Doet hij aan lactosevrij?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:59 schreef Puala het volgende:
Ik zet de bakker wel aan t werk als het zo'n meet wordt
Ik wil best helpen hoorquote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:59 schreef Puala het volgende:
Ik zet de bakker wel aan t werk als het zo'n meet wordt
Oh ik heb al een tijdje niet geprobeerd. Heb nog wel wat tips van mijn neef en z'n vrouw. Zij is half Duits, dus die bakken ook alles zelfquote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:55 schreef Puala het volgende:
[..]
En waar liep het mis? Moet ik tips vragen voor je?
Eiwit opkloppen luistert heel nauwquote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik wil best helpen hoor
[..]
Oh ik heb al een tijdje niet geprobeerd. Heb nog wel wat tips van mijn neef en z'n vrouw. Zij is half Duits, dus die bakken ook alles zelfIk denk dat het komt door ofwel te weinig eieren gebruiken of het niet goed opkloppen van eiwitten.
Uhu, nog even keer proberen. Op slagroom na eigenlijk ook gewoon altijd alles wel in huis. Gewoon doen. Wordt vervolgdquote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Eiwit opkloppen luistert heel nauwDus grote kans dat het zoiets is. Maar tijd voor een nieuwe poging na dit gesprek dus?
Neem maar mee, want margarine is echt ranzig (pun intended)quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:10 schreef Chicolade het volgende:
[..]
Anders heb ik nog wel een potje lactasepillen.
Al aangifte gedaan?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:24 schreef ueberduitser het volgende:
Was het vorige week al een goede week voor me, gisteren begon weer zo'n week vrees is.
Gisteravond wederom een korfvlechtcursus in Haaksbergen. Rij ik iets voor tienen Haaksbergen uit, op de Hengelosestraat een voorrangsweg, komt er uit een weg van rechts een babybenz aan en die homo rijdt gewoon zo door!
Vol op de rem, slippen en ik kom dwars tegen een vluchtheuvel tot stilstand.
Wat denk je, die Benz geeft een stoot gas en is weg. Ik knipper en toeter nog ff, draai zelf de weg weer op en erachter aan.
Klotenweer, dus slecht zicht en na 5 minuten kan ik eindelijk z'n kenteken lezen. Laat mezelf weer afzakken omdat het gewoon gevaarlijk weer was.
Kijk ik nu naar het kenteken, is de APK vervallen, de reden misschien dat ie er vandoor ging?
iemand connecties met het rdw zodat ik de eigenaar kan achterhalen? Ik wil hem even een bedankje sturen.
Als dat zou werken, had ik die zelf ook wel. Helaas doen die voor mij niks... lang verhaal.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:10 schreef Chicolade het volgende:
[..]
Anders heb ik nog wel een potje lactasepillen.
Nee en helemaal geen schade gelukkig. Scheelde helemaal niks volgens mij, ik denk dat hij m'n koplamp kon kussen. Het is dat ik langzaam reed en enigszins op verdacht was. Ik greep direct in en stuurde naar links.quote:
Oh, gelukkig, dacht dat je wat mooie krassen had getrokken op de karterpan of zijkant van de auto.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:51 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Nee en helemaal geen schade gelukkig. Scheelde helemaal niks volgens mij, ik denk dat hij m'n koplamp kon kussen. Het is dat ik langzaam reed en enigszins op verdacht was. Ik greep direct in en stuurde naar links.
Flink geschrokken ja. Had maar zo gekund dat ik schade had gehad want ik stond toch wat schuin omhoog tegen de vluchtheuvel.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh, gelukkig, dacht dat je wat mooie krassen had getrokken op de karterpan of zijkant van de auto.
Alleen flink geschrokken dus en verder niets aan 't handje? (Hmmm dit staat er wat ongelukkig)
Link ist totquote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:50 schreef Makrolon het volgende:
Jullie weten veel he.
ik heb zon pomp gekocht:
[ afbeelding ]
Die wil ik tussen een 22 mm cv leiding monteren. Nu zit er mega groot buitendraad op. 39 a 40 mm. Iemand een adresje waar ik koppelingen haal om deze pomp tussen een 22 mm leiding te bouwen?
Ik hattet est al angepfastquote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Link ist tot
Deze bedoel je?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pompkoppelingen 1 1/2" zijn bij de praxis te koop. En anders warmteservice, die heeft ze zeker weten.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:54 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Ik hattet est al angepfast
Maar die inderdaad
Pompkoppelingen. Dat had ik zelf kunnen verzinnenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:27 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Pompkoppelingen 1 1/2" zijn bij de praxis te koop. En anders warmteservice, die heeft ze zeker weten.
https://www.praxis.nl/ger(...)rD68oCFa0V0wodLVAGXw
Puntstuk 1" x 22mm knel erbij en je bent klaar.![]()
Warm water? Als in tapwater of cv water?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:35 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Pompkoppelingen. Dat had ik zelf kunnen verzinnen
Bedankt!
@bluemoon
Jep, voor de garage. Het duurt echt te lang voor t warme water daar is.
CV water. Ik heb door de grond CV leidingen naar de garage liggen met een CV Heater. Maar als de ketel aanslaat duurt t te lang voor t warme water er isz en er komt te weinig aanvoer van warm water voor die Hester. Dit hoop ik eigenlijk met de pomp op te lossen...quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:44 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Warm water? Als in tapwater of cv water?
Ik schrok al... Ik vraag me af of die pomp je probleem gaat oplossen. Ik zou er eerst voor kiezen om de installatie in te regelen. Door de montage van een tweede pomp breng je de installatie in onbalans.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:55 schreef Makrolon het volgende:
[..]
CV water. Ik heb door de grond CV leidingen naar de garage liggen met een CV Heater. Maar als de ketel aanslaat duurt t te lang voor t warme water er isz en er komt te weinig aanvoer van warm water voor die Hester. Dit hoop ik eigenlijk met de pomp op te lossen...
Mja ik heb allemaal oude radiatoren zonder voet ventiel... Geëxperimenteerd met de temperatuur naar beneden VS CV ketel en dan duurt t echt mega lang voor t warm word. Heb t idee dat inregelen met mijn set-up niet echt gaat werken.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:03 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Ik schrok al... Ik vraag me af of die pomp je probleem gaat oplossen. Ik zou er eerst voor kiezen om de installatie in te regelen. Door de montage van een tweede pomp breng je de installatie in onbalans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |