belangrijker, waar zijn de benen van Marjolein??quote:Op maandag 8 februari 2016 00:05 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
En waar is Tim?
[ afbeelding ]
Ook belangrijk, maar niet het punt hier.quote:Op maandag 8 februari 2016 00:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
belangrijker, waar zijn de benen van Marjolein??
Zal wel tijdens de perspresentatie van WIDM 2016 zijn. Tim had opnames en kon niet. Zijn de benen van Marjolein gewoon niet zichtbaar achter Airen en Art?quote:Op maandag 8 februari 2016 00:15 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ook belangrijk, maar niet het punt hier.
Geen idee waar deze foto vandaan komt trouwens, vond hem op de twittert.
kweenie maar dan staat ze raar.quote:Op maandag 8 februari 2016 00:18 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Zal wel tijdens de perspresentatie van WIDM 2016 zijn. Tim had opnames en kon niet. Zijn de benen van Marjolein gewoon niet zichtbaar achter Airen en Art?
Niets is wat het lijkt!quote:
Hier staat ze met dr benen bij elkaar maar op de foto staat ze dan heel scheef ofzo.quote:
ja duh, dat zou iedereen doen om even te kijken wie er reageertquote:De fotografen die steeds vragen naar de mol.![]()
Bij 00:10 lijkt het wel alsof Klaas reageert als de fotograaf zegt:"De mol in het midden.."quote:Op maandag 8 februari 2016 00:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hier staat ze met dr benen bij elkaar maar op de foto staat ze dan heel scheef ofzo.
[..]
ja duh, dat zou iedereen doen om even te kijken wie er reageert
Wat Elly totaal niet deed dus toen was al duidelijk dat zij de mol niet was
Haha, goed gevondenquote:Op maandag 8 februari 2016 00:55 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Bij 00:10 lijkt het wel alsof Klaas reageert als de fotograaf zegt:"De mol in het midden.."
En Rop gaat daar staan... In het middenquote:Op maandag 8 februari 2016 00:55 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Bij 00:10 lijkt het wel alsof Klaas reageert als de fotograaf zegt:"De mol in het midden.."
Dennis is wel regelmatig verdacht geweest maar zijn naam is ooit ingevuld bij vraag 20 (Wie is de Mol?)quote:Op zondag 7 februari 2016 18:41 schreef Moira. het volgende:
[..]En Edo zat ook pas bij de laatste test op Dennis. Niemand had dat hele seizoen ooit Dennis op hun lijstje
Ja ik snap ook niet helemaal hoe mensen dat gewoon kunnen negerenquote:Op maandag 8 februari 2016 14:54 schreef Slobeend het volgende:
Dat er überhaupt nog mensen zijn die Klaas niet als mol zien maar Rop of Tim... Dat filmpje van het verschuiven van de tafel is zó duidelijk. Waarom zou je dat doen als je niet de mol bent?
Case closed.
quote:Op maandag 8 februari 2016 14:54 schreef Slobeend het volgende:
Dat er überhaupt nog mensen zijn die Klaas niet als mol zien maar Rop of Tim... Dat filmpje van het verschuiven van de tafel is zó duidelijk. Waarom zou je dat doen als je niet de mol bent?
Case closed.
Tja niet iedereen heeft zo'n tunnelvisiequote:Op maandag 8 februari 2016 15:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ik snap ook niet helemaal hoe mensen dat gewoon kunnen negeren
Misschien had ze gewoon meer fouten gemaakt dan andere?quote:Op maandag 8 februari 2016 16:29 schreef Rockfire het volgende:
[..]
[..]
Tja niet iedereen heeft zo'n tunnelvisieHoe kunnen jullie bijvoorbeeld negeren dat Cécile op Klaas zat en er toch uitvliegt?
Hoewel we niet te horen kregen op wie ze zat is het wel af te leiden uit de vraag die we haar zien beantwoorden:
[ afbeelding ]
Achterop de foto van Klaas stond het woord 'kandidaat'
Dat is maar één van de twintig vragen he.quote:Op maandag 8 februari 2016 16:29 schreef Rockfire het volgende:
[..]
[..]
Tja niet iedereen heeft zo'n tunnelvisieHoe kunnen jullie bijvoorbeeld negeren dat Cécile op Klaas zat en er toch uitvliegt?
Hoewel we niet te horen kregen op wie ze zat is het wel af te leiden uit de vraag die we haar zien beantwoorden:
[ afbeelding ]
Mogelijke alternatieve verklaringen:quote:Op maandag 8 februari 2016 16:29 schreef Rockfire het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Zou inderdaad heel goed kunnen. Vorige aflevering zat ze op Klaas, Rop en Tim, als ze nu nog steeds op drie verdachten zat dan is de kans sowieso groot dat ze teveel op een andere kandidaat zat.quote:Op maandag 8 februari 2016 16:42 schreef Operc het volgende:
[..]
Mogelijke alternatieve verklaringen:
1. Cecile was aan het spreiden en deed dat teveel op een andere kandidaat waar Klaas geen gemeenschappelijke antwoorden mee had.
Ik vind 1 plausibeler, omdat ze al minstens drie keer op Klaas zat.quote:2. Cecile zat op iemand anders en heeft het antwoord 'fout' ingevuld.
Annemieke en Rop zaten in ieder geval ook op Klaas. Tim waarschijnlijk ook (van hem hoorden we het deze keer niet, maar hij zat vorige keer nog op Cécile, Klaas en Marjolein). Taeke is echter twijfelachtig, die lijkt (afgaande op alle afleveringen) meer op Rop en Tim te zitten.quote:3. Alle anderen zitten ook op Klaas en hebben er gewoon meer goed gehad/sneller geantwoord.
Lijkt me onwaarschijnlijk.quote:4. De aangeklikte antwoorden matchen niet met de kandidaat die je de test ziet maken.
Maar dit is veel duidelijker. Geef maar eens een argument waarom Klaas de tafel verplaatst zonder dat de rest het door heeft, als hij niet de mol is.quote:Op maandag 8 februari 2016 17:09 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Zou inderdaad heel goed kunnen. Vorige aflevering zat ze op Klaas, Rop en Tim, als ze nu nog steeds op drie verdachten zat dan is de kans sowieso groot dat ze teveel op een andere kandidaat zat.
[..]
Ik vind 1 plausibeler, omdat ze al minstens drie keer op Klaas zat.
[..]
Annemieke en Rop zaten in ieder geval ook op Klaas. Tim waarschijnlijk ook (van hem hoorden we het deze keer niet, maar hij zat vorige keer nog op Cécile, Klaas en Marjolein). Taeke is echter twijfelachtig, die lijkt (afgaande op alle afleveringen) meer op Rop en Tim te zitten.
[..]
Lijkt me onwaarschijnlijk.
Ik wilde vooral aangeven dat er ook wel signalen zijn dat Klaas niet de mol is. Bij Jan-Willem zat iedereen immers ook in die tunnelvisie en waren met geen mogelijkheid van hun ongelijk te overtuigen. Totdat JW eruit vloog
Freek zat op Sofie, zelfs in de finale nog.quote:Op maandag 8 februari 2016 17:11 schreef Lovechild het volgende:
Tygo Gernandt zat toentertijd al heel snel op Susan maar heeft niet gewonnen.
Cécile spreidde over 3 kandidaten, de rest over 2. Iedereen heeft Klaas wel op z'n lijstje, dus die hebben dan de test voor 50% op Klaas ingevuld, Cécile maar 33% (dus eigenlijk zitten de overgebleven 4 al grotendeels op de juiste mol)quote:Op maandag 8 februari 2016 16:29 schreef Rockfire het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk het wel, want ze hebben niet voor niets een meetlint meegekregen.quote:Op maandag 8 februari 2016 16:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Ook ik weiger mijn Rop-tunnel uit de stappen, al is het verschuiven van die tafel niet te negeren nee...
Aan de andere kant, hij verschuift die tafel 5 centimeter ofzo, zou de opdracht daarop al afgekeurd worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |