Singapore Airlines vloog dacht ik met een full business class A340-500 van Singapore naar New-Yorkquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:24 schreef Sandrvich het volgende:
Stille meelezer hier: Ten eerste alle lof voor de informatie die in dit topic door alle gebruikers wordt gedeeld! Verder heb ik nog een vraag:
Het is hier ongetwijfeld bekend dat vlucht 01 van British Airways van London City naar New York met een full-business class A318 wordt uitgevoerd. Zijn er eigenlijk nog vergelijkbare verbindingen die met zo'n luxe A318 worden uitgevoerd op zo'n lange afstand, of is deze echt uniek in de wereld?
Zo lang op dat toestel is uniek, ze landen ook in ierland om nog te tanken bij tegenwind.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:24 schreef Sandrvich het volgende:
Stille meelezer hier: Ten eerste alle lof voor de informatie die in dit topic door alle gebruikers wordt gedeeld! Verder heb ik nog een vraag:
Het is hier ongetwijfeld bekend dat vlucht 01 van British Airways van London City naar New York met een full-business class A318 wordt uitgevoerd. Zijn er eigenlijk nog vergelijkbare verbindingen die met zo'n luxe A318 worden uitgevoerd op zo'n lange afstand, of is deze echt uniek in de wereld?
Dat bijtanken is meer omdat wanneer ze hem op City volgooien hij te zwaar is op te stijgen daar. En is Shannon ga je door de US customsquote:Op dinsdag 9 februari 2016 07:36 schreef XL het volgende:
[..]
Zo lang op dat toestel is uniek, ze landen ook in ierland om nog te tanken bij tegenwind.
Er is nog la compagnie, maar die vliegen met grotere toestellen.
Ja, en misschien met de nieuwe A350-900ULR gaan ze daar weer mee van start.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Singapore Airlines vloog dacht ik met een full business class A340-500 van Singapore naar New-York
Jaren geleden vloog KLM met een full-business 737 tussen Amsterdam en Houston, later werd dat zelfde toestel ingezet door SAS tussen Stavanger en Houston maar dat kwam onlangs ten einde (zie mijn post hier)quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:24 schreef Sandrvich het volgende:
Stille meelezer hier: Ten eerste alle lof voor de informatie die in dit topic door alle gebruikers wordt gedeeld! Verder heb ik nog een vraag:
Het is hier ongetwijfeld bekend dat vlucht 01 van British Airways van London City naar New York met een full-business class A318 wordt uitgevoerd. Zijn er eigenlijk nog vergelijkbare verbindingen die met zo'n luxe A318 worden uitgevoerd op zo'n lange afstand, of is deze echt uniek in de wereld?
Deze all-business A319 vloog tot eind vorig jaar ook tussen Doha en Londen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:32 schreef DeeBee het volgende:
QR opereert full first / business A319 met 40 stoelen, maar vooral op vluchten in de GCC (Midden-Oosten). Denk dat LHR - JFK wel eens de langste route kan zijn ja...
Die vliegen met een all-business 757-200; een toestel dat (qua cabine) te vergelijken is met de A321-200; dus niet veel groter.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 07:36 schreef XL het volgende:
Er is nog la compagnie, maar die vliegen met grotere toestellen.
Klopt.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:41 schreef zlotka het volgende:
Dat bijtanken is meer omdat wanneer ze hem op City volgooien hij te zwaar is op te stijgen daar.
Alleen op de ochtendvlucht (BA1). Bij de middagvlucht (BA3) niet meer vanwege bezuinigingen op de Customs & Immigration door de VS.quote:En is Shannon ga je door de US customs
Hoezo?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:28 schreef Iemand91 het volgende:
Overigens laat hun business-product te wensen over.
Hun eigen woorden "Le Compagnie does not offer the best business class - it offers the cheapest".quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:14 schreef kikoooooo het volgende:
https://www.instagram.com/p/BBiT9B1E7HP/
Want? Vliegtuigmotoren blazen niet naar voren...quote:Op woensdag 10 februari 2016 02:29 schreef vaduz het volgende:
[..]
Wel goedkoop taxieën zo voor het voorste luchtvaartuig.
Die 747 zou zijn motoren in "Reverse Thrust" kunnen zetten. Dan blazen ze wel degelijk naar voren.quote:Op woensdag 10 februari 2016 06:04 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Want? Vliegtuigmotoren blazen niet naar voren...
Met de rem?quote:Op woensdag 10 februari 2016 07:33 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Die 747 zou zijn motoren in "Reverse Thrust" kunnen zetten. Dan blazen ze wel degelijk naar voren.
Het is dan nog wel de vraag hoe je die jumbo dan op zijn plek gaat houden.
Paar klinkers achter de wielenquote:Op woensdag 10 februari 2016 07:33 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Het is dan nog wel de vraag hoe je die jumbo dan op zijn plek gaat houden.
quote:Op woensdag 10 februari 2016 07:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Paar klinkers achter de wielen
Dat had ik zelf idd ook wel kunnen bedenken iddquote:
Je kan in reverse ook vol gas geven, echter door verliezen en design zal je nooit dezelfde kracht naar voren als naar achteren krijgen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 08:03 schreef FredvZ het volgende:
[..]
[..]
Dat had ik zelf idd ook wel kunnen bedenken idd
Werkt dat dan ook als full throttle in reverse thrust gaat met 4 motoren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |