ik moest mijn quotum voor januari nog halenquote:Op zondag 31 januari 2016 00:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is dan wel een beetje jammer, was het hele jaar nog notevrij.
Ik offer me wel op.quote:Op zondag 31 januari 2016 00:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik moest mijn quotum voor januari nog halen
moet d'r nu nog drie zetten en één ban regelen
Frutsel is weer dronken.quote:Op zondag 31 januari 2016 @ 00:46 door Specularium:
Topicstatus: normaal/open -> sticky/open.
Op zondag 31 januari 2016 @ 00:49 door Frutsel:
Topicstatus: sticky/open -> gesloten.
Op zondag 31 januari 2016 @ 00:49 door Frutsel:
Topicstatus: gesloten -> normaal/open.
Op zondag 31 januari 2016 @ 00:50 door Specularium:
Topicstatus: normaal/open -> sticky/open.
gewoon omdat het konquote:Op zondag 31 januari 2016 00:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, Frutsel moest even wat posts van mij verwijderen.
Ik was een week geleden al binnen.quote:Op zondag 31 januari 2016 00:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik moest mijn quotum voor januari nog halen
moet d'r nu nog drie zetten en één ban regelen
ja zag het, paddy moet er ook nog tweequote:Op zondag 31 januari 2016 00:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik was een week geleden al binnen.
Dan is het terecht.quote:Op zondag 31 januari 2016 00:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, Frutsel moest even wat posts van mij verwijderen.
Typerend weer voor de kaaskop.quote:Op zondag 31 januari 2016 01:21 schreef Specularium het volgende:
Als je er om gaat vragen ga ik er geld voor vragen.
Geen idee, waar ben je?quote:Op zondag 31 januari 2016 01:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoor ik daar een kameel poepen?
Dit valt tegen. Ja, zowel het wakker worden gedeelte als het niks te vertellen jebbenquote:Op zondag 31 januari 2016 08:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben nog even een beetje aan het wakker worden. Dat is jou ook weer gelukt zie ik.
Nou ja, wat moet ik vertellen.. mijn plannen voor vandaag? Ik los straks even een collega af en het is de bedoeling dat ik vanmiddag even naar fucking Beverwijk rij om te kijken of ik kan slagen voor een nieuwe bank. Als ik daar dan toch ben dan denk ik dat ik ook even door de McDrive knal.quote:Op zondag 31 januari 2016 08:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit valt tegen. Ja, zowel het wakker worden gedeelte als het niks te vertellen jebben
Ik ga gewoon heen voor een zooi keukenspulletjes; snijplankje, vergiet, beetje van dat soort dingen. De rest, bijvoorbeeld een wok, haal ik wel bij Blokker.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:10 schreef Specularium het volgende:
De Action.
Je hebt ook mensen die de troep van die winkel sparen.
Ik heb daar een mooie agenda gekocht voor 1,75.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ga gewoon heen voor een zooi keukenspulletjes; snijplankje, vergiet, beetje van dat soort dingen. De rest, bijvoorbeeld een wok, haal ik wel bij Blokker.
Daarom, ze schijnen aardig wat bruikbare spullen te hebben voor een prikkie. Dus ga ik ff checken.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb daar een mooie agenda gekocht voor 1,75.
Alles valt alleen na een week helemaal uit elkaar.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daarom, ze schijnen aardig wat bruikbare spullen te hebben voor een prikkie. Dus ga ik ff checken.
Daarom ga ik er ook geen pan kopen of zo.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alles valt alleen na een week helemaal uit elkaar.
Het is dan ook van die goedkope Chinese meuk die je ook via internet kan bestellen. Alleen kun je het in de winkel kopen waardoor je geen verzendtijd van 8 maanden hebt.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alles valt alleen na een week helemaal uit elkaar.
Valt wel mee, koop daar meestal alleen van die schoonmaakmiddelen met Poolse teksten.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:29 schreef Specularium het volgende:
LTKDV heeft ook alles van de Action, ik merk het alweer.
Vuursteentje stopt er gewoon na 2 keer mee.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:34 schreef LTVDK het volgende:
En aanstekers, al zijn die wel altijd al kapot terwijl ze nog halfvol zijn.
Ik neem altijd de 'luxe' elektrische ...quote:Op zondag 31 januari 2016 13:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vuursteentje stopt er gewoon na 2 keer mee.
Oh van die klikdingen, die kan je gewoon fixen als ze uitelkaar donderen. En als ze niet werken moet je gewoon ff paar keer mee tikken op je knie of zo. #MacGyverquote:Op zondag 31 januari 2016 13:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik neem altijd de 'luxe' elektrische ...
Ja die ja. Al heb ik het ook een keer gehad dat ik een bierflesje ermee opende en de onderkant afbrak en al het gas eruit kwamquote:Op zondag 31 januari 2016 13:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh van die klikdingen, die kan je gewoon fixen als ze uitelkaar donderen. En als ze niet werken moet je gewoon ff paar keer mee tikken op je knie of zo. #MacGyver
Dat moet je ook niet doen. LTKDVquote:Op zondag 31 januari 2016 13:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die ja. Al heb ik het ook een keer gehad dat ik een bierflesje ermee opende en de onderkant afbrak en al het gas eruit kwam
Ging per ongelukquote:
Gelukkig waren er geen joden in de buurt.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die ja. Al heb ik het ook een keer gehad dat ik een bierflesje ermee opende en de onderkant afbrak en al het gas eruit kwam
Bedankt Wibi.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:36 schreef YokiKater het volgende:
Als we dan toch bezig zijn.
[ afbeelding ]
Werken die een beetje? Ik had eens van die Noizezz met verwisselbare filtertjes en dat was aids, nu gebruik ik gewoon van die gele schuimpies.quote:
Alpine is de beste, die filteren het geluid in lagen. Een geel schuimpje dempt gewoon alles.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Werken die een beetje? Ik had eens van die Noizezz met verwisselbare filtertjes en dat was aids, nu gebruik ik gewoon van die gele schuimpies.
Hmm, eens even uitproberen dan maar. Prijs valt me ook reuze mee.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alpine is de beste, die filteren het geluid in lagen. Een geel schuimpje dempt gewoon alles.
Gebruik ze al ruim 15 jaar, in de oefenruimte en bij concerten.
Die classics waren toen 25 gulden en die hadden maar 1 soort filter.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hmm, eens even uitproberen dan maar. Prijs valt me ook reuze mee.
FP dingen, eten, naar huis, FP dingen.quote:Op zondag 31 januari 2016 20:17 schreef Fokker89 het volgende:
Ik moest nogal een eindje scrollen om dit topic te vinden, is de helft neergeschoten door timmmm ofzo?
Oke.quote:Op zondag 31 januari 2016 20:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
FP dingen, eten, naar huis, FP dingen.
Tijd om even te chillen, zonder netflix.
Eerst mezelf hequote:Op zondag 31 januari 2016 20:17 schreef Fokker89 het volgende:
Ik moest nogal een eindje scrollen om dit topic te vinden, is de helft neergeschoten door timmmm ofzo?
Nee?quote:Op zondag 31 januari 2016 20:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Was de vraag: Dingen die nooit over Fokkers moeder zijn gezegd?
Nee.quote:Op zondag 31 januari 2016 20:56 schreef Specularium het volgende:
Zouden jullie Aaf Brandt Corstius doen?
Waarom ook niet.quote:Op zondag 31 januari 2016 20:56 schreef Specularium het volgende:
Ja, maar haar moeder niet.quote:Op zondag 31 januari 2016 20:56 schreef Specularium het volgende:
quote:Op zondag 31 januari 2016 20:56 schreef Specularium het volgende:
Just this side of heaven is a place called Rainbow Bridge.quote:Op zondag 31 januari 2016 23:23 schreef Specularium het volgende:
Er is een poes dood in het doodtopic.
#neverforgetantoinewebstengel
Als we dan toch bezig zijn.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:36 schreef YokiKater het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 januari 2016 23:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
True, maar het is mooi. Het kan ook anders hoor.quote:Op zondag 31 januari 2016 23:30 schreef Specularium het volgende:
Dit heb je al een keer gepost met je lsd-hoofd.
Ja, nu even serieus dan maar, wat vind je van de nieuwe Flume?quote:
quote:Op zondag 31 januari 2016 23:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Haha, wie ga je pwnen en hoe dan? w00000000t!!! 1337 no n00bs!![]()
Benne gij een homo ofzo?quote:Op zondag 31 januari 2016 23:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, nu even serieus dan maar, wat vind je van de nieuwe Flume?
Ben je weer aan het dealen?quote:Op zondag 31 januari 2016 23:38 schreef YokiKater het volgende:
Ik zit "zaken" te doen met een Italiaanse Turk ..
"Ja, geen probleem maar je moet cash betalen"
- Is goed vriend, hoeveel kost het?
"Jij stelt heel veel vragen"
![]()
Gewoon stompen.quote:Op zondag 31 januari 2016 23:41 schreef Specularium het volgende:
Soms zeggen mensen dat iets duur kost, zeg ik dat dat niet klopt.
Heb ik het weer gedaan.
quote:Op zondag 31 januari 2016 23:41 schreef Specularium het volgende:
Soms zeggen mensen dat iets duur kost, zeg ik dat dat niet klopt.
Heb ik het weer gedaan.
Florijnen?quote:Op zondag 31 januari 2016 23:44 schreef Leandra het volgende:
[..]![]()
Of ze begrijpen het principe "duur" sowieso niet...
Zo ging het ooit over huizenprijzen, en iemand vertelde dat z'n huis ƒ 110.000 kostte, waarop ik zei dat ik dat niet duur vond, waarop hij terugkwam met "Maar je hebt het niet, dus is het duur"
Waarop ik hem vroeg of hij een fles wijn van ƒ 600 duur vond, want die kon ik probleemloos kopen.
Heb jij nog een toetsenbord met een guldenteken?quote:Op zondag 31 januari 2016 23:44 schreef Leandra het volgende:
[..]![]()
Of ze begrijpen het principe "duur" sowieso niet...
Zo ging het ooit over huizenprijzen, en iemand vertelde dat z'n huis ƒ 110.000 kostte, waarop ik zei dat ik dat niet duur vond, waarop hij terugkwam met "Maar je hebt het niet, dus is het duur"
Waarop ik hem vroeg of hij een fles wijn van ƒ 600 duur vond, want die kon ik probleemloos kopen.
Tering, jij bent zeker net zo oud als Corrie?quote:Op zondag 31 januari 2016 23:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja guldens... 1991.
Toen een premie A koopwoning nog ƒ 120.000 kostte (en dat huis was geen premie koopwoning)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, die is misschien nog wel makkelijker, want 31 is de landcode van NL.quote:Op zondag 31 januari 2016 23:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
alt 0131 werkt ook, maar dat weet hij niet met zijn Mac.
quote:Op zondag 31 januari 2016 23:49 schreef Specularium het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die ga ik jatten.
quote:Op zondag 31 januari 2016 23:49 schreef Specularium het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De vraag is alleen waarom je die combinatie nog weet aangezien die al 14 jaar overbodig is.quote:
Autistische shit, nice! Ik keur het helemaal goed!quote:Op zondag 31 januari 2016 23:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, die is misschien nog wel makkelijker, want 31 is de landcode van NL.
Maar ik denk niet dat ik die Alt 159 er nog uit ga krijgen, die zit net zo vastgeroest als 2.20371 als wisselkoers tegen de euro.
Wie zegt dat die voor mij al 14 jaar overbodig is?quote:Op zondag 31 januari 2016 23:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De vraag is alleen waarom je die combinatie nog weet aangezien die al 14 jaar overbodig is.
Zo werkt dat gewoon. Net als die koers, en het omrekenen.. mensen doen dat.quote:Op zondag 31 januari 2016 23:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De vraag is alleen waarom je die combinatie nog weet aangezien die al 14 jaar overbodig is.
Ja LTKDV, met je kutvragen.quote:Op zondag 31 januari 2016 23:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wie zegt dat die voor mij al 14 jaar overbodig is?
Misschien heb ik het beroepsmatig (of privé) in de afgelopen 14 jaar wel nodig gehad?
De enige reden waarom je nog guldens nodig zou hebben gehad is om ze in te wisselen bij de bank voor euro's?quote:Op zondag 31 januari 2016 23:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wie zegt dat die voor mij al 14 jaar overbodig is?
Misschien heb ik het beroepsmatig (of privé) in de afgelopen 14 jaar wel nodig gehad?
Of misschien heb ik werk gehad waarbij ik toch nog ver in deze eeuw stukken uit de vorige eeuw moest inzien en er gegevens uit moest verwerken?quote:Op zondag 31 januari 2016 23:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De enige reden waarom je nog guldens nodig zou hebben gehad is om ze in te wisselen bij de bank voor euro's?
Klinkt als boekhouden ...quote:Op zondag 31 januari 2016 23:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of misschien heb ik werk gehad waarbij ik toch nog ver in deze eeuw stukken uit de vorige eeuw moest inzien en er gegevens uit moest verwerken?
Had ik al gehoord. Oké nummer. Voorlopig vind ik dit het beste nummer van 2016 (vast niet jouw smaak)quote:Op zondag 31 januari 2016 23:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, nu even serieus dan maar, wat vind je van de nieuwe Flume?
Ik vind cijfers alleen interessant als er elke maand meer binnen komen dan uit gaan.quote:
Godver de godver, mijn koptelefoon!quote:Op zondag 31 januari 2016 23:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Had ik al gehoord. Oké nummer. Voorlopig vind ik dit het beste nummer van 2016 (vast niet jouw smaak)
Heerlijk, echt genieten dit.quote:Op zondag 31 januari 2016 23:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Had ik al gehoord. Oké nummer. Voorlopig vind ik dit het beste nummer van 2016 (vast niet jouw smaak)
Er is zojuist een 31 uitgegaan en een 1 binnengekomenquote:Op maandag 1 februari 2016 00:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind cijfers alleen interessant als er elke maand meer binnen komen dan uit gaan.
Altijd nog beter dan riazop met zijn/haar hiphop.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:04 schreef Mani89 het volgende:
Specu met zijn deprimerende zelfmoordmetal.
Bedankt Henk.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er is zojuist een 31 uitgegaan en een 1 binnengekomen
Financiele cijfers bemoei ik me niet mee, daar heb ik mensen voor. Ik heb moneyz. De rest is over het algemeen hexidecimaal.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind cijfers alleen interessant als er elke maand meer binnen komen dan uit gaan.
Ik zag laatst die clip van Ismo, hij is nu wakker en zat vaker met zijn handen in zijn haar dan een kapper.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan riazop met zijn/haar hiphop.
Ik zou niet uit vrije wil naar een clip van Ismo kijken.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zag laatst die clip van Ismo, hij is nu wakker en zat vaker met zijn handen in zijn haar dan een kapper.
Even dimmen heh, Nick Carter.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:04 schreef Mani89 het volgende:
Specu met zijn deprimerende zelfmoordmetal.
Elke keer dit nummer opzetten na het moeten doorspitten van een Gutmensch vs. Rechtsnazi moddergooiwedstrijd.quote:
Wel oké. Rapportcijfer 7.quote:
Dat is muziek voor vrolijke, blije mensen. Iets wat ik ook ben, soms.quote:
Premquote:Op maandag 1 februari 2016 00:08 schreef moemoe het volgende:
http://www.radio1.nl/
Luisteren jullie ook? Kwaliteit van de bovenste plank.
Het schijnt heel erg te zijn, las ik laatst.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:08 schreef moemoe het volgende:
Prem bij Powned, wat moet Fylax nu?quote:Op maandag 1 februari 2016 00:08 schreef moemoe het volgende:
Nee beetje saai naar mijn smaakquote:Op zondag 31 januari 2016 23:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Prem bij Powned, wat moet Fylax nu?
Ah ok.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Fylax heeft een hekel aan Prem, maar vind powned helemaal geweldig.
quote:Op maandag 1 februari 2016 00:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is muziek voor vrolijke, blije mensen. Iets wat ik ook ben, soms.
Het wordt dus 2 uur waardeloze radio volgens zijn eigen woorden.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:14 schreef moemoe het volgende:
Hij praat zo snel, ik kan het niet eens na-typen.
Dimmu Burger is wel een beetje sensueel.quote:
Ik vind moemoe top!quote:Op maandag 1 februari 2016 00:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind moemoe ook erg ingewikkeld.
Ik had niets anders van je verwachtquote:Op maandag 1 februari 2016 00:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dimmu Burger is wel een beetje sensueel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien kun je haar wel ontwikkelen....quote:Op maandag 1 februari 2016 00:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen ook erg ingewikkeld.
Ik vind Fruitella erg ingewikkeld.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 februari 2016 00:18 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe maar gewoon niet joh.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind Fruitella erg ingewikkeld.
quote:Op maandag 1 februari 2016 00:18 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Dit vond ik wel een leuk grapje.quote:
okquote:Op maandag 1 februari 2016 00:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toch een keer succes mee gehad, die opmerking.
Bestaat die shit nog? Dat zou godverdomme een goed verhaal zijn, Yoki op de Fruitella..quote:Op maandag 1 februari 2016 00:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind Fruitella erg ingewikkeld.
Hier zit een spannend verhaal achter.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toch een keer succes mee gehad, die opmerking.
Ik hoef al die dingen in de gayscene niet te weten hoor.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hier zit een spannend verhaal achter.
Jij hebt het niet zo met Dimmu of met Shitknot, maar wat vind je van Kreator?quote:Op maandag 1 februari 2016 00:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit vond ik wel een leuk grapje.
Tuurlijk bestaat dat, ik heb dat hier.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Bestaat die shit nog? Dat zou godverdomme een goed verhaal zijn, Yoki op de Fruitella..
Neequote:Op maandag 1 februari 2016 00:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hier zit een spannend verhaal achter.
Beetje oude thrash, niet zo interessant.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jij hebt het niet zo met Dimmu of met Shitknot, maar wat vind je van Kreator?
Ik moet die blauw-achtige hebben, Bosbessen of frambozen gedoe ofzo.. maakt niet uit, ik ging goed op die dingenquote:Op maandag 1 februari 2016 00:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tuurlijk bestaat dat, ik heb dat hier.
Die peer ofzo is echt goor.
Mjah, ik vind het wel lekker. Net als Dimmu Borgir, maar dat moet je niet te veel luisteren. Toch vind ik het gitaar en drumwerk wel ok. En er zit ook een keyboard in, zouden zo wel een band kunnen beginnen met Henk, en als Mani een beetje basgitaar kan spelen dan kan hij de sensuele voices doen.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beetje oude thrash, niet zo interessant.
Ik ben al eens toetsenist in een metalband geweest.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, ik vind het wel lekker. Net als Dimmu Borgir, maar dat moet je niet te veel luisteren. Toch vind ik het gitaar en drumwerk wel ok. En er zit ook een keyboard in, zouden zo wel een band kunnen beginnen met Henk, en als Mani een beetje basgitaar kan spelen dan kan hij de sensuele voices doen.
quote:Op maandag 1 februari 2016 00:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben al eens toetsenist in een metalband geweest.
Mooie gothicjurk aan.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben al eens toetsenist in een metalband geweest.
Wat is de reason daarvan?quote:Op maandag 1 februari 2016 00:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik werk met Reason. Maar ik doe er de laatste tijd weinig meer mee.
Geen idee. Tijdje geleden nog wel volop gebruikt voor studio-opnames van de band, maar momenteel weinig zin in of zo.quote:
okquote:Op maandag 1 februari 2016 00:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee. Tijdje geleden nog wel volop gebruikt voor studio-opnames van de band, maar momenteel weinig zin in of zo.
Wij vinden het allemaal fijn dat jij je soloprojectjes lekker op zolder houdt.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee. Tijdje geleden nog wel volop gebruikt voor studio-opnames van de band, maar momenteel weinig zin in of zo.
Ik heb hem aanstaan door moemoe, ik vind hem zeer vervelend.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik dat eerst weer aan gaan zetten.
Ik luister nu.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb hem aanstaan door moemoe, ik vind hem zeer vervelend.
1) Ik heb geen zolderquote:Op maandag 1 februari 2016 00:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wij vinden het allemaal fijn dat jij je soloprojectjes lekker op zolder houdt.
Vooral LTKDV.
Ik kan daar juist wel om lachenquote:Op maandag 1 februari 2016 00:57 schreef Specularium het volgende:
Er bellen allerlei schijtlolligerds merk ik.
Wat is precies het nut van dat radioprogramma van Prem?quote:Op maandag 1 februari 2016 01:23 schreef Specularium het volgende:
Prem gaat weer even tot de elleboog in Matthijs.
Geen idee waarom ik nog luister, toedeledokie.
Komt omdat hij zwart is.quote:Op maandag 1 februari 2016 01:40 schreef moemoe het volgende:
In zijn woorden: de zakkenvullers opfokken door zo slecht mogelijke radio te maken.
Zwart zijn.quote:Op maandag 1 februari 2016 01:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat is precies het nut van dat radioprogramma van Prem?
Als omroepen de zendtijd zo gaan besteden kun je dergelijke programma's beter wegbezuinigen en non-stop wat muziek draaien of zo.quote:Op maandag 1 februari 2016 01:40 schreef moemoe het volgende:
In zijn woorden: de zakkenvullers opfokken door zo slecht mogelijke radio te maken.
Aight. Defineer muziek.quote:Op maandag 1 februari 2016 01:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als omroepen de zendtijd zo gaan besteden kun je dergelijke programma's beter wegbezuinigen en non-stop wat muziek draaien of zo.
Gewoon, rustige, mainstream muziek, zoals die 's nachts ook op Radio 2 wordt gedraaid.quote:
Ja, daar hebben de zakkenvullers zich ook vast aan geërgerd om 01.00 uur 's nachts in de nacht van zondag op maandag.quote:Op maandag 1 februari 2016 01:40 schreef moemoe het volgende:
quote:Op zondag 31 januari 2016 14:36 schreef YokiKater het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie te weinig imposante tagjes om het begrip ochtendcrew te rechtvaardigen.quote:Op maandag 1 februari 2016 08:50 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja.
Ochtendcrew klinkt beter.
Is Davids schuld.
Viezerikquote:Op maandag 1 februari 2016 09:12 schreef timmmmm het volgende:
Mijn dag is goed begonnen, toch even een artikeltje over dickpics kunnen schrijven
quote:Op maandag 1 februari 2016 09:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zie te weinig imposante tagjes om het begrip ochtendcrew te rechtvaardigen.
Daarom kom ik het gemiddelde wat opvijzelen.
Daarom zou ik voor een imposanter tagje gaan als ik jou wasquote:Op maandag 1 februari 2016 09:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zie te weinig imposante tagjes om het begrip ochtendcrew te rechtvaardigen.
Daarom kom ik het gemiddelde wat opvijzelen.
Shoot, nou moet ik zeker ook nog naar de FP om er achter te komen wat dickpicks zijnquote:Op maandag 1 februari 2016 09:12 schreef timmmmm het volgende:
Mijn dag is goed begonnen, toch even een artikeltje over dickpics kunnen schrijven
Nou ja, een pic van een dick. De naam zegt het al wel een beetjequote:Op maandag 1 februari 2016 09:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Shoot, nou moet ik zeker ook nog naar de FP om er achter te komen wat dickpicks zijn
Je moet het ijzer smeden als het heet is, hè?quote:Op maandag 1 februari 2016 09:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daarom zou ik voor een imposanter tagje gaan als ik jou was
Lange nacht voor jou vanavond?quote:Op maandag 1 februari 2016 09:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je moet het ijzer smeden als het heet is, hè?
Hoezo?quote:
Ja?quote:Op maandag 1 februari 2016 09:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoezo?Vanwege de Iowa caucus, bedoel je?
Misschien blijf ik wel op ja. Hangt ervan af hoe moe ik ben; ik slaap wat onregelmatig, de laatste tijd.quote:
Valt er om 02.00 uur al wat te zien dan? (Exitpolls ofzo?) of wordt dat echt weer een "CNN in the Situation Room" idee?quote:Op maandag 1 februari 2016 09:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien blijf ik wel op ja. Hangt ervan af hoe moe ik ben; ik slaap wat onregelmatig, de laatste tijd.
Geen idee, eerlijk gezegd. Ik weet alleen dat er her en der live verslag wordt gedaan. Er is altijd wel ergens een online stream te vinden.quote:Op maandag 1 februari 2016 09:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Valt er om 02.00 uur al wat te zien dan? (Exitpolls ofzo?) of wordt dat echt weer een "CNN in the Situation Room" idee?
Een ander apparaat vindt m wel?quote:Op maandag 1 februari 2016 10:14 schreef Yasmin23 het volgende:
Koop ik dus een draadloze koptelefoon zodat ik ongestoord tv kan kijken... Vind die TV hem niet...
Hmm nee dat heb ik niet geprobeerd. Mijn telefoon word ook niet gevonden door de tv. Had even snel gegoogeld en las iets over verschillende type bluetooths... Stom gedoequote:Op maandag 1 februari 2016 10:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een ander apparaat vindt m wel?
En heb je de stroom al even van de TV gehaald en het toen opnieuw geprobeerd?
Hoe gaat het met dat bericht van jou en Gambetta waar hij over PMde? Kunnen we em al bewonderen?quote:Op maandag 1 februari 2016 10:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee, eerlijk gezegd. Ik weet alleen dat er her en der live verslag wordt gedaan. Er is altijd wel ergens een online stream te vinden.
Dat is een artikel van Gambetta. Ik heb het alleen even voor hem nagelezen. En ja, het staat al online: Donald Trump en Hillary Clinton zijn de favorieten voor de Iowa caucusquote:Op maandag 1 februari 2016 10:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoe gaat het met dat bericht van jou en Gambetta waar hij over PMde? Kunnen we em al bewonderen?
Graag gedaan.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En mijn nieuwste artikel (sinds 1 minuut) ook: 'Moslimkinderen hebben al extreme ideeën'
Ik had dat bericht een uur geleden al gepost hoor.quote:
Ah... in NWS. Ik zie het nu pas. Ik las het elders. Maar: goed dat je een topic hebt geopend.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik had dat bericht een uur geleden al gepost hoor.
timmmmm de moslimmmmmquote:Op maandag 1 februari 2016 10:35 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb ook extreme ideeen, ben ik nu moslim?
Heb jij een gedopte stengel?quote:Op maandag 1 februari 2016 10:35 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb ook extreme ideeen, ben ik nu moslim?
In tegenstelling tot Harry, Sjaak en jij heb ik het eigenlijk nooit over Fylax' moeder. Ja, nu dan. Maar verder eigenlijk nooit.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hou nou eens op over Fylax' moeder, het is niet leuk meer
Jij doet het telkens verkapt, schijnheilquote:Op maandag 1 februari 2016 11:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Harry, Sjaak en jij heb ik het eigenlijk nooit over Fylax' moeder. Ja, nu dan. Maar verder eigenlijk nooit.
Nee. Ik maak alleen matige woordgrappen, meer niet.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij doet het telkens verkapt, schijnheil.
Ik weet het niet.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm nee dat heb ik niet geprobeerd. Mijn telefoon word ook niet gevonden door de tv. Had even snel gegoogeld en las iets over verschillende type bluetooths... Stom gedoe
Lukt het bij jou wel?
Jammer. Dacht dat je de oplossing wistquote:Op maandag 1 februari 2016 12:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Maar, ik geloof dat mijn man idd ook geen draadloze koptelefoon wilde omdat dat niet zou werken met de TV.
Weetikveel
Hoi Yoki, even tussendoor, denk jij dat deze medium scooterhoes op een zip past?quote:Op maandag 1 februari 2016 12:33 schreef YokiKater het volgende:
Godver de tering, fucking Action. Maar ik heb het overleefd, nu ga ik even iets slopen.
Goedemiddag!
Kan ik niet met zekerheid zeggen, maar de maten staan erbij .. dus als je je scooter even opmeet dan weet je genoeg denk ik zomaar.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoi Yoki, even tussendoor, denk jij dat deze medium scooterhoes op een zip past?
http://www.slotenspeciaal(...)921#customer-reviews
Hoopte eigenlijk dat jouw mannelijke genen dit automatisch zouden weten :pquote:Op maandag 1 februari 2016 12:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Kan ik niet met zekerheid zeggen, maar de maten staan erbij .. dus als je je scooter even opmeet dan weet je genoeg denk ik zomaar.
Meten is weten. Gouden regeltje.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoopte eigenlijk dat jouw mannelijke genen dit automatisch zouden weten :p
Krijg de voicemail ...quote:Op maandag 1 februari 2016 12:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Meten is weten. Gouden regeltje.
Windschermquote:Op maandag 1 februari 2016 12:50 schreef Yasmin23 het volgende:
Door het windscherm moet ik super large hebben...
Ik snap em. Heb hem dus ook gemeten net maar je moet dus aparte windschermhoes hebbenquote:Op maandag 1 februari 2016 12:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
WindschermMaar ja, dat bedoel ik dus.. zit ik moeite te doen om uit te zoeken wat de maten van zo'n ding zijn.. en dan zou ik dus een verkeerd advies geven omdat ik wel rekening had gehouden met spiegels maar niet met een windscherm. Daarom moet je bij dit soort dingen gewoon even meten, dan weet je het precies. Advies op maat, zeg maar
* Leandra zet tissues neer.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zolang ze het zelf maar opruimen.
Vast welquote:Op maandag 1 februari 2016 13:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat helemaal niet goed :p
Wie is Yoki?quote:Op maandag 1 februari 2016 13:36 schreef Specularium het volgende:
Frutsel heeft postzegels van Yoki gehad.
Ik ben te jong om me dat te herinneren. Maar volgens mij is het een misvatting om Trump te zien als de nieuwe Reagan.quote:
Omdat je zijn naam typt in berichten op FOK!quote:Op maandag 1 februari 2016 13:35 schreef Specularium het volgende:
Waarom krijg ik elke keer die teringharses van Ezno Knol op mijn Youtube terwijl ik nooit iets van die aap kijk?
Dat deed ik net voor het eerst, ontzettende jurk die je er rondloopt.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Omdat je zijn naam typt in berichten op FOK!
Waarom is dat de beste kandidaat? En is dat de beste kandidaat voor jou? voor Europa? voor de VS? voor de Wereld?quote:Op maandag 1 februari 2016 13:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben te jong om me dat te herinneren. Maar volgens mij is het een misvatting om Trump te zien als de nieuwe Reagan.
De beste kandidaat staat trouwens onderaan bij de Democraten. Er moet vandaag in Iowa een soort wonder gebeuren, wil de campagne van Martin O'Malley levensvatbaar blijven.
Nu krijg je me toch een tegel.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Waarom is dat de beste kandidaat? En is dat de beste kandidaat voor jou? voor Europa? voor de VS? voor de Wereld?
nu krijg je denk ik de H & M op je youportubequote:Op maandag 1 februari 2016 13:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat deed ik net voor het eerst, ontzettende jurk die je er rondloopt.
Clinton is niet-likeable, is een pure machtspolitica en iemand die allerlei affaires achter zich aan krijgt. Sanders is gewoon te oud en wil een revolutie die er toch niet komt. Dus blijft O'Malley over. Een man met bestuurlijke ervaring en goede, concrete ideeën.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Waarom is dat de beste kandidaat? En is dat de beste kandidaat voor jou? voor Europa? voor de VS? voor de Wereld?
Ja, dat zat ik ook al te bedenken. Ik wilde er een grapje mee uithalen, maar dat is me te veel werkquote:Op maandag 1 februari 2016 13:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nu krijg je denk ik de H & M op je youportube
Madness beantwoorden met nog meer madness.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:47 schreef Mani89 het volgende:
De wereld heeft Trump nodig, de ultieme antidote voor alle Poco ebola op deze wereld.
Wat ik bij mensen als Trump niet snap, is dat ze nu pas de politiek in gaan. Waarom nu pas? Waarom niet 10, 15 jaar eerder? De man is nu 69 of zo.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:47 schreef Mani89 het volgende:
De wereld heeft Trump nodig, de ultieme antidote voor alle Poco ebola op deze wereld.
De vorige keer klaagde je daar nog over.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Madness beantwoorden met nog meer madness.
Wat klaagde ik?quote:Op maandag 1 februari 2016 13:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De vorige keer klaagde je daar nog over.
De hele wereld in de fik steken en dan lekker met een zakje chips voor de buis genieten.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Madness beantwoorden met nog meer madness.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |