Want falafel komt uit turkije?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:53 schreef zeer het volgende:
[..]
Sorry Crip, je bent cool, maar niet Turks. Of heb je in Marokko ook falafel?
Er was er een.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Zijn er eigenlijk voor de rest wel turkse chicks op fok
Sws hebben de Turken niet veel meer bereikt dan verliezen van ongeveer iedere EU mogendheid en een zootje Armenen vermoorden.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Want falafel komt uit turkije?
Sws meeste 'turkse' gerechten zijn niet eens turreks
Nee één is wel genoeg he.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:52 schreef zeer het volgende:
[..]
Mag niet lekken uit PM.
Daarnaast ga ik niet nog meer Turkse chicks met je delen.
3de op het WKquote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:55 schreef zeer het volgende:
[..]
Sws hebben de Turken niet veel meer bereikt dan verliezen van ongeveer iedere EU mogendheid en een zootje Armenen vermoorden.
Soort van perverse cuckholding of zo ;s .quote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee één is wel genoeg he.
Zullen we die concurrentie omzetten in een nog betere vriendschap.
Ja weenie, nooit in Turkije geweest. Je hebt het wel in Marokko, ook veel karan (soort van spread gemaakt van kikkererwtenmeel dat je in brood doet, met chilivlokjes en zout.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:54 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja goh maar wordt daar wel veel geserveerd als streetfood en zo toch.
Ok ik ga je vanaf nu dagelijks dm'en.
Het ging over eten, niet over tokkie statementsquote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:55 schreef zeer het volgende:
[..]
Sws hebben de Turken niet veel meer bereikt dan verliezen van ongeveer iedere EU mogendheid en een zootje Armenen vermoorden.
Nee gewoon haar in de steek laten en samen koffie drinken terwijl we hoedjes dragen in het zonnetje.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:56 schreef zeer het volgende:
[..]
Soort van perverse cuckholding of zo ;s .
haha wat is buitenspel ook alweer xDquote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb wel zin in ek lkkr overal oranje vlaggetjes
SHUT UPquote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
haha wat is buitenspel ook alweer xD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |