Die TS stuurde mij n.a.v. mijn post wel een link naar chatbox waar je Turkse chicks kunt oppikken omdat 'ie het sneu vond voor mij.quote:
Ah oke ja ik weenie, dat vraag ik niet.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Bij de meesten is het hoog over het algemeen.
Kan je delen? Ik ben ook sneu.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:50 schreef zeer het volgende:
[..]
Die TS stuurde mij n.a.v. mijn post wel een link naar chatbox waar je Turkse chicks kunt oppikken omdat 'ie het sneu vond voor mij.
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:50 schreef zeer het volgende:
[..]
Die TS stuurde mij n.a.v. mijn post wel een link naar chatbox waar je Turkse chicks kunt oppikken omdat 'ie het sneu vond voor mij.
Je kan ook gwn mij dm'en.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:50 schreef zeer het volgende:
[..]
oh oke my badquote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hij wil alleen Turks, niet Marokkaans.
quote:
Paar minuten volgehouden. Toch een nieuw persoonlijk recordquote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ben een onschuldige meid die zich bezig houd met andere zaken
Falafel is niet Turksquote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:53 schreef zeer het volgende:
[..]
Sorry Crip, je bent cool, maar niet Turks. Of heb je in Marokko ook falafel?
Regels zijn er voor uitzonderingen heh!quote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hij wil alleen Turks, niet Marokkaans.
Ik heb gewoon meerdere persoonlijkheden.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
[..]
Paar minuten volgehouden. Toch een nieuw persoonlijk record
Ja goh maar wordt daar wel veel geserveerd als streetfood en zo toch.quote:
Oh Ja haha dom van myquote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:53 schreef zeer het volgende:
[..]
Regels zijn er voor uitzonderingen heh!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |