Dat meisje gooide lege bierblikjes naar hem. Dus toen werd die boos.quote:
Treurig als je daarom al begint te meppenquote:Op zondag 31 januari 2016 14:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat meisje gooide lege bierblikjes naar hem. Dus toen werd die boos.
Ook treurig om bierblikjes te gooien.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Treurig als je daarom al begint te meppen
Vond ik ook wel ja.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Treurig als je daarom al begint te meppen
Zij was ook wel "goed" bezig hoor. Heb haar later ook gezegd dat ze normaal moet doen omdat ze ruzie aan het uitlokken is (ze had al een ander iemand boos gemaakt die avond met het zelfde).quote:Op zondag 31 januari 2016 14:46 schreef Sked het volgende:
Je bent sowieso niet helemaal goed bij je hoofd als je gewoon maar dingen naar anderen gaat gooien
Als ze echt niet ophoudt kan ze een mep krijgen.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Al zou ik een vrouw niet zo snel echt flinke tikken geven.
Hij heeft gewoon instelling van: Man of vrouw boeit mij niet, je doet dat niet!quote:Op zondag 31 januari 2016 14:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Al zou ik een vrouw niet zo snel echt flinke tikken geven.
Ja, maar het verschil in kracht is wel anders.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Als ze echt niet ophoudt kan ze een mep krijgen.
Jawel hoor.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:49 schreef Crack_ het volgende:
Heb jullie wel eens of zelfs vaak gevochten?
Je hoeft ook niet meteen voluit te gaan.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, maar het verschil in kracht is wel anders.
Bij een man wel.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet meteen voluit te gaan.
Alleen op de basisschool.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:49 schreef Crack_ het volgende:
Harde tik heeft zij ook niet gehad, toen die jongen de eerste tik had uitgedeeld stond haar ex er al bij om die jongen een gebroken neus te slaanquote:Op zondag 31 januari 2016 14:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet meteen voluit te gaan.
Het ging toch niet over een man?quote:
Jij reageerde op mijn post dat ik bij ee nvrouw niet gelijk een volle kracht mep zou gevenquote:
Nope.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:49 schreef Crack_ het volgende:
Je vecht ook nooit voor de lol.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nope.
Niet vrijwillig in ieder geval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |