ik bedoel dat het niet van beide kanten afkwamquote:Op zondag 31 januari 2016 14:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je vecht ook nooit voor de lol.
Alleen bij een vechtsport
Volgens mij sloeg hij haar ook niet hard hoor. Kon niet heel goed zien want ging allemaal best wel snel.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij reageerde op mijn post dat ik bij ee nvrouw niet gelijk een volle kracht mep zou geven
Oh bij mij ook niet. Ik initieerde het nooitquote:Op zondag 31 januari 2016 14:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik bedoel dat het niet van beide kanten afkwam
Je zei dat je een vrouw niet zou slaan omdat het verschil in kracht anders is. Dus ik dacht, je kan haar toch ook een kleine tik geven zonder dat ze gelijk op de grond ligt.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij reageerde op mijn post dat ik bij ee nvrouw niet gelijk een volle kracht mep zou geven
Nou ja, ik zei het sowieso verkeerdquote:Op zondag 31 januari 2016 14:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh bij mij ook niet. Ik initieerde het nooit
Dat is ook wel erg zieligquote:Op zondag 31 januari 2016 14:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, ik zei het sowieso verkeerdVechten moeten beide personen ook echt vechten. Niet iemand vasthouden zodat de ander kan gaan vechten op je
Ik had het over echt flinke tikken.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Je zei dat je een vrouw niet zou slaan omdat het verschil in kracht anders is. Dus ik dacht, je kan haar toch ook een kleine tik geven zonder dat ze gelijk op de grond ligt.
Maar volgens mij bedoelde je iets anders.
Is me helaas wel eens overkomen.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, ik zei het sowieso verkeerdVechten moeten beide personen ook echt vechten. Niet iemand vasthouden zodat de ander kan gaan vechten op je
Tsja, als brugklasser doe je daar niet veel tegen in je eentje als een paar veel oudere gasten je in elkaar meppenquote:
Zulke dingen zijn mij nooit overkomen.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, als brugklasser doe je daar niet veel tegen in je eentje als een paar veel oudere gasten je in elkaar meppen
Ik dacht dat je zei sowieso niet te willen slaan omdat het altijd hard aan zou komen. Alsof je niet kon doseren.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had het over echt flinke tikken.
Dat zou ik bij een vrouw niet zo snel doen, omdat dat vaakn iet nodig is.
Ja, mij ook. Terwijl m`n hele klas er naar bleef kijkenquote:
Dat is dan ook niet echt vechten.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, mij ook. Terwijl m`n hele klas er naar bleef kijkenEn toen leraar aankwam meteen stoppen natuurlijk en heel joviaal die leraar begroeten
Erg laag maargoed
Dat zei ik dn ook alquote:Op zondag 31 januari 2016 14:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet echt vechten.
Allochtonen vs Autochtonenquote:Op zondag 31 januari 2016 14:58 schreef Fok-it het volgende:
Het was vooral op de middelbare school dat er een hoop gevechten gingen organiseren maar er nooit wat van kwamVooral met andere scholen
Had die jongen die me vasthield nog wel in zijn buik getrapt.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, mij ook. Terwijl m`n hele klas er naar bleef kijkenEn toen leraar aankwam meteen stoppen natuurlijk en heel joviaal die leraar begroeten
Erg laag maargoed
Daarom vechtsportquote:Op zondag 31 januari 2016 14:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Had die jongen die me vasthield nog wel in zijn buik getrapt.
Ik vecht niet snel, maar als het eenmaal zo ver is houd ik me ook niet echt in. Al hoewel ik het dus al erg lang niet gedaan heb. Misschien ben ik nu terughoudender. Ik weet hoe weinig kans ik waarschijnlijk maak.
Vechtsport zodat je weet hoeveel kans je maakt als je moet vechten? Dat vidn ik wel heel zinloosquote:
Zinloos om jezelf te leren vechten?quote:Op zondag 31 januari 2016 15:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vechtsport zodat je weet hoeveel kans je maakt als je moet vechten? Dat vidn ik wel heel zinloos
Maar ik heb daar al geen zin om klappen te ontvangen.quote:
Vind dat vrij nutteloos jaquote:Op zondag 31 januari 2016 15:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zinloos om jezelf te leren vechten?
Ik weet niet maar ik kom niet 5x per week in aanraking met mensen waar ik mee in `gevecht'zou kunnen komenquote:Op zondag 31 januari 2016 15:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beter jezelf in elkaar laten slaan? Uh, oke.
Robinbond tactiek.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beter jezelf in elkaar laten slaan? Uh, oke.
Wie heeft het oveer 5x per week?quote:Op zondag 31 januari 2016 15:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet niet maar ik kom niet 5x per week in aanraking met mensen waar ik mee in `gevecht'zou kunnen komen
Dit soort dingen denk ik nog geen eens.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wie heeft het oveer 5x per week?
Maar ik zou me niet fijn voelen als ik me familie niet eens kan beschemren.
Nee dit jaquote:Op zondag 31 januari 2016 15:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit soort dingen denk ik nog geen eens.
Mn familie beschermen door op vechtsport te gaan? Wtf? Zo'n familie heb ik nog geen eensin die kringe nzit i kniet, whatever hoe je dat zegt
Heeft niets met kringen te maken, maar je weet nooit wie je tegenkomt.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mn familie beschermen door op vechtsport te gaan? Wtf? Zo'n familie heb ik nog geen eensin die kringe nzit i kniet, whatever hoe je dat zegt
Als je het is overkomen wel.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dit ja
Denk je toch niet over na
stap 1 in het kopen van een vuurwapenquote:Op zondag 31 januari 2016 15:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kom wel vaker idioten tegen, maar die hoef ik niet in elkaar te beukenquote:Op zondag 31 januari 2016 15:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Kom je een keer een idioot tegen als je met je vriendin op straat loopt, kun je niets doen.
Sorry schat, vond het nutteloos.
Good for you.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik kom wel vaker idioten tegen, maar die hoef ik niet in elkaar te beuken
Misschien, daar kan ik niet over oordelenquote:
quote:Op zondag 31 januari 2016 15:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Kom je een keer een idioot tegen als je met je vriendin op straat loopt, kun je niets doen.
Sorry schat, vond het nutteloos.
Totdat je een keer in the middle of nowhere met een wapen wordt bedreigt. En de wouten niet eens komen achteraf.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien, daar kan ik niet over oordelen
Maar ik zie geen familie van me inclusief mezelf in zo`n situatie terecht komen
Nee. Hoe zie jij dat voor je dan?quote:Op zondag 31 januari 2016 15:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zie je nou zelf niet in hoe gechargeerd deze opmerking is?
Echt niet inso? echt niet?
maar tegen een wapen kun je toch niet zoveel uithalen, tenzij je er zelf 1 hebtquote:Op zondag 31 januari 2016 15:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Totdat je een keer in the middle of nowhere met een wapen wordt bedreigt. En de wouten niet eens komen achteraf.
Je kan zomaar door 50 vluchtelingen verkracht worden.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien, daar kan ik niet over oordelen
Maar ik zie geen familie van me inclusief mezelf in zo`n situatie terecht komen. Maar dat je nooit weet wie je tegenkomt klopt inderdaad
Als je met een wapen bedreigd wordt ga je toch niet vechtenquote:Op zondag 31 januari 2016 15:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Totdat je een keer in the middle of nowhere met een wapen wordt bedreigt. En de wouten niet eens komen achteraf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |