Oh dat. Ik snap het ik snap hetquote:Op zondag 31 januari 2016 23:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, ik doe geen ijsklontjes in de vriezer, ik moet ze maken!
Sletjequote:Op zondag 31 januari 2016 23:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik wil onderweg wel hier en daar werken.
Tja....slecht zelfbeeld ofzo denk ik, icm verlegen/introvert zijnquote:Op zondag 31 januari 2016 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lolz
Hoe ben jij altijd single gebleven?
OMG CRACK DICHTBIJ OMGquote:Op zondag 31 januari 2016 23:38 schreef Crack_ het volgende:
Vrijdag naar fuckie Nijmegen voor auto, hoop dat ze dat ding maken zeg pfoeoeeoeoe. Laatste garantie
Wow obsceen.quote:Op zondag 31 januari 2016 23:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet toch ergens van leven.quote:
Een paar andere ook wel, alleen ik had het niet echt in de gaten toendertijdquote:
ik heb waterquote:Op zondag 31 januari 2016 23:37 schreef FrauMilena het volgende:
Ik heb water wat een beetje naar AA drink smaakt. Not bad.
quote:Op zondag 31 januari 2016 23:15 schreef FrauMilena het volgende:
Ik heb niet zoveel foto's hier maar wil toch even meedoen. Die truien en sjaaltje.
Geen spat veranderdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In Australie kan je overal wel terecht qua werk. In Azie en Zuid-Amerika priveles Engels lesgevenquote:Op zondag 31 januari 2016 23:38 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 januari 2016 23:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]Hier kan je wel duidelijk zien dat het Feer isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je weet dat ik ook in Wageningen studeer toch?quote:
Ja, waarom dan niet van seks inderdaadquote:
IK WIL OOK ZIENquote:Op zondag 31 januari 2016 23:41 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Mijn water > jouw water.
[..]
Oh ja, je hebt me op TC gezien hè. Moest even nadenken.
In Afrika kindsoldaten trainen.quote:Op zondag 31 januari 2016 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Australie kan je overal wel terecht qua werk. In Azie en Zuid-Amerika priveles Engels lesgeven
Alleen in Afrika nog even de vraag wat te doen.
Olifantjes verzorgen
mijn danoontje > jouw water > mijn waterquote:Op zondag 31 januari 2016 23:41 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Mijn water > jouw water.
[..]
>KPDquote:
Of piraatje spelen in Somaliequote:
Oh gemeen dit.quote:Op zondag 31 januari 2016 23:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
mijn danoontje > jouw water > mijn water
Heel evenquote:Op zondag 31 januari 2016 23:41 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Mijn water > jouw water.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |