Voortaan boerka en armlengte afstand.quote:
Wat een conclusies weerquote:Op zondag 31 januari 2016 15:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je reageert daarmee op dat mensen het opzoeken![]()
![]()
Als het gebeurd dan gebeurd het.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar naief mag ik het noemen, je hebt geen argumenten over hoe je het zou aanpakken want je bent dan niet sterk genoeg en geen vechtervaring.
Dus ach.
Dan is het per definitie niet zinloos.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:19 schreef Fok-it het volgende:
Voor die kleine kans ga ik niet speciaal op een vechtsport waar ik geen behioefte aan heb nee
Ja, ik snap dat je daar weerbaar tegen wil zijn.. maar ik bedoel, ik vraag me af in hoeverre je dan weerbaarder bent.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Ik zeg alleen dat Trollie een debiele vergelijking maakt.
Dingen als overvallen of berovingen komen relatie vaak voor in grote steden.
Ik snap best dat je weerbaar wilt zijn tegen zulke dingen.
Ik VIND het zinloosquote:Op zondag 31 januari 2016 15:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan is het per definitie niet zinloos.
Ik moet zeggen dat mijn humor dan op een vriespunt is.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:19 schreef AldoTheApache het volgende:
Sowieso, als je wordt bedreigd en shit, gewoon grapjes maken. Laten zien dat je een toffe kerel bent. Dan pakken ze een volgend slachtoffer
Dan ben je al te ver gegaan en heb je het al uitgelokt.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
vergeet de zelfverdedigingsspray niet
Waarom vind jij zo vaak dingen.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik VIND het zinloos
VINDEN ijnso
VINDEN
Dat is wat anders dan dat het zo is.
quote:
Dan keek je gewoon gewilligquote:Op zondag 31 januari 2016 15:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan ben je al te ver gegaan en heb je het al uitgelokt.
Ja boeien of je het als feit of mening ziet, hij is het er gewoon niet mee eensquote:Op zondag 31 januari 2016 15:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik VIND het zinloos
VINDEN ijnso
VINDEN
Dat is wat anders dan dat het zo is.
waarom ik heb gezegd, waarom ik dat vind.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
het gaat al 3 pagina's over iets wat jij vind sgat
Of ze willen eerder dat jij je bek houdt. Voorgoed.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:19 schreef AldoTheApache het volgende:
Sowieso, als je wordt bedreigd en shit, gewoon grapjes maken. Laten zien dat je een toffe kerel bent. Dan pakken ze een volgend slachtoffer
Kan.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat je daar weerbaar tegen wil zijn.. maar ik bedoel, ik vraag me af in hoeverre je dan weerbaarder bent.
Als je iemand tegenkomt die je wil overvallen met een mes, maar diegene had nooit intentie om dat mes te gebruiken maar als jij agressief gaat lopen doen ineens wel. Ik denk zo dan meer.
Ja ik ookquote:Op zondag 31 januari 2016 15:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
waarom ik heb gezegd, waarom ik dat vind.
quote:Op zondag 31 januari 2016 15:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Of ze willen eerder dat jij je bek houdt. Voorgoed.
Precies. De hoer.quote:
Nee maar bij Inso moet je bij alles wat je vind 360 miljard wetenschappelijke bronnen aantonenquote:Op zondag 31 januari 2016 15:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja boeien of je het als feit of mening ziet, hij is het er gewoon niet mee eens
Ja, omdat jouw familie dat niet overkomt, mensen zoeken het op.quote:
Ah, ja dat snap ik.. maar ik heb gewoon geen zin in dat gedoe en in risico's. Ik zou gewoon afgevenquote:Op zondag 31 januari 2016 15:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan.
Je moet ook niet overal vol inklappen. Je moet natuurlijk een afweging maken of je denkt dat het verstandig is.
Maar ik ben pertinent tegen het afgeven van mijn spullen. Zo creëer je eigenlijk gewillige slachtoffers. Dan pakken ze je volgende week weer.
Nee hoor, maar een zinnig argument is wel handig.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:22 schreef Fok-it het volgende:
Nee maar bij Inso moet je bij alles wat je vind 360 miljard wetenschappelijke bronnen aantonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |