Wat had je verwacht? Een scheids die goed fluit?quote:Op zondag 31 januari 2016 17:25 schreef Sked het volgende:
Bijzonder om hier een vrije trap voor te geven
quote:
Tsja, je hebt gezien hoe snel het om kan slaan. AZ heeft nu een paar goede wedstrijden gespeeld, maar dat was twee maanden geleden vaak ook niet om aan te zienquote:Op zondag 31 januari 2016 17:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Enige die goed voetballen. Al waren er wat die ons Utrecht probeerden wijs te maken.
Toch dat stukje ervaring dat El Hamdaoui brachtquote:Op zondag 31 januari 2016 17:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Tsja, je hebt gezien hoe snel het om kan slaan. AZ heeft nu een paar goede wedstrijden gespeeld, maar dat was twee maanden geleden vaak ook niet om aan te zien
klopt, maar hadden ook veel wisselingen natuurlijk.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Tsja, je hebt gezien hoe snel het om kan slaan. AZ heeft nu een paar goede wedstrijden gespeeld, maar dat was twee maanden geleden vaak ook niet om aan te zien
Wie?quote:Op zondag 31 januari 2016 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat Tha_Duck niet meer op dit forum post.
Over twee weken.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vitesse - Heerenveen volgende week!!!
Wat is er dan?quote:Op zondag 31 januari 2016 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah sorry, over twee weken is een topzondag.
Arsenal - Leicester, MCI - Spurs, voor alle top3ploegen een lastige uitwedstrijd, Barca - Celta de Vigoquote:
Kan alleen maar mee vallen danquote:Op zondag 31 januari 2016 17:52 schreef Sked het volgende:
[..]
AZ uit.
Ik heb de nederlaag alvast verwerkt.
Die zie je alleen wanneer Utreg wint.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat Tha_Duck niet meer op dit forum post.
Heerenveen kan je met een beetje pech ook verliezen.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:52 schreef Sked het volgende:
[..]
AZ uit.
Ik heb de nederlaag alvast verwerkt.
Ik zie het op dit moment allemaal erg somber inquote:Op zondag 31 januari 2016 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heerenveen kan je met een beetje pech ook verliezen.
uit of thuisquote:Op zondag 31 januari 2016 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heerenveen kan je met een beetje pech ook verliezen.
Enige ploegen waar je atm zeker over kunt zijn: PSV/AZ in deze huidige competitie.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zie het op dit moment allemaal erg somber in
AZ ben ik ook pas zeker over als die deze vorm wat langer vasthouden dan nu. Op basis van wedstrijdjes tegen Roda en Cambuur durf ik niet te zeggen dat ze het uit bij Heracles of Ajax ook wel even doen.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Enige ploegen waar je atm zeker over kunt zijn: PSV/AZ in deze huidige competitie.
Hebben in de winterstop een enorme cementmuur gesmeed achterin.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:59 schreef Sked het volgende:
[..]
AZ ben ik ook pas zeker over als die deze vorm wat langer vasthouden dan nu. Op basis van wedstrijdjes tegen Roda en Cambuur durf ik niet te zeggen dat ze het uit bij Heracles of Ajax ook wel even doen.
Mwah, toch gewonnen tegen Feyenoord, echte topclub.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:59 schreef Sked het volgende:
[..]
AZ ben ik ook pas zeker over als die deze vorm wat langer vasthouden dan nu. Op basis van wedstrijdjes tegen Roda en Cambuur durf ik niet te zeggen dat ze het uit bij Heracles of Ajax ook wel even doen.
Oh echt? Das liefquote:Op zondag 31 januari 2016 18:02 schreef Paul het volgende:
[..]
hey liefie ik had je verjaardagstopic nog gekickt
NIETquote:Op zondag 31 januari 2016 18:00 schreef Rickertman96 het volgende:
De Utrecht hype is ook weer voorbij.
Hij komt vast niet uit de verf.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:03 schreef Tagliano het volgende:
Schilder in de ploeg, Utrecht maakt nog kans
maken we nog kans?!???quote:Op zondag 31 januari 2016 18:03 schreef Tagliano het volgende:
Schilder in de ploeg, Utrecht maakt nog kans
Pas op, je maakt Paul boosquote:Op zondag 31 januari 2016 18:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De Utrecht hype is ook wel over nu.
NEEEEEEquote:Op zondag 31 januari 2016 18:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hebben we nog een hypequote:Op zondag 31 januari 2016 18:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ik ken alleen de echt belangrijke users. Dat zijn er niet zo heel veel maar ik maak er zelf ook deel van uit.quote:
Nee.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik ken alleen de echt belangrijke users. Dat zijn er niet zo heel veel maar ik maak er zelf ook deel van uit.
jij bent nog newbiequote:Op zondag 31 januari 2016 18:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik ken alleen de echt belangrijke users. Dat zijn er niet zo heel veel maar ik maak er zelf ook deel van uit.
dit kan echt nietquote:Op zondag 31 januari 2016 18:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Twente zorgt voor vuurwerk onderin de ranglijst.
dit kan echt welquote:Op zondag 31 januari 2016 18:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Twente zorgt voor vuurwerk onderin de ranglijst.
no penalty no partyquote:Op zondag 31 januari 2016 18:16 schreef Sked het volgende:
Iedereen die Haller wilde kopen is intussen ook wel afgehaakt
Waarom praat jij überhaupt? Er komt toch nooit wat zinnigs uit.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:18 schreef Paul het volgende:
Waarom praat ik tegen iemand uit 1996? Hallo hee toen hakte ik op lownoise en mental Theo
Ik doe dat nog steedsquote:Op zondag 31 januari 2016 18:18 schreef Paul het volgende:
Waarom praat ik tegen iemand uit 1996? Hallo hee toen hakte ik op lownoise en mental Theo
zoooooooooquote:Op zondag 31 januari 2016 18:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Waarom praat jij überhaupt? Er komt toch nooit wat zinnigs uit.
SOOOOWquote:Op zondag 31 januari 2016 18:19 schreef Sked het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 januari 2016 18:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Sowieso veel gefluit. Mag hopen dat dat uit het uitvak komt.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:30 schreef Sked het volgende:
Minuut 87. Twente staat 3-1 voor. Publiek gaat fluiten omdat een bal achteruit gaat.
Het is ook bijna 2-1. Iedereen heeft het goed!quote:Op zondag 31 januari 2016 18:33 schreef Jojoortje het volgende:
Godver iedereen in m'n voetbalpoules heeft bijna 2-1![]()
2x winst voor PSV komende weekquote:Op zondag 31 januari 2016 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Utrecht is dus een net-niet-ploegje.
quote:Op zondag 31 januari 2016 18:38 schreef Tagliano het volgende:
Ted staat nu ook al bij een overwinning voor de camera
Logisch. Prima elftal.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Twente gaat zich ook veiligspelen.
Wij kregen ze net als Utrecht helaas in topvorm. AZ heb jij ook mooi gehad.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ben blij dat ado daar al heen is geweest eerder dit seizoen.
zijn wat ploegen die je op dit moment niet moet treffen nee. AZ vooral...quote:Op zondag 31 januari 2016 18:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wij kregen ze net als Utrecht helaas in topvorm. AZ heb jij ook mooi gehad.
Ik wil Cambuur, maar dat wil iedereen.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zijn wat ploegen die je op dit moment niet moet treffen nee. AZ vooral...
Ik kijkquote:Op zondag 31 januari 2016 19:01 schreef Jojoortje het volgende:
Kijkt iemand van jullie Divorce? Of is dat een vrouwending?
Nou, ik ken een steward.....quote:Op zondag 31 januari 2016 19:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik wil Cambuur, maar dat wil iedereen.
quote:Op zondag 31 januari 2016 19:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou, ik ken een steward.....
godverquote:Op zondag 31 januari 2016 19:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou, ik ken een steward.....
Altijd. Heb niks beters te doen.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:01 schreef Jojoortje het volgende:
Nee en ja.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:01 schreef Jojoortje het volgende:
Genottwitter:bdwillem2 twitterde op vrijdag 05-02-2016 om 19:47:33Van der Velden zou rechtsback staan. Verdediging vermoedelijk als volgt: Van der Velden, Heerkens, Achenteh, Koppers #excwil reageer retweet
Jan van Halst fan.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:53 schreef Sked het volgende:
Ik ga mij vanavond wagen aan het schakelkanaal
Ik sla ook over dit keer. Geen leuke potjes op Dor-nac na. En VI is ook al aids met Valentijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een matige wedstrijden vandaag.
Random woord: schakelkanaalkwadraat
Volgende week zijn er vrijdag en maandag speelronden dus dat is een mooie compensatie voor het leed van vanavond.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik sla ook over dit keer. Geen leuke potjes op Dor-nac na. En VI is ook al aids met Valentijn.
Altijd hopen dat die worden afgekeurd wegens buitenspelquote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:12 schreef Sked het volgende:
Smerig, die gozer van Telstar probeert een doelpunt te stelen van zijn teamgenoot
wattequote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:21 schreef Sked het volgende:
Toine zich enorm cynisch te doen over Leo
Haten op de perschef van ADO.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:22 schreef Tagliano het volgende:
Al heb ik wel het idee dat Van der Geer de klemtoon niet helemaal lekker legt
Voorproefje op de echte topper tussen Jong PSV en Jong Ajax.quote:
Ook deze maandag of de week erop?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgende week zijn er vrijdag en maandag speelronden dus dat is een mooie compensatie voor het leed van vanavond.
Zeker als Excelsior speelt, kan je uitgaan van aids.
Ik geef slechts een verbeterpuntje waarmee hij de perfectie nog meer kan benaderenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Haten op de perschef van ADO.
De week erop.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ook deze maandag of de week erop?
Ik zie dat Caenepil weer scoort. Balen dat Hij toen bij Heracles te dik was. Goeie speler man.
Dan is het goed.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik geef slechts een verbeterpuntje waarmee hij de perfectie nog meer kan benaderen
Alle voorhoede spelers van Vitesse zijn geblesseerd, wat een kut club is het ook aldus Vitesse supporter 1. 2 reageert met Scheelt dat het uit bij AZ is. Daar ga ik standaard van 0 punten uit. Volgens mij verliezen we daar de laatste jaren altijdquote:
Vermoedelijke opstelling Vitesse: Room; Diks, Van der Werff, Kruiswijk, Ota; Yeini, Qazaishvili, Nakamba; Olinik, Brown, Nathan.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alle voorhoede spelers van Vitesse zijn geblesseerd, wat een kut club is het ook aldus Vitesse supporter 1. 2 reageert met Scheelt dat het uit bij AZ is. Daar ga ik standaard van 0 punten uit. Volgens mij verliezen we daar de laatste jaren altijd
Ik had het niet over AZ - Vitesse, ijsbeertje.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik wil heel graag positiever zijn, maar ik verwacht een vernedering voor Vitesse
Ik moet zeggen dat ik niet echt kan oordelen hierover, maar ik geloof je. Ik vind alleen die VDW en Olinik pure aids.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Vermoedelijke opstelling Vitesse: Room; Diks, Van der Werff, Kruiswijk, Ota; Yeini, Qazaishvili, Nakamba; Olinik, Brown, Nathan.
Hier ga ik als supporter toch spontaan van huilen
Jij vraagt of we zin hebben in morgen, ik zei van niet en onderbouw dat.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had het niet over AZ - Vitesse, ijsbeertje.
Wees daar voorzichtig in, dat denk ik al weken van Ajaxquote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:35 schreef Sked het volgende:
Er is wel één voordeel: het kan alleen maar meevallen
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wees daar voorzichtig in, dat denk ik al weken van Ajax
Huil je ook mee tijdens de zelfmoordtocht vanaf 12:30 komende zondag?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Vermoedelijke opstelling Vitesse: Room; Diks, Van der Werff, Kruiswijk, Ota; Yeini, Qazaishvili, Nakamba; Olinik, Brown, Nathan.
Hier ga ik als supporter toch spontaan van huilen
Zeer jammer dat Sparta-VVV niet uitgezonden wordtquote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Huil je ook mee tijdens de zelfmoordtocht vanaf 12:30 komende zondag?
Ik denk dat ik gewoon naar Levante - Barça ga kijkenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Huil je ook mee tijdens de zelfmoordtocht vanaf 12:30 komende zondag?
Tegen NAC was het echt goed, althans de flitsen die ik daarvan meekreeg op het schakelkanaalquote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jong Ajax speelt inspirerender dan het echte Ajax.
Er was geen schakelkanaal bij die wedstrijdquote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tegen NAC was het echt goed, althans de flitsen die ik daarvan meekreeg op het schakelkanaal
Mietje.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon naar Levante - Barça ga kijken
Tagliano valt hier pijnlijk door de mand.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er was geen schakelkanaal bij die wedstrijd
Elk willekeurig team op aarde speelt met meer inspiratie dan Ajaxquote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jong Ajax speelt inspirerender dan het echte Ajax.
Zeer zeker welquote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah wacht, je hebt gelijk. Die wedstrijd heb ik zelf maar met flarden zitten kijken, wat natuurlijk een beetje neerkomt op het schakelkanaalquote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat wordt wel eens te meer duidelijk jaquote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tagliano valt hier pijnlijk door de mand.
Jij hebt nog nooit naar een wedstrijd van Heracles gekeken?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Elk willekeurig team op aarde speelt met meer inspiratie dan Ajax
Ja die heb ik gekeken, schitterende pot met als hoogtepunt trucje aan zijlijn van Appiequote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Jong Ajax - NAC werd op een maandagavond gespeeld.
Excelsior.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit naar een wedstrijd van Heracles gekeken?
Qua blijkelijk volgt hij zijn club niet op de voet.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat wordt wel eens te meer duidelijk ja
Tijdens Jong Ajax wil ik wel eens een studieboek erbij pakken ja. Iets wat ik eigenlijk beter tijdens een wedstrijd van het eerste zou kunnen doenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Qua blijkelijk volgt hij zijn club niet op de voet.
Ik zit nu pokemon te spelen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tijdens Jong Ajax wil ik wel eens een studieboek erbij pakken ja. Iets wat ik eigenlijk beter tijdens een wedstrijd van het eerste zou kunnen doen
Welke?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zit nu pokemon te spelen.
Daar is weinigquote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zit nu pokemon te spelen.
Goud.quote:
Nuzlocke op GSC werd ik altijd helemaal gek van met dank aan Miltankquote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goud.
Ben een heel eind met mijn nuzlocke.Ik heb zelfs het geluk gehad Nicky te mogen verwelkomen in mijn team, da's vrij zeldzaam.
Vergeet Morty's Gengar niet, die is ook ernstig kut.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Nuzlocke op GSC werd ik altijd helemaal gek van met dank aan Miltank
GRINDEN GRINDEN GRINDENquote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vergeet Morty's Gengar niet, die is ook ernstig kut.
En dan heb je ook nog die Kingdra.. die moet nog.
Dat is de enige mogelijkheid inderdaad. Moet je bij Miltank ook gewoon doen als je een kutteam hebt. Maar met een beetje pech heb je niets wat fatsoenlijk werkt tegen Gengar. En die trollt je met 20 miljoen keer Hypnosis.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:57 schreef Sked het volgende:
[..]
GRINDEN GRINDEN GRINDEN
als een motherfucker
Ik heb zin in 13.45.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Hebben jullie ook zo'n zin in morgenmiddag?
Nee, want ik moet dan wat aan mn studie doenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Hebben jullie ook zo'n zin in morgenmiddag?
Ik maak ruimte vrij voor de TOPPER.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, want ik moet dan wat aan mn studie doen
Ajax - Feyenoord is zondag pas.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik maak ruimte vrij voor de TOPPER.
Voor neutrale mensen zou eigenlijk leedvermaak de enige reden kunnen zijn om die wedstrijd aan te gaan zitten glurenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax - Feyenoord is zondag pas.
Ben ik neutraal?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voor neutrale mensen zou eigenlijk leedvermaak de enige reden kunnen zijn om die wedstrijd aan te gaan zitten gluren
Of het moet het afscheid van onze sterspeler zijn
Zou het aan de voornaam liggen?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Davy Otto is een zeer matige scheidsrechter
Vertel mij meer over deze scheidsrechterquote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Davy Otto is een zeer matige scheidsrechter
Om dat met zekerheid te kunnen zeggen is er een gedegen onderzoek nodig. Maar tot nu toe is het 66.6% score dus ik sluit het zeker niet uit.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou het aan de voornaam liggen?
Davy Otto (1 juli 1985) is een Nederlands voetbalscheidsrechter. Hij is in dienst van de KNVB en leidt voornamelijk wedstrijden in de Jupiler League.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vertel mij meer over deze scheidsrechter
Davy Pröpper is een prima voetballerquote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Om dat met zekerheid te kunnen zeggen is er een gedegen onderzoek nodig. Maar tot nu toe is het 66.6% score dus ik sluit het zeker niet uit.
Davy Klaassen is namelijk een prima persoon
Bedankt voor deze introductie, dat geeft alvast een goed beeld. Maar waarom kan hij er geen reet van?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Davy Otto (1 juli 1985) is een Nederlands voetbalscheidsrechter. Hij is in dienst van de KNVB en leidt voornamelijk wedstrijden in de Jupiler League.
Op 18 november 2011 leidde Otto zijn eerste professionele wedstrijd op het tweede niveau. De wedstrijd tussen FC Den Bosch en AGOVV eindigde in een 4–0-overwinning voor de thuisploeg. Otto deelde zes gele kaarten uit.[1] Het seizoen 2011/12 sloot hij af met de volgende getallen: hij was scheidsrechter in negen competitiewedstrijden en gaf daarin dertig maal een gele kaart. Dat komt neer op een gemiddelde van 3,3 gele kaarten per wedstrijd.[2][3]
Omdat meneer Otto niet weet dat de bal pas uit is wanneer het geheel over de lijn is.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bedankt voor deze introductie, dat geeft alvast een goed beeld. Maar waarom kan hij er geen reet van?
Goed argument. Die is bij dezen afgeschrevenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat meneer Otto niet weet dat de bal pas uit is wanneer het geheel over de lijn is.
FCE - JAJ nu, nee dusquote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spelen alle Brabantse ploegen weer uit?
Ik heb niet het gehele JL-affiche uit mijn hoofd geleerd.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:15 schreef Sked het volgende:
Het is wel duidelijk dat Mexicanobakker niet echt heeft nagedacht voor hij de vraag stelde
Ik probeer niks meer over hem te zeggen, ondanks dat ik de behoefte heb om elke keer dat hij in beeld is wat te zeggenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:15 schreef Tagliano het volgende:
Ik verwacht nu commentaar van Sked over Achenteh
Misschien toch niet de nieuwe Van Bastenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sam Hendriks![]()
Vrij voor doel
Honderd meter naast
Zivkogod zit op bankquote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien toch niet de nieuwe Van Basten
Hopelijk komt ie er nog inquote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zag het ja, op zich begrijpelijk wel
Die jongen moet wel aan spelen toe gaan komen jaquote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hopelijk komt ie er nog in
Zivkovicquote:Richairo Zivkovic heeft vrijdag de nodige wenkbrauwen doen fronsen bij Ajax. De spits betrad trainingscomplex De Toekomst een paar uur voor de wedstrijd van de beloften namelijk in een trainingspak van Barcelona, in plaats van in Ajax-kleding.
Heel professioneel kan je het natuurlijk niet noemenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zie er het punt niet van in eerlijk gezegd
Hij nam alvast een voorschot op de club waar hij thuis hoort.quote:
Als het mag dan mag het, kan me verder bijzonder weinig boeien zolang hij niet met Feyenoord-kleren aan komt zettenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Heel professioneel kan je het natuurlijk niet noemen
Van mij mag je komen in welke kleding je wilt, zo lang je rond wedstrijden maar gewoon representatief bent. Hoe je op het complex aan komt lopen zal me een zorg zijnquote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Heel professioneel kan je het natuurlijk niet noemen
Is dat die Davy?quote:
Ah.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee, die fluit in Eindhoven momenteel
Goede post.quote:
Dan zou jij Ajax ook moeten verafgodenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Willem II-goden.
Een absurd slechte wedstrijd spelen en niet verliezen.
Maar Ajax gebruikt het als een soort doel.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan zou jij Ajax ook moeten verafgoden
Dat lijkt helaas wel het geval te zijn jaquote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar Ajax gebruikt het als een soort doel.
TR gemaakt.quote:
Veel 0-0 dit jaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |