Het viel wel mee, af en toe knalde de bal opeens (voor mij) uit het niets een andere richting op. Heb daarna alleen nog maar gezocht in Europa en hij deed het weer normaalquote:Op zondag 31 januari 2016 22:07 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Krijg je dan ook van die vreselijke lags?
Bij voorbaat een advies, laat het uitstaan.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:12 schreef renwan het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds niemand horen praten in RL, begin me toch af te vragen of ik ergens een instelling verkeerd heb staan
Ik ben alles nagelopen en volgens mij staat het goed, maarja toch geen zin om er nu naar te kijken. Genoeg gespeeld vandaagquote:Op zondag 31 januari 2016 22:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij voorbaat een advies, laat het uitstaan.
Het is een instelling, gewoon effe googlen hoe het moet. Er is vast een betere uitleg te vinden op het web dan ik kan geven.
Gewoon lekker aan het pils gaan! Zoals een baas betaamtquote:Op zondag 31 januari 2016 22:13 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ben alles nagelopen en volgens mij staat het goed, maarja toch geen zin om er nu naar te kijken. Genoeg gespeeld vandaag
Gladiatortijdquote:Op zondag 31 januari 2016 22:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon lekker aan het pils gaan! Zoals een baas betaamt
Ik houdt het vandaag bij een paar overheerlijke Neubourg biertjesquote:
Welk?:@quote:Op zondag 31 januari 2016 22:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik houdt het vandaag bij een paar overheerlijke Neubourg biertjes
quote:
Nooit van gehoordquote:Op zondag 31 januari 2016 22:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een speciaal biertje van Gulpener
Dat krijg je als je Limburg verloochent, dan mis je een overvloed aan overheerlijke speciaal bieren!quote:
HEB JE NOG MEER TE HATEN OP ME VANDAAG?quote:Op zondag 31 januari 2016 22:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat krijg je als je Limburg verloochent, dan mis je een overvloed aan overheerlijke speciaal bieren!
Nee, zo is het denk ik wel goed geweest voor vandaag.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:22 schreef renwan het volgende:
[..]
HEB JE NOG MEER TE HATEN OP ME VANDAAG?![]()
![]()
![]()
Weer vriendjes?quote:Op zondag 31 januari 2016 22:22 schreef renwan het volgende:
[..]
HEB JE NOG MEER TE HATEN OP ME VANDAAG?![]()
![]()
![]()
Jaquote:
Niets kan zo spannend worden als voetbal!quote:Op zondag 31 januari 2016 22:25 schreef renwan het volgende:
Bijna net zo spannend als voetbal
http://www.twitch.tv/rocketleaguecentral
Oh ik doe het zelf welquote:Op zondag 31 januari 2016 22:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niets kan zo spannend worden als voetbal!
Ik wilde het al niet zeggen, maar Feyenoord is in de reeks die ze hebben neergezet niet echt spannend. Behalve als je erop wed dat ze verliezen, dan kun je lekker wat geld pakkenquote:Op zondag 31 januari 2016 22:29 schreef renwan het volgende:
[..]
Oh ik doe het zelf wel
Tenzij je voor Feyenoord bent dan is gras zien groeien nog spannender![]()
quote:Op zondag 31 januari 2016 22:25 schreef renwan het volgende:
Bijna net zo spannend als voetbal
http://www.twitch.tv/rocketleaguecentral
Weer nieuwe ui? Je weet maar niet wat je wil geloof ik?quote:Op zondag 31 januari 2016 22:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wilde het al niet zeggen, maar Feyenoord is in de reeks die ze hebben neergezet niet echt spannend. Behalve als je erop wed dat ze verliezen, dan kun je lekker wat geld pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |