Nee, als het gaat om Hilary niet echt nee. Ik wil haar op alle mogelijke manieren!quote:Op zondag 31 januari 2016 22:42 schreef Argo het volgende:
[..]
Weer nieuwe ui? Je weet maar niet wat je wil geloof ik?
Zodra we een nieuwe wereldmacht zijn onder de vleugel van Geerd zal het mogelijk zijn.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, als het gaat om Hilary niet echt nee. Ik wil haar op alle mogelijke manieren!
Dat klinkt heel erg alsof Hilary dan de nationale hoer wordtquote:Op zondag 31 januari 2016 22:45 schreef Argo het volgende:
[..]
Zodra we een nieuwe wereldmacht zijn onder de vleugel van Geerd zal het mogelijk zijn.
Nouja voor jou alleen dan, als een van de eerste volgers verdien je dat geschenk. De nationale hoer komt niet. Denk ik....quote:Op zondag 31 januari 2016 22:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat klinkt heel erg alsof Hilary dan de nationale hoer wordt
Wat een baas ben jequote:Op zondag 31 januari 2016 22:46 schreef Argo het volgende:
[..]
Nouja voor jou alleen dan, als een van de eerste volgers verdien je dat geschenk. De nationale hoer komt niet. Denk ik....
Ik zou haar doenquote:Op zondag 31 januari 2016 22:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat klinkt heel erg alsof Hilary dan de nationale hoer wordt
Van mij mag je, ik ben toch celibatair.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat een baas ben je![]()
Je gunt mij Hilary
Ik ben ouder dus zo werkt dat niet eikelquote:
quote:Op zondag 31 januari 2016 22:49 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ben ouder dus zo werkt dat niet eikel
Ja goed we zullen moeten stemmen over deze kwestie ik stem voor Konijn en hij stemt voor zichzelf dat is 2.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:49 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ben ouder dus zo werkt dat niet eikel
Nou voorruit, ik gun je Hilary!quote:Op zondag 31 januari 2016 22:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]dacht al dat dit zou komen nadat ik op invoeren drukte
Hilary zou ook op mij stemmen hoop ikquote:Op zondag 31 januari 2016 22:50 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja goed we zullen moeten stemmen over deze kwestie ik stem voor Konijn en hij stemt voor zichzelf dat is 2.
Jij mag haar zusje hebben van mijquote:
Zo lossen barbazen dat onderling opquote:
Die heeft een tyfusgrote neus, nee bedankt!quote:Op zondag 31 januari 2016 22:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij mag haar zusje hebben van mij
Dan is Kate helemaal voor jouquote:Op zondag 31 januari 2016 22:51 schreef renwan het volgende:
[..]
Die heeft een tyfusgrote neus, nee bedankt!
Ik ga voor Kate Upton
Gewoon de woorden Geerd en "Ik heb zijn nummer" laten vallen en ze weten niet hoe snel ze aan je liaan moeten hangen!quote:Op zondag 31 januari 2016 22:54 schreef Argo het volgende:
Overigens ga ik voor geen bekende vrouw, ik zal een vrouw van de straat plukken denk ik.
Dat werkt nu eigenlijk al...quote:Op zondag 31 januari 2016 22:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon de woorden Geerd en "Ik heb zijn nummer" laten vallen en ze weten niet hoe snel ze aan je liaan moeten hangen!
En als het een beetje snel moet gewoon "Hey schatje, ik ben Argo" en ze volgen je meteen!quote:
Mwoah als ik zeg dat ik een koempel ben heb ik meer sjans vaak.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En als het een beetje snel moet gewoon "Hey schatje, ik ben Argo" en ze volgen je meteen!
Dan je heb je ook meteen beet!quote:Op zondag 31 januari 2016 22:57 schreef Argo het volgende:
[..]
Mwoah als ik zeg dat ik een koempel ben heb ik meer sjans vaak.
Moest googelen, 9/10 zou raken! Maar ik heb Kate al dus je mag d'r hebben!quote:
Zou haar ook raken, en hard ook!quote:Op zondag 31 januari 2016 22:59 schreef renwan het volgende:
[..]
Moest googelen, 9/10 zou raken! Maar ik heb Kate al dus je mag d'r hebben!
Kate met haar amperbillenquote:Op zondag 31 januari 2016 22:59 schreef renwan het volgende:
[..]
Moest googelen, 9/10 zou raken! Maar ik heb Kate al dus je mag d'r hebben!
Vast wel maar mijn ervaring leert dat je je handen al vol hebt aan eenquote:Op zondag 31 januari 2016 23:02 schreef DerRabbit het volgende:
Zijn neven vrouwen toegestaan onder Geerds geloof eigenlijk
Dus als Kate morgen naar je toe komt lopen en zegt SIM DOE ME NU! HARD!quote:
Dat is dan wel weer waar, maar zolang je het uit elkaar houd en goed plant kun je ook wel 1 of 2 vrouwtjes ernaast hebben in de weekenden.quote:Op zondag 31 januari 2016 23:02 schreef renwan het volgende:
[..]
Vast wel maar mijn ervaring leert dat je je handen al vol hebt aan een
Als een vrouw dat zegt moet je juist nee zeggen. Dat verwachten ze niet en dan krijgen ze kortsluiting in hun bovenkamer.quote:Op zondag 31 januari 2016 23:03 schreef renwan het volgende:
[..]
Dus als Kate morgen naar je toe komt lopen en zegt SIM DOE ME NU! HARD!
Dan zou jij zeggen "5/10 zou niet raken!" ?
Begin nu te twijfelen of Paus wel de hommo van deze reeks isquote:Op zondag 31 januari 2016 23:06 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Als een vrouw dat zegt moet je juist nee zeggen. Dat verwachten ze niet en dan krijgen ze kortsluiting in hun bovenkamer.
PLANNEN? Teveel werk manquote:Op zondag 31 januari 2016 23:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer waar, maar zolang je het uit elkaar houd en goed plant kun je ook wel 1 of 2 vrouwtjes ernaast hebben in de weekenden.
Je moet het ze niet te gemakkelijk maken natuurlijk. Vrouwen hebben het al makkelijk genoeg.quote:Op zondag 31 januari 2016 23:08 schreef renwan het volgende:
[..]
Begin nu te twijfelen of Paus wel de hommo van deze reeks is
Ah nee is het niet, denk alquote:Op zondag 31 januari 2016 23:11 schreef renwan het volgende:
Uhhh, ik zit me echt heel hard af te vragen of dit mijn ex is
http://www.dumpert.nl/med(...)er_geen_kut_van.html
Wat?quote:
Ik zal jou eens serieus nemen!quote:Op zondag 31 januari 2016 23:16 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Mijn vorige posts serieus nemen
Posts serieus nemenquote:Op zondag 31 januari 2016 23:16 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Mijn vorige posts serieus nemen
Al mijn posts zijn berust op waarheid en niets minder dan de waarheid, maar net maakte ik een uitzondering.quote:Op zondag 31 januari 2016 23:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Posts serieus nemen![]()
Niet alleen vrouwen serieus goed nemen
Ofquote:Op zondag 31 januari 2016 23:17 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Al mijn posts zijn berust op waarheid en niets minder dan de waarheid,
Welke is het nuquote:maar net maakte ik een uitzondering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |