abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 februari 2016 @ 17:18:42 #176
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_159758623
Ik zit nog wel een beetje met het "we spreken elkaar pas weer in de finale" van Art, gecombineerd met het bilateraaltje met Klaas in aflevering 1.
Maar er wijst zoveel op Klaas... Ik durf alleen geen tunnel in te schieten, heb nu nog een kater van het feit dat Rick niet de mol was ;( :').
KuikenGuppy
  PR en moderator maandag 8 februari 2016 @ 17:19:35 #177
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_159758645
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 17:11 schreef Lovechild het volgende:
Tygo Gernandt zat toentertijd al heel snel op Susan maar heeft niet gewonnen.
Die is toen idd genaaid door de vrijstelling van Freek, die in de finale gewoon op de verkeerde mol zat _O-
Fuck the EBU.
pi_159758660
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 17:09 schreef Rockfire het volgende:
Ik wilde vooral aangeven dat er ook wel signalen zijn dat Klaas niet de mol is. Bij Jan-Willem zat iedereen immers ook in die tunnelvisie en waren met geen mogelijkheid van hun ongelijk te overtuigen. Totdat JW eruit vloog :P
Klopt ook inderdaad. :Y Het was meer een reactie op dat een vraag nog geen mol maakt (zwaluw/zomer. :P)
  PR en moderator maandag 8 februari 2016 @ 17:20:43 #179
288245 crew  Moira
pi_159758674
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 17:09 schreef Rockfire het volgende:

Ik wilde vooral aangeven dat er ook wel signalen zijn dat Klaas niet de mol is. Bij Jan-Willem zat iedereen immers ook in die tunnelvisie en waren met geen mogelijkheid van hun ongelijk te overtuigen. Totdat JW eruit vloog :P
Ik hou een JW'tje nog in m'n achterhoofd. Maar JW werd verdacht gemaakt door de montage van shots door de regie. Klaas zie je letterlijk in beeld mollen. Is toch anders.
Fuck the EBU.
  maandag 8 februari 2016 @ 17:21:17 #180
231633 Xummon
of toch niet?
pi_159758683
In dit stadium gaat het on door te gaan vaak om een minimum van verschil.
1 vraag teveel fout kan fataal zijn.
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  PR en moderator maandag 8 februari 2016 @ 17:21:55 #181
288245 crew  Moira
pi_159758697
quote:
99s.gif Op maandag 8 februari 2016 17:21 schreef Xummon het volgende:
In dit stadium gaat het on door te gaan vaak om een minimum van verschil.
1 vraag teveel fout kan fataal zijn.
Of tijd :Y
Fuck the EBU.
  Redactie Sport maandag 8 februari 2016 @ 17:24:11 #182
274204 crew  Mexicanobakker
pi_159758747
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 16:32 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Misschien had ze gewoon meer fouten gemaakt dan andere?
Waarvan de helft op Tim zat.

Dus als Klaas het is is het gemonteerd.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 9 februari 2016 @ 00:34:12 #183
289550 Paarse_Kiwi
Mét roze lakschoentjes!
pi_159771383
Ik blijf erbij dat je weinig uit de testen op kan maken. Even los van montage die je op het verkeerde been kan zetten.
Theoretisch gezien kan iedereen alle vragen goed(of fout) hebben en dan nog gaat de langzaamste naar huis. Iedereen kan ook op de verkeerde mol zitten maar wegens overlappende antwoorden(zat de mol in groep A of groep B? etc) elke week een groen scherm krijgen, ook nu valt de langzaamste af.

Dus al zou alle info kloppen over wie wie verdenkt, valt er eigenlijk nog niks uit de testen op te maken.
Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 10:07:15 #184
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_159774235
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 17:20 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik hou een JW'tje nog in m'n achterhoofd. Maar JW werd verdacht gemaakt door de montage van shots door de regie. Klaas zie je letterlijk in beeld mollen. Is toch anders.
Ik heb geen logische verklaring waarom Klaas die tafel verschuift. Maar juist omdat de andere kandidaten het niet kunnen zien en het er dus niet op lijkt dat hij zichzelf verdacht wil maken, en de kijkers bijna niet anders kunnen dan concluderen dat hij de mol wel móet zijn, kan ik me niet voorstellen dat als hij echt de mol was, ze dat zomaar in de uitzending zouden laten zitten!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  Moderator dinsdag 9 februari 2016 @ 10:23:46 #185
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_159774500
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 10:07 schreef texelonia het volgende:

[..]

Ik heb geen logische verklaring waarom Klaas die tafel verschuift. Maar juist omdat de andere kandidaten het niet kunnen zien en het er dus niet op lijkt dat hij zichzelf verdacht wil maken, en de kijkers bijna niet anders kunnen dan concluderen dat hij de mol wel móet zijn, kan ik me niet voorstellen dat als hij echt de mol was, ze dat zomaar in de uitzending zouden laten zitten!
Zo duidelijk was het anders niet voor de kijkers, pas achteraf. Hij wilde die tafel gewoon verschuiven, zo onopvallend mogelijk. Maar toch teveel risico genomen denk ik. Misschien is het de regie ook wel ontgaan.
pi_159774570
quote:

[..]

Het is wel een beetje de bedoeling dat je als kijker uiteindelijk ook moet kunnen raden wie de mol is aan de hand van de spellen natuurlijk.

Anders kan je net zo goed geen tv-uitzending maken.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  dinsdag 9 februari 2016 @ 10:29:25 #187
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_159774573
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 10:23 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Zo duidelijk was het anders niet voor de kijkers, pas achteraf. Hij wilde die tafel gewoon verschuiven, zo onopvallend mogelijk. Maar toch teveel risico genomen denk ik. Misschien is het de regie ook wel ontgaan.
Er is een boete van ¤250000 voor als iemand verklapt wie de mol is, en dan zouden ze dit soort beelden over het hoofd zien? Lijkt me onwaarschijnlijk :')

Maar ik zit in een soort anti-Klaas tunnel. Ik wil gewoon dat hij het níet is! Anders zou het echt het stomste seizoen zijn dat ik heb gezien, omdat het er gewoon veel te dik bovenop ligt allemaal.
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 10:33:11 #188
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_159774625
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 10:29 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Het is wel een beetje de bedoeling dat je als kijker uiteindelijk ook moet kunnen raden wie de mol is aan de hand van de spellen natuurlijk.

Anders kan je net zo goed geen tv-uitzending maken.
Is dat zo? Meestal worden er amper mol-acties van de mol uitgezonden, en het gemol van kandidaten destemeer. En om dan juist een mol-actie te laten zien die níet uitgelegd kan worden als jezelf verdacht maken bij de andere kandidaten lijkt me niet de meest logische keuze. Ze willen juist dat je blijft twijfelen over wie de mol is, of nog beter, dat het een grote verrassing is.
©Dumbo
pi_159778759
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 10:33 schreef texelonia het volgende:

[..]

Is dat zo? Meestal worden er amper mol-acties van de mol uitgezonden, en het gemol van kandidaten destemeer. En om dan juist een mol-actie te laten zien die níet uitgelegd kan worden als jezelf verdacht maken bij de andere kandidaten lijkt me niet de meest logische keuze. Ze willen juist dat je blijft twijfelen over wie de mol is, of nog beter, dat het een grote verrassing is.
Nouja, een deel van de lol van het kijken naar WIDM is natuurlijk het proberen te ontmaskeren van de mol. Het expres niet uitzenden van molacties (die niet zo duidelijk zijn als geld uit de trein of van een boot gooien natuurlijk) spreekt dat hele principe tegen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  dinsdag 9 februari 2016 @ 14:07:42 #190
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_159779018
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 10:29 schreef texelonia het volgende:

[..]

Er is een boete van ¤250000 voor als iemand verklapt wie de mol is, en dan zouden ze dit soort beelden over het hoofd zien? Lijkt me onwaarschijnlijk :')

Maar ik zit in een soort anti-Klaas tunnel. Ik wil gewoon dat hij het níet is! Anders zou het echt het stomste seizoen zijn dat ik heb gezien, omdat het er gewoon veel te dik bovenop ligt allemaal.
ik denk echt exact wat jij denkt
  dinsdag 9 februari 2016 @ 18:26:49 #191
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_159784969
quote:

[..]

+1
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 18:29:06 #192
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_159785011

[ Bericht 100% gewijzigd door Haaibaaike op 09-02-2016 18:30:33 (Foutje) ]
pi_159785047
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 18:29 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

+2
+3
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  dinsdag 9 februari 2016 @ 18:31:18 #194
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_159785063
quote:

Ja vind ik ook.
  PR en moderator dinsdag 9 februari 2016 @ 19:47:35 #195
288245 crew  Moira
pi_159787375
quote:

[..]

Sja, misschien doen ze 't daar juist om. Ze hebben vaker wel kleine (onopvallende) mollenstreken in beeld laten zien toch?
Fuck the EBU.
  PR en moderator dinsdag 9 februari 2016 @ 19:50:14 #196
288245 crew  Moira
pi_159787459
quote:

[..]

Maar zo dik ligt het er toch niet bovenop? De meeste mensen weten niet van die 'Klaas cf mol' hint omdat ze die twitterpagina's niet volgen of geen twitter hebben, en verder ook niet op fora zitten of het zelf uitvogelen.
Voor ons ligt het er misschien dik bovenop omdat dit een verzamelplaats is van dingen gezien door tientallen, de meeste kijkers hebben dat niet. Zonder FOK!/twitter/internet zou je denk ik echt niet zomaar denken dat Klaas de mol is.
Fuck the EBU.
pi_159788154
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 19:50 schreef Moira. het volgende:

[..]

Maar zo dik ligt het er toch niet bovenop? De meeste mensen weten niet van die 'Klaas cf mol' hint omdat ze die twitterpagina's niet volgen of geen twitter hebben, en verder ook niet op fora zitten of het zelf uitvogelen.
Voor ons ligt het er misschien dik bovenop omdat dit een verzamelplaats is van dingen gezien door tientallen, de meeste kijkers hebben dat niet. Zonder FOK!/twitter/internet zou je denk ik echt niet zomaar denken dat Klaas de mol is.
Laat ze maar denken, wij kunnen zeggen dat we al lang wisten dat Klaas de mol was.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 20:10:45 #198
2651 svann
night-hawk
pi_159788161
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 19:50 schreef Moira. het volgende:

Dat denken ik ook.
De meeste dingen hebben we echt niet zelf gezien of bedacht.
Dat is een 'nadeel' van gezellig samen speuren.
Aan de andere kant brengen de tunnels van anderen je ook weer aan het twijfelen.
Blijkt het toch Rop te zijn, daar op de bovenste rij van het toetsenbord.... ;)
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  dinsdag 9 februari 2016 @ 20:23:10 #199
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_159788619
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 20:10 schreef svann het volgende:

[..]

Dat denken ik ook.
De meeste dingen hebben we echt niet zelf gezien of bedacht.
Dat is een 'nadeel' van gezellig samen speuren.
Aan de andere kant brengen de tunnels van anderen je ook weer aan het twijfelen.
Blijkt het toch Rop te zijn, daar op de bovenste rij van het toetsenbord.... ;)
En zo is het toch wel weer leuk. Zo lang de finale niet op tv is, kan iedereen nog de mol zijn.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_159796262
quote:

[..]

Ja die ¤250000 mag Susan Visser aftikken, die per ongeluk haar mond voorbij sprak in de eerste aflevering van Moltalk. Overigens ligt het er helemaal niet dik bovenop in mijn optiek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')