Wat had je verwacht? Een scheids die goed fluit?quote:Op zondag 31 januari 2016 17:25 schreef Sked het volgende:
Bijzonder om hier een vrije trap voor te geven
quote:
Tsja, je hebt gezien hoe snel het om kan slaan. AZ heeft nu een paar goede wedstrijden gespeeld, maar dat was twee maanden geleden vaak ook niet om aan te zienquote:Op zondag 31 januari 2016 17:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Enige die goed voetballen. Al waren er wat die ons Utrecht probeerden wijs te maken.
Toch dat stukje ervaring dat El Hamdaoui brachtquote:Op zondag 31 januari 2016 17:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Tsja, je hebt gezien hoe snel het om kan slaan. AZ heeft nu een paar goede wedstrijden gespeeld, maar dat was twee maanden geleden vaak ook niet om aan te zien
klopt, maar hadden ook veel wisselingen natuurlijk.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Tsja, je hebt gezien hoe snel het om kan slaan. AZ heeft nu een paar goede wedstrijden gespeeld, maar dat was twee maanden geleden vaak ook niet om aan te zien
Wie?quote:Op zondag 31 januari 2016 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat Tha_Duck niet meer op dit forum post.
Over twee weken.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vitesse - Heerenveen volgende week!!!
Wat is er dan?quote:Op zondag 31 januari 2016 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah sorry, over twee weken is een topzondag.
Arsenal - Leicester, MCI - Spurs, voor alle top3ploegen een lastige uitwedstrijd, Barca - Celta de Vigoquote:
Kan alleen maar mee vallen danquote:Op zondag 31 januari 2016 17:52 schreef Sked het volgende:
[..]
AZ uit.
Ik heb de nederlaag alvast verwerkt.
Die zie je alleen wanneer Utreg wint.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat Tha_Duck niet meer op dit forum post.
Heerenveen kan je met een beetje pech ook verliezen.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:52 schreef Sked het volgende:
[..]
AZ uit.
Ik heb de nederlaag alvast verwerkt.
Ik zie het op dit moment allemaal erg somber inquote:Op zondag 31 januari 2016 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heerenveen kan je met een beetje pech ook verliezen.
uit of thuisquote:Op zondag 31 januari 2016 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heerenveen kan je met een beetje pech ook verliezen.
Enige ploegen waar je atm zeker over kunt zijn: PSV/AZ in deze huidige competitie.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zie het op dit moment allemaal erg somber in
AZ ben ik ook pas zeker over als die deze vorm wat langer vasthouden dan nu. Op basis van wedstrijdjes tegen Roda en Cambuur durf ik niet te zeggen dat ze het uit bij Heracles of Ajax ook wel even doen.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Enige ploegen waar je atm zeker over kunt zijn: PSV/AZ in deze huidige competitie.
Hebben in de winterstop een enorme cementmuur gesmeed achterin.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:59 schreef Sked het volgende:
[..]
AZ ben ik ook pas zeker over als die deze vorm wat langer vasthouden dan nu. Op basis van wedstrijdjes tegen Roda en Cambuur durf ik niet te zeggen dat ze het uit bij Heracles of Ajax ook wel even doen.
Mwah, toch gewonnen tegen Feyenoord, echte topclub.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:59 schreef Sked het volgende:
[..]
AZ ben ik ook pas zeker over als die deze vorm wat langer vasthouden dan nu. Op basis van wedstrijdjes tegen Roda en Cambuur durf ik niet te zeggen dat ze het uit bij Heracles of Ajax ook wel even doen.
Oh echt? Das liefquote:Op zondag 31 januari 2016 18:02 schreef Paul het volgende:
[..]
hey liefie ik had je verjaardagstopic nog gekickt
NIETquote:Op zondag 31 januari 2016 18:00 schreef Rickertman96 het volgende:
De Utrecht hype is ook weer voorbij.
Hij komt vast niet uit de verf.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:03 schreef Tagliano het volgende:
Schilder in de ploeg, Utrecht maakt nog kans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |