Klaas zegt, ''ik sta bij 7, over.'' En de titel heet ook zo...quote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
Denk nog maar even terug naar Rik en Chris
Hoeft hij iig niet veel te doen met deze klootviolen.quote:
Oh, ik dacht drie vragen beantwoord, rest blijft over.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:49 schreef Revanches het volgende:
[..]
Klaas zegt, ''ik sta bij 7, over.'' En de titel heet ook zo...
Haha ja.. elk jaar bedroevend minder.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die hele pot kon je vroeger met 1 opdracht verdienen
Mooie hint, maar ondertussen kunnen ze net zo goed "Mol - Klaas van Kruisum' in de aftiteling zetten.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:49 schreef Revanches het volgende:
[..]
Klaas zegt, ''ik sta bij 7, over.'' En de titel heet ook zo...
Dus toch, ik dacht alquote:
De mol is elk jaar ook beter en beter voorbereidquote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha ja.. elk jaar bedroevend minder.
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:51 schreef Studiotje het volgende:
Bowie shirt, bowie is dood, de mol nietrob is niet de mol
Er doet geen Rob mee, dus die is niet de mol neequote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:51 schreef Studiotje het volgende:
Bowie shirt, bowie is dood, de mol nietrob is niet de mol
Wat heeft Klaas dan gedaan?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:50 schreef Maartel het volgende:
[..]
Mooie hint, maar ondertussen kunnen ze net zo goed "Mol - Klaas van Kruisum' in de aftiteling zetten.
Kneiterse elliekut, daar heb je gelijk inquote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er doet geen Rob mee, dus die is niet de mol nee
Ik bedoel meer dat je tegenwoordig van die dingen hebt waar je een halve dag aan het zwoegen bent voor maximaal (als je alles goed doet) een relatief kleine beloning.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:50 schreef -mandy- het volgende:
[..]
De mol is elk jaar ook beter en beter voorbereid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |