Ah ja ik heet chris maar ik word vaak CPT genoemd! en soms ook igkor omdat ik op een rus lijk of shitquote:Op zondag 31 januari 2016 22:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh omdat we het over namen hebben hier. Nieuwsgierig.
nee, bij mij kwam het erop neer dat mijn vader met te Engels klinken namen aankwam en dat mijn moeder wat wou dat in Nederland ook beter zou passen.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:03 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie ouders die namen ook uitgekozen met die betekenis van die naam erbij ofwat?
hehehehequote:Op zondag 31 januari 2016 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn naam betekent "van de heer" of zo iets.
Klinkt wel schattig ja.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:06 schreef Crack_ het volgende:
Wat een ongelofelijk leuk liedje met mijn naam, omg wat een liefde.
Ik ontdek dit nu![]()
Wat is de officiële Poolse versie dan?quote:Op zondag 31 januari 2016 22:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je mijn officiele Poolse versie van mijn naam in youtube intikt krijg je 40-45 keer the voice of poland.
Was je nou nog bij TI?quote:Op zondag 31 januari 2016 22:06 schreef Crack_ het volgende:
Wat een ongelofelijk leuk liedje met mijn naam, omg wat een liefde.
Ik ontdek dit nu![]()
Tobiasz tochquote:Op zondag 31 januari 2016 22:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat is de officiële Poolse versie dan?
En nu heet je Bob?quote:Op zondag 31 januari 2016 22:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee, bij mij kwam het erop neer dat mijn vader met te Engels klinken namen aankwam en dat mijn moeder wat wou dat in Nederland ook beter zou passen.
CPT?quote:Op zondag 31 januari 2016 22:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ah ja ik heet chris maar ik word vaak CPT genoemd! en soms ook igkor omdat ik op een rus lijk of shit
Moeder wel gelovig, maar niet met opzet gekozen.quote:
En in Nederland schreven docenten altijd gewoon Tobias.quote:
jawel hequote:
"vriend"quote:Op zondag 31 januari 2016 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moeder wel gelovig, maar niet met opzet gekozen.
Ze vond het gewoon een mooie naam. Naam van een vriend van haar in Frankrijk.
Ja natürlichquote:
Ik zou echt nooit mn kinderen noemen naar iemand die ik ken.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moeder wel gelovig, maar niet met opzet gekozen.
Ze vond het gewoon een mooie naam. Naam van een vriend van haar in Frankrijk.
Wat is je naam dan?quote:Op zondag 31 januari 2016 22:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee, ik kwam er net achter dat het nog best een Bijbelse naam is.
Junior heeft weer een extra bal om thuis mee te spelen, hattrickquote:Op zondag 31 januari 2016 22:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En in Nederland schreven docenten altijd gewoon Tobias.
Ben de moeilijkste niet.
quote:Op zondag 31 januari 2016 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Junior heeft weer een extra bal om thuis mee te spelen, hattrick
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |