Shampooquote:Op zondag 31 januari 2016 19:14 schreef Amarantha het volgende:
Douchegel van FA en Andrelon shampoo wacht ik altijd tot het ergens 1 euro per stuk is. Koop ik meteen 5 flessen.
Meestal doe ik twee keer met een zakje. Ik laat het wel lang trekken.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Doe je maar een keer met een zakje?
Ja, ik ga het niet meer halen.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Stevia is dan ook ranzig.
Aspartaam is wel lekker.
Ik eet 1/2 kapsalon per jaar.quote:
Oh hm ja ik houd niet zo van sterke theequote:Op zondag 31 januari 2016 19:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Meestal doe ik twee keer met een zakje. Ik laat het wel lang trekken.
Daarom geen zakjes kopenquote:Op zondag 31 januari 2016 19:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Theeleut hier.
Al kan dat ook nog best wel prijzig zijn. 4 euro voor 20 zakjes.
Ach, het kan altijd erger. Pluff had eens thee die over datum was die ik kon komen drinken.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kom om in de thee en drink het amper
Nou nou poe poequote:Op zondag 31 januari 2016 19:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Meerdere keren met een zakje vind ik HEEL vies.
Engelse huisgenoot van me ging vorige week engelse thee maken voor mij en mijn huisgenootje.quote:
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zondag 31 januari 2016 19:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ach, het kan altijd erger. Pluff had eens thee die over datum was die ik kon komen drinken.
Engelse thee hoort dan ook sterk te zijnquote:Op zondag 31 januari 2016 19:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Engelse huisgenoot van me ging vorige week engelse thee maken voor mij en mijn huisgenootje.
Maar hij maakte het echt heel donker en dat was niet lekker
Ja niet lekkerquote:Op zondag 31 januari 2016 19:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Engelse thee hoort dan ook sterk te zijn
quote:Op zondag 31 januari 2016 19:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Meerdere keren met een zakje vind ik HEEL vies.
ja dat deed hij dus ookquote:Op zondag 31 januari 2016 19:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom doen veel mensen er ook een sloot melk in
Geen warm water?quote:Op zondag 31 januari 2016 19:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik drink eigenlijk alleen maar thee en gewoon water
Ik drink het alleen als ik bij iemand thee drink, die het er uit gewoonte in gooit.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat deed hij dus ook
maar ik dronk vroeger als kind ook wel eens thee en dat was dan ook met melk
Ik alleen zwarte thee.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Eigenlijk drink ik vooral kruidenthee, maar dat is geen thee.En groene thee.
quote:Op zondag 31 januari 2016 19:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Eigenlijk drink ik vooral kruidenthee, maar dat is geen thee.En groene thee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |