ik moest mijn quotum voor januari nog halenquote:Op zondag 31 januari 2016 00:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is dan wel een beetje jammer, was het hele jaar nog notevrij.
Ik offer me wel op.quote:Op zondag 31 januari 2016 00:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik moest mijn quotum voor januari nog halen
moet d'r nu nog drie zetten en één ban regelen
Frutsel is weer dronken.quote:Op zondag 31 januari 2016 @ 00:46 door Specularium:
Topicstatus: normaal/open -> sticky/open.
Op zondag 31 januari 2016 @ 00:49 door Frutsel:
Topicstatus: sticky/open -> gesloten.
Op zondag 31 januari 2016 @ 00:49 door Frutsel:
Topicstatus: gesloten -> normaal/open.
Op zondag 31 januari 2016 @ 00:50 door Specularium:
Topicstatus: normaal/open -> sticky/open.
gewoon omdat het konquote:Op zondag 31 januari 2016 00:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, Frutsel moest even wat posts van mij verwijderen.
Ik was een week geleden al binnen.quote:Op zondag 31 januari 2016 00:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik moest mijn quotum voor januari nog halen
moet d'r nu nog drie zetten en één ban regelen
ja zag het, paddy moet er ook nog tweequote:Op zondag 31 januari 2016 00:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik was een week geleden al binnen.
Dan is het terecht.quote:Op zondag 31 januari 2016 00:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, Frutsel moest even wat posts van mij verwijderen.
Typerend weer voor de kaaskop.quote:Op zondag 31 januari 2016 01:21 schreef Specularium het volgende:
Als je er om gaat vragen ga ik er geld voor vragen.
Geen idee, waar ben je?quote:Op zondag 31 januari 2016 01:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoor ik daar een kameel poepen?
Dit valt tegen. Ja, zowel het wakker worden gedeelte als het niks te vertellen jebbenquote:Op zondag 31 januari 2016 08:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben nog even een beetje aan het wakker worden. Dat is jou ook weer gelukt zie ik.
Nou ja, wat moet ik vertellen.. mijn plannen voor vandaag? Ik los straks even een collega af en het is de bedoeling dat ik vanmiddag even naar fucking Beverwijk rij om te kijken of ik kan slagen voor een nieuwe bank. Als ik daar dan toch ben dan denk ik dat ik ook even door de McDrive knal.quote:Op zondag 31 januari 2016 08:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit valt tegen. Ja, zowel het wakker worden gedeelte als het niks te vertellen jebben
Ik ga gewoon heen voor een zooi keukenspulletjes; snijplankje, vergiet, beetje van dat soort dingen. De rest, bijvoorbeeld een wok, haal ik wel bij Blokker.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:10 schreef Specularium het volgende:
De Action.
Je hebt ook mensen die de troep van die winkel sparen.
Ik heb daar een mooie agenda gekocht voor 1,75.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ga gewoon heen voor een zooi keukenspulletjes; snijplankje, vergiet, beetje van dat soort dingen. De rest, bijvoorbeeld een wok, haal ik wel bij Blokker.
Daarom, ze schijnen aardig wat bruikbare spullen te hebben voor een prikkie. Dus ga ik ff checken.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb daar een mooie agenda gekocht voor 1,75.
Alles valt alleen na een week helemaal uit elkaar.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daarom, ze schijnen aardig wat bruikbare spullen te hebben voor een prikkie. Dus ga ik ff checken.
Daarom ga ik er ook geen pan kopen of zo.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alles valt alleen na een week helemaal uit elkaar.
Het is dan ook van die goedkope Chinese meuk die je ook via internet kan bestellen. Alleen kun je het in de winkel kopen waardoor je geen verzendtijd van 8 maanden hebt.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alles valt alleen na een week helemaal uit elkaar.
Valt wel mee, koop daar meestal alleen van die schoonmaakmiddelen met Poolse teksten.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:29 schreef Specularium het volgende:
LTKDV heeft ook alles van de Action, ik merk het alweer.
Vuursteentje stopt er gewoon na 2 keer mee.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:34 schreef LTVDK het volgende:
En aanstekers, al zijn die wel altijd al kapot terwijl ze nog halfvol zijn.
Ik neem altijd de 'luxe' elektrische ...quote:Op zondag 31 januari 2016 13:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vuursteentje stopt er gewoon na 2 keer mee.
Oh van die klikdingen, die kan je gewoon fixen als ze uitelkaar donderen. En als ze niet werken moet je gewoon ff paar keer mee tikken op je knie of zo. #MacGyverquote:Op zondag 31 januari 2016 13:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik neem altijd de 'luxe' elektrische ...
Ja die ja. Al heb ik het ook een keer gehad dat ik een bierflesje ermee opende en de onderkant afbrak en al het gas eruit kwamquote:Op zondag 31 januari 2016 13:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh van die klikdingen, die kan je gewoon fixen als ze uitelkaar donderen. En als ze niet werken moet je gewoon ff paar keer mee tikken op je knie of zo. #MacGyver
Dat moet je ook niet doen. LTKDVquote:Op zondag 31 januari 2016 13:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die ja. Al heb ik het ook een keer gehad dat ik een bierflesje ermee opende en de onderkant afbrak en al het gas eruit kwam
Ging per ongelukquote:
Gelukkig waren er geen joden in de buurt.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die ja. Al heb ik het ook een keer gehad dat ik een bierflesje ermee opende en de onderkant afbrak en al het gas eruit kwam
Bedankt Wibi.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:36 schreef YokiKater het volgende:
Als we dan toch bezig zijn.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |