Ik had een kutdwerghamster die nooit in zn bal durfde maar wel van 1,5 m hoogte durfde te springenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom? En wat voor een?
Zoveel vragen, zo weinig tijd.
in zo'n volledig afgesloten bal rondrennen die alle kanten op schommelt is ook aids hoorquote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik had een kutdwerghamster die nooit in zn bal durfde maar wel van 1,5 m hoogte durfde te springenlaat maar ik hou het bij een snoezig brits korthaar om mee te knuffelen
Kijk deze jongen een week later nog mad zijn.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:06 schreef McNulty het volgende:
[..]
je bent zelf een hamster
met je bolle wangetjes
wowquote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:06 schreef McNulty het volgende:
[..]
je bent zelf een hamster
met je bolle wangetjes
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik had een kutdwerghamster die nooit in zn bal durfde maar wel van 1,5 m hoogte durfde te springenlaat maar ik hou het bij een snoezig brits korthaar om mee te knuffelen
misschien zijn er kristallen in je middenoor losgeraaktquote:Op zaterdag 30 januari 2016 09:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als ik mn hoofd van links naar rechts doe is het alsof er balletjes de van de een naar de andere kant gaat :s
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:17 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
misschien zijn er kristallen in je middenoor losgeraakt
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:13 schreef Crip het volgende:
Was weer eens complete aids vannacht zie ik.
deze wast de cavia de hele dagquote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahwww, ik had vroeger ook een konijn en een cavia.
Op een gegeven moment had ik maar een konijn en een cavia erbij gekocht/ gekregen en zaten ze per echtpaar bij elkaarKonijn vond het leuk om de cavia een hernia te bezorgen.
Ik heb nog drie monsters, waarvan er twee dit jaar 5 worden en eentje 4.
Binenenkort even wat rollators aanschaffen.
Mij dom noemenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
SES / wanneer begin je met bachellor?
Net zo dom als geit en calcio
haha teringquote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
SES / wanneer begin je met bachellor?
Net zo dom als geit en calcio
Hallo waar vind ik de op gr grquote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:23 schreef TARDIS. het volgende:
HALLO WIL EEN MOD DE OP TERUGPLAATSEN AUB
Twee topics terug. In een spoiler.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:25 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
Hallo waar vind ik de op gr gr
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:29 schreef Crip het volgende:
Het zijn toch allemaal van die 16jarige jongetjes die hier 'snachts hangen? Hebben die geen bedtijd ofzo
Is dat niet echt drie jaar geleden voor jou?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:31 schreef Opsonisatie het volgende:
Toen in 16 was he, tot 04:00 in de ochtend pingen, lekker samen kijken hoe de zon opkwam vanuit onze kamers.#badass
zo lang geleden alweer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |