Niet in de Nederlandse defensiequote:Op zondag 31 januari 2016 22:15 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
onder welke functie valt dat binnen defensie? Artillerie?
Jakub, Mateusz, Kacper, Janquote:Op zondag 31 januari 2016 22:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah ok, dan doet hun namen er ook niet echt toe neeWou het vooral weten als ze Pools waren. Is jou naam één van de meest voorkomende? En zo nee welke wel?
Wow sommige klinken echt apart voor een Nederlanderquote:Op zondag 31 januari 2016 22:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jakub, Mateusz, Kacper, Jan
Lena, Julia, Wiktoria
om maar even wat uit de hoge hoed te grijpen
Dan heet ie geen Maarten.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Inso, bij ons werkt een pool die maarten heet
is dat gebruikelijk? hij spreekt nauwelijks nederlands dus hij is hier niet gebore
zou wel kunnenquote:Op zondag 31 januari 2016 22:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zal wel Marcin zijn.
En het vernederlandst hebben
Daarom worden die hier al snel Matthew genoemd bijvquote:Op zondag 31 januari 2016 22:17 schreef Amarantha het volgende:
Zou niet weten hoe ik de 2de en 3de uit moet spreken.
Ik vond het ontzettend gaaf.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja natürlich![]()
![]()
Hoe vond je het?! Ik vond enkel nummers beetje zwak maar over algemeen echt tof. Wel gemis dat ik niet echt in de mood was om te gaan staan daar zo, dat zag er wel toffer uit.
Dat klinkt ook wel logisch jaquote:Op zondag 31 januari 2016 22:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom worden die hier al snel Matthew genoemd bijv
Dat is toch een jongen.quote:
Toen was ze 15 toch ofzo?quote:
ja ze had die gepost gister, echt kapot verandertquote:Op zondag 31 januari 2016 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen was ze 15 toch ofzo?
Heb ooit zo'n oude foto van haar gezien met dreads.
Gisteren had ze er nog twee geplaatst.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen was ze 15 toch ofzo?
Heb ooit zo'n oude foto van haar gezien met dreads.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |