hahahahahquote:
quote:
Boston. Nice.quote:
hier nog eenquote:
lief liedje ookquote:
In mijn geval dus niet.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:03 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie ouders die namen ook uitgekozen met die betekenis van die naam erbij ofwat?
jij bent gewoon domquote:Op zondag 31 januari 2016 22:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
auto teorie irriteert me wat een jodenstreken!
Jawel.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:03 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie ouders die namen ook uitgekozen met die betekenis van die naam erbij ofwat?
OF hoe heet jij?quote:Op zondag 31 januari 2016 22:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
auto teorie irriteert me wat een jodenstreken!
Tobsiequote:Op zondag 31 januari 2016 22:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel.
Al moest het vooral een beetje klinken als je ze allemaal achter elkaar zegt.
Maar mijn andere namen zijn niet zo bijzonder, beetje typisch christelijke namen.
Ah ja ik heet chris maar ik word vaak CPT genoemd! en soms ook igkor omdat ik op een rus lijk of shitquote:Op zondag 31 januari 2016 22:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh omdat we het over namen hebben hier. Nieuwsgierig.
nee, bij mij kwam het erop neer dat mijn vader met te Engels klinken namen aankwam en dat mijn moeder wat wou dat in Nederland ook beter zou passen.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:03 schreef Crack_ het volgende:
hehehehequote:Op zondag 31 januari 2016 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn naam betekent "van de heer" of zo iets.
Klinkt wel schattig ja.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:06 schreef Crack_ het volgende:
Wat een ongelofelijk leuk liedje met mijn naam, omg wat een liefde.
Ik ontdek dit nu![]()
Wat is de officiële Poolse versie dan?quote:Op zondag 31 januari 2016 22:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je mijn officiele Poolse versie van mijn naam in youtube intikt krijg je 40-45 keer the voice of poland.
Was je nou nog bij TI?quote:Op zondag 31 januari 2016 22:06 schreef Crack_ het volgende:
Wat een ongelofelijk leuk liedje met mijn naam, omg wat een liefde.
Ik ontdek dit nu![]()
Tobiasz tochquote:Op zondag 31 januari 2016 22:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat is de officiële Poolse versie dan?
En nu heet je Bob?quote:Op zondag 31 januari 2016 22:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee, bij mij kwam het erop neer dat mijn vader met te Engels klinken namen aankwam en dat mijn moeder wat wou dat in Nederland ook beter zou passen.
CPT?quote:Op zondag 31 januari 2016 22:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ah ja ik heet chris maar ik word vaak CPT genoemd! en soms ook igkor omdat ik op een rus lijk of shit
Moeder wel gelovig, maar niet met opzet gekozen.quote:
En in Nederland schreven docenten altijd gewoon Tobias.quote:
jawel hequote:
"vriend"quote:Op zondag 31 januari 2016 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moeder wel gelovig, maar niet met opzet gekozen.
Ze vond het gewoon een mooie naam. Naam van een vriend van haar in Frankrijk.
Ja natürlichquote:
Ik zou echt nooit mn kinderen noemen naar iemand die ik ken.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moeder wel gelovig, maar niet met opzet gekozen.
Ze vond het gewoon een mooie naam. Naam van een vriend van haar in Frankrijk.
Wat is je naam dan?quote:Op zondag 31 januari 2016 22:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee, ik kwam er net achter dat het nog best een Bijbelse naam is.
Junior heeft weer een extra bal om thuis mee te spelen, hattrickquote:Op zondag 31 januari 2016 22:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En in Nederland schreven docenten altijd gewoon Tobias.
Ben de moeilijkste niet.
quote:Op zondag 31 januari 2016 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Junior heeft weer een extra bal om thuis mee te spelen, hattrick
Beide geen Poolse voornaam.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:11 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben beetje nieuwsgierig Inso hoe je broertje en zusje heten, door die Poolse namen ben ik nieuwsgierigMaar snap als je dat niet wil vertellen.
Mijn moeder was niet moeilijk iig.quote:
Ach, nooit zo bij stil gestaan.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou echt nooit mn kinderen noemen naar iemand die ik ken.
Wat vind je daarvan?Ik bedoel, dat ze jou heeft genoemd naar vriend
Ah ok, dan doet hun namen er ook niet echt toe neequote:
Ook niet naar opas/omas vaders/moeders ofzo, hoor je best vaak tochquote:Op zondag 31 januari 2016 22:10 schreef Crack_ het volgende:
Ik zou echt nooit mn kinderen noemen naar iemand die ik ken.
Wat vind je daarvan?Ik bedoel, dat ze jou heeft genoemd naar vriend
Vleiende lyrics ook wel. :$quote:
Tank operatorquote:Op zondag 31 januari 2016 22:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Wat is een 'tank operator' in het nederlands?
welkequote:Op zondag 31 januari 2016 22:13 schreef McGrath het volgende:
oooh wacht er is wel een liedje over mijn naam.
onder welke functie valt dat binnen defensie? Artillerie?quote:Op zondag 31 januari 2016 22:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Tank operator
Je spreekt het dan wel op z'n Nederlands uit.
Cavalerie?quote:Op zondag 31 januari 2016 22:15 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
onder welke functie valt dat binnen defensie? Artillerie?
Niet in de Nederlandse defensiequote:Op zondag 31 januari 2016 22:15 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
onder welke functie valt dat binnen defensie? Artillerie?
Jakub, Mateusz, Kacper, Janquote:Op zondag 31 januari 2016 22:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah ok, dan doet hun namen er ook niet echt toe neeWou het vooral weten als ze Pools waren. Is jou naam één van de meest voorkomende? En zo nee welke wel?
Wow sommige klinken echt apart voor een Nederlanderquote:Op zondag 31 januari 2016 22:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jakub, Mateusz, Kacper, Jan
Lena, Julia, Wiktoria
om maar even wat uit de hoge hoed te grijpen
Dan heet ie geen Maarten.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Inso, bij ons werkt een pool die maarten heet
is dat gebruikelijk? hij spreekt nauwelijks nederlands dus hij is hier niet gebore
zou wel kunnenquote:Op zondag 31 januari 2016 22:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zal wel Marcin zijn.
En het vernederlandst hebben
Daarom worden die hier al snel Matthew genoemd bijvquote:Op zondag 31 januari 2016 22:17 schreef Amarantha het volgende:
Zou niet weten hoe ik de 2de en 3de uit moet spreken.
Ik vond het ontzettend gaaf.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja natürlich![]()
![]()
Hoe vond je het?! Ik vond enkel nummers beetje zwak maar over algemeen echt tof. Wel gemis dat ik niet echt in de mood was om te gaan staan daar zo, dat zag er wel toffer uit.
Dat klinkt ook wel logisch jaquote:Op zondag 31 januari 2016 22:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom worden die hier al snel Matthew genoemd bijv
Dat is toch een jongen.quote:
Toen was ze 15 toch ofzo?quote:
ja ze had die gepost gister, echt kapot verandertquote:Op zondag 31 januari 2016 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen was ze 15 toch ofzo?
Heb ooit zo'n oude foto van haar gezien met dreads.
Gisteren had ze er nog twee geplaatst.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen was ze 15 toch ofzo?
Heb ooit zo'n oude foto van haar gezien met dreads.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |