quote:Op zondag 31 januari 2016 16:26 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Pics van de eventuele pannenkoeken.
Hou opquote:
Woensdag mag ik weer anderhalf uur janken op de bankquote:
Wat een pauperbedrijf.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:35 schreef Braddie het volgende:
Hehe, ik heb voor m`n werk een vervanger gefixt
Zegt die baas van mij "Kan je wel aan Braddie vragen of je met zijn auto mag?! "
Ik heb er nog niet eens een contract getekend (Was dat ook niet van plan nog te doen na die vraag..)
Ja, natuurlijk. Ik laat iemand anders in mijn auto rijden, nou is het wel een vriend van mij en het wás zijn auto tot vorig jaar. Maar nee, want hij kan ook niks voorschieten qua brandstof, en ik ga geen slaafje spelen
Is toch te bizar voor woorden dat een werkgever dat van je verlangt ...
Wat voor een werk, zo straks had je nog geen werk.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:35 schreef Braddie het volgende:
Hehe, ik heb voor m`n werk een vervanger gefixt
Zegt die baas van mij "Kan je wel aan Braddie vragen of je met zijn auto mag?! "
Ik heb er nog niet eens een contract getekend (Was dat ook niet van plan nog te doen na die vraag..)
Ja, natuurlijk. Ik laat iemand anders in mijn auto rijden, nou is het wel een vriend van mij en het wás zijn auto tot vorig jaar. Maar nee, want hij kan ook niks voorschieten qua brandstof, en ik ga geen slaafje spelen
Is toch te bizar voor woorden dat een werkgever dat van je verlangt ...
Het is "werk"quote:Op zondag 31 januari 2016 18:01 schreef Argo het volgende:
[..]
Wat voor een werk, zo straks had je nog geen werk.
Het is bijna allemaal niet te volgen wat je schrijft.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is "werk"
Het was een proefdag, dus niet officieel m`n werk, maar het was wel.. ja eh, werk voor dat bedrijf.
Had alleen niets getekend dus stond ook niet onder contract.
Koerieren.
Drugs Runnen Zeker?quote:Op zondag 31 januari 2016 18:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is "werk"
Het was een proefdag, dus niet officieel m`n werk, maar het was wel.. ja eh, werk voor dat bedrijf.
Had alleen niets getekend dus stond ook niet onder contract.
Koerieren.
Toppertje !!quote:Op zondag 31 januari 2016 18:48 schreef Braddie het volgende:
http://picosong.com/8Xh8/
En we hebben weer een nieuwe track gemaakt! Best leuk geworden nog denk ik.
Wtf did i just listen?quote:Op zondag 31 januari 2016 18:48 schreef Braddie het volgende:
http://picosong.com/8Xh8/
En we hebben weer een nieuwe track gemaakt! Best leuk geworden nog denk ik.
"muziek" Dat ik af en toe maak met een vriend van mij.quote:
Random was het zekerquote:Op zondag 31 januari 2016 19:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
"muziek" Dat ik af en toe maak met een vriend van mij.
Dan gaat 'ie wat improviseren, terwijl ik akkoorden bedenk, en daar maken we dan een liedje meeEn dan hopen op een grappige/droge/random tekst.
Doe het voor de lol, en het is voor mij ook best wel leuk om te doen want zo leer ik weer af en toe wat trucjes bij qua mixen en hoe ik bepaalde akkoorden en melodieën het beste kan laten samenwerken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |