Elke keer als ik die situaties uiteindelijk eerlijk was, dan was het huis te klein.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:09 schreef supersof het volgende:
[..]
of: leugentje voor je eigen bestwil
flikker op zeg
Heb je gelijk in hoor.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar je zegt nu 'diploma op niveau'.
Welk niveau?
Tot nu toe heb je geen enkel bewijs dat je hbo aan zou kunnen namelijk, je hebt het nog nooit aangekund. De enige die vind dat dat niveau jóúw niveau is, ben jij zelf.
Niet hard of stom bedoeld, maar.. ook als het een mess in je hoofd is dan kun je het gewoon niet. Ook al heb je het iq wel om het zo maar te zeggen, als je er te veel stress van krijgt, dan betekent dat dus dat je het niet aan kan.
En tot nu toe, heb je ja, niet zo veel. Dus ik vraag me dan af hoe jij bepaald wat 'op niveau' is
Te eerlijk....kan vervelend zijn somsquote:Op zondag 31 januari 2016 18:08 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben eigenlijk te eerlijk.
En heb er een schijt hekel aan als mensen liegen, ook al is het iets van 'ja maar jij had al stress'
NOU EN, NIET LIEGEN![]()
![]()
Ik snap wel wat hij bedoelt. Het is een klap voor je zelfvertrouwen als je hbo niet blijkt aan te kunnen, terwijl je toch de vooropleiding en/of het IQ er voor hebt. Of wanneer mensen zeggen/hebben gezegd: "dat moet voor jou prima te doen zijn". En dan lukt het niet. En weer niet. En weer niet. Dat is gewoon flink balen.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar je zegt nu 'diploma op niveau'.
Welk niveau?
Tot nu toe heb je geen enkel bewijs dat je hbo aan zou kunnen namelijk, je hebt het nog nooit aangekund. De enige die vind dat dat niveau jóúw niveau is, ben jij zelf.
Niet hard of stom bedoeld, maar.. ook als het een mess in je hoofd is dan kun je het gewoon niet. Ook al heb je het iq wel om het zo maar te zeggen, als je er te veel stress van krijgt, dan betekent dat dus dat je het niet aan kan.
En tot nu toe, heb je ja, niet zo veel. Dus ik vraag me dan af hoe jij bepaald wat 'op niveau' is
Ik heb van alles geprobeerd.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:03 schreef Paxcon het volgende:
Fokkie waar ben je eigenlijk mee begonnen na je middelbare school diploma?
Nee ik kan niet liegen en ik wil niet liegen en ik haat het als anderen liegen.quote:
Goud was dat. Haar vader werd helemaal gek aan de telefoon.quote:Op zondag 15 november 2015 20:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat was echt mooi.
Stuart postte toen nog.
Hypocriete wezens.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Vrouwen zijn daar altijd heel raar in, niet liegen, maar als je eerlijk bent is het ook weer niet goed.
Ja duhquote:Op zondag 31 januari 2016 18:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Elke keer als ik die situaties uiteindelijk eerlijk was, dan was het huis te klein.
Eens. Het kan overal stuklopen. Is ook wel iets wat ik langzaam uit m`n hoofd aan het zetten ben hoorquote:Op zondag 31 januari 2016 18:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is dus de derde optie. En het is een periode serieus door m`n hoofd gesprongen maar ik vind het
quote:Op zondag 31 januari 2016 18:10 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Goud was dat. Haar vader werd helemaal gek aan de telefoon.
Werd ik de dag erna nog door de wijkagent gebeld, of ik op wilde houden met bangmaken.
En dan ben je eerlijk en is het erger.quote:
Ik heb nu ook hele andere ambities en een andere kijk op het leven dan toen ik begon met mijn studie van nu. Daarom wil ik hierna ook nog iets anders doen. Maar dat doe ik dus alleen omdat ik een backup heb.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens. Het kan overal stuklopen. Is ook wel iets wat ik langzaam uit m`n hoofd aan het zetten ben hoor
oh bij mij welquote:Op zondag 31 januari 2016 18:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dan ben je eerlijk en is het erger.
Nah.
En als ik lieg hebben ze het toch niet door.
quote:Op zondag 31 januari 2016 18:12 schreef Fera het volgende:
Ik lieg vaak zat. Bijvoorbeeld tegen zwervers die vragen of ik kleingeld heb.
Ik vraag me dan alleen af, als je in het buitenland wel baantjes krijgt. Waarom hier niet.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens. Het kan overal stuklopen. Is ook wel iets wat ik langzaam uit m`n hoofd aan het zetten ben hoor
Ik was laatst de verjaardag van mijn chick vergeten toen we in bed lagen te praten.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dan ben je eerlijk en is het erger.
Nah.
En als ik lieg hebben ze het toch niet door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |