijkt hier best erg op de zus van m`n ex
Jammer.quote:Op zondag 31 januari 2016 23:20 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb denk ik geen pics meer jonger dan ik al gepost heb hier.
Wel in fotoboeken maar niet online
Misschien dat het wel het haar is wat je hele gezicht anders maaktquote:Op zondag 31 januari 2016 23:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Gek. Ik zie dat niet echt. Alleen dat ik hier een gare bek trek.
Dan moet hij een spermacel posten.quote:
Ja. Veel mensen zeggen dat het liever en zachter staat, dat lichtblonde.quote:Op zondag 31 januari 2016 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien dat het wel het haar is wat je hele gezicht anders maakt
Nou nou.quote:
Hm. Kinderlijker ook wel. Donker staat je beterquote:Op zondag 31 januari 2016 23:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Veel mensen zeggen dat het liever en zachter staat, dat lichtblonde.
Dan had ik wel om pics gevraagd van een geit.quote:Op zondag 31 januari 2016 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou nou.
Ben je ook al op de kinderboerderij te vinden jr?
Gracias.quote:Op zondag 31 januari 2016 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm. Kinderlijker ook wel. Donker staat je beter
Dan had je eerder aan Loka pics moeten vragen. Die kende in de biblebelt een hoop geiten. En niet die je in de kinderboerderij aantreftquote:Op zondag 31 januari 2016 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan had ik wel om pics gevraagd van een geit.
Toen was ik 14 hè. Viespeuk.quote:Op zondag 31 januari 2016 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Fera is wel teringlekker trouwens. Dit moest ik even kwijt.
Tot over een halfjaar
quote:Op zondag 31 januari 2016 23:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Gracias.
Zullen we samen op wereldreis gaan Fokkie? Twee werkloze hippies.
Omg ja. Maar jij slaapt buiten, want je snurkt.quote:
Ja, echt veel te veel foundation gewoon, kon echt nietquote:Op zondag 31 januari 2016 23:25 schreef FrauMilena het volgende:
Hadden jullie vroeger ook make-up waarvan je nu denkt mijn goooood.
Ik was een tijdje gothic, dus ... tsja.quote:Op zondag 31 januari 2016 23:25 schreef FrauMilena het volgende:
Hadden jullie vroeger ook make-up waarvan je nu denkt mijn goooood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |