Als die katten vervelend zijn pak ik altijd de plantenspuitquote:Op zondag 31 januari 2016 13:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon terug slaan, leert ze het af
Tja, het is maar net waar je mee opgroeit, maar honden zullen in ieder geval nooit zomaar uithalen.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:32 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik ben juist bang voor honden.Als ik een kat zie dan moet ik altijd gewoon even proberen hem te lokken. Als ie dan naar je toe komt dan zal die niet zo gauw uithalen hoor. En dan ga ik er tegen praten met een overdreven stemmetje.
Ik zou natuurlijk ook kunnen langskomen, anders zijn ze al koud voordat ze hier aankomen.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:49 schreef BlueFeather het volgende:
[..]
Dat mag. Waar kan ik ze naar toe sturen?
Grote hondenquote:Op zondag 31 januari 2016 13:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En Honden luisteren naar een echte Alfa
Nog in vrouw in Geerd Caféquote:
Hoop is inderdaad voor de vrouwen en de zwakkere in de samenleving. Vechten is voor de echte koempel bazenquote:Op zondag 31 januari 2016 13:42 schreef Argo het volgende:
[..]
Hoop is er niet bij. Als ze er een hebben gemaakt maken ze er ook wel drie.
Als in Europese uitwedstrijdquote:Op zondag 31 januari 2016 13:43 schreef Argo het volgende:
Ik heb bij de koempels in het vliegtuig gezeten toen ik 16 was of zo. Bedenk ik me nu net.
Kanaalstraat 197 Utrecht. Laat je weten wanneer je komt?quote:Op zondag 31 januari 2016 13:50 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik zou natuurlijk ook kunnen langskomen, anders zijn ze al koud voordat ze hier aankomen.
Komende vrijdag pannenkoeken meet bij jou thuis?quote:Op zondag 31 januari 2016 13:55 schreef BlueFeather het volgende:
[..]
Kanaalstraat 197 Utrecht. Laat je weten wanneer je komt?
Heb er zin inquote:Op zondag 31 januari 2016 13:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Komende vrijdag pannenkoeken meet bij jou thuis?
Ik regel wel effe een tap en een paar fusten gladiator bier, dan maken we er een gezellige avond van
Bier, vrouwen en pannenkoeken.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:58 schreef BlueFeather het volgende:
[..]
Heb er zin in
PANNENKOEKEN VOOR IEDEREEN![]()
Afgesproken. Je kunt binnenkort een spannende DM verwachten.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:55 schreef BlueFeather het volgende:
[..]
Kanaalstraat 197 Utrecht. Laat je weten wanneer je komt?
Ik wil graag met kaas erop, mag dat?quote:Op zondag 31 januari 2016 13:58 schreef BlueFeather het volgende:
[..]
Heb er zin in
PANNENKOEKEN VOOR IEDEREEN![]()
Voorkeuren mogen aangegeven wordenquote:Op zondag 31 januari 2016 14:00 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Afgesproken. Je kunt binnenkort een spannende DM verwachten.
[..]
Ik wil graag met kaas erop, mag dat?
Bazen mogen alles, maar een pannenkoek met kaasquote:Op zondag 31 januari 2016 14:00 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik wil graag met kaas erop, mag dat?
Ik had graag een pannenkoek hawai gehad met bacon!quote:Op zondag 31 januari 2016 14:01 schreef BlueFeather het volgende:
[..]
Voorkeuren mogen aangegeven worden
Bohhh, je weet niet wat je zegt.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bazen mogen alles, maar een pannenkoek met kaas
Ben je niet in de war met een tosti
Komt voor elkaarquote:Op zondag 31 januari 2016 14:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had graag een pannenkoek hawai gehad met bacon!
Ik ga hem komende vrijdag wel proberen tijdens de pannenkoeken meet!quote:Op zondag 31 januari 2016 14:03 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Bohhh, je weet niet wat je zegt.
Hartige pannenkoeken
Op een pizza moet je het niet willen inderdaad, dat is afbraak aan het fenomeen pizzaquote:Op zondag 31 januari 2016 14:07 schreef Simterklaas het volgende:
Ananas op een pizza is wel echt ranzig trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |