Zelfs veel Ajacieden willen volgens mij dat Ajax verliest.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Iedereen wil dat Ajax verliest, op een enkele ajacied na.
Ik wil dat Frank ophoert.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:06 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Zelfs veel Ajacieden willen volgens mij dat Ajax verliest.
Volgens Maurice de Hond wil 57% van de Ajacieden dat Ajax verliest.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:06 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Zelfs veel Ajacieden willen volgens mij dat Ajax verliest.
Psv krijgt het daarentegen voor elkaar zelfs degradatieploegen tot iets groots te laten lijken. 5 tegendoelpunten in één seizoen tegen De Graafschap is ook netjes hoor!quote:Op zondag 31 januari 2016 14:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dit lijkt verdorie meer op een degradatiepot dan op een wedstrijd van de mogelijke kampioen
Sander.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Er is maar een Fischer en dat is Bobby Fischer.
Kevin McDine tegen Adams.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:06 schreef hafcfan het volgende:
Stijn negeert mij![]()
Hopelijk wordt hij van school gestuurd.
Hoe is dit relevant op mijn constatering over deze wedstrijd.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Psv krijgt het daarentegen voor elkaar zelfs degradatieploegen tot iets groots te laten lijken. 5 tegendoelpunten in één seizoen tegen De Graafschap is ook netjes hoor!
Thanx pikquote:Op zondag 31 januari 2016 14:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kevin McDine tegen Adams.
http://www.winmau.com/sec/1391/WINMAU_TV/
2 wedstrijden 16 doelpunten en 6 punten voor PSV. Perfect voor de liefhebber.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Psv krijgt het daarentegen voor elkaar zelfs degradatieploegen tot iets groots te laten lijken. 5 tegendoelpunten in één seizoen tegen De Graafschap is ook netjes hoor!
Jij baalt gewoon omdat Ajax voor staat, zonder goed te voetballen. Oh oh oh wat hoop jij dat Roda gelijk maakt. Nou ik hoop het ook voor je.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoe is dit relevant op mijn constatering over deze wedstrijd.
Genot, Kevin McDinequote:Op zondag 31 januari 2016 14:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kevin McDine tegen Adams.
http://www.winmau.com/sec/1391/WINMAU_TV/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |