Naar hoeveel mensen tegelijk stuur je dat aanbodquote:Op zaterdag 30 januari 2016 09:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En jij bent een halfuur te laat voor dat aanbod, iemand anders heeft het geclaimd xxx
Naar jou, mn vriend, mn toekomstige vriend en naar scharrel ;$quote:Op zaterdag 30 januari 2016 09:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Naar hoeveel mensen tegelijk stuur je dat aanbod
De regel is gewoon binnen 30 minuten en dat was ik hoor.
Elke nacht. M'n OP manquote:Op zaterdag 30 januari 2016 09:36 schreef hoink581 het volgende:
Wat een sukkeltjes zaten hier vannacht.
Alleen naar mij dus.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 09:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Naar jou, mn vriend, mn toekomstige vriend en naar scharrel ;$
als ik mn hoofd van links naar rechts doe is het alsof er balletjes de van de een naar de andere kant gaat :squote:
Heb je een pingpongbal door je oren in je hoofd geduwd ofzoquote:Op zaterdag 30 januari 2016 09:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als ik mn hoofd van links naar rechts doe is het alsof er balletjes de van de een naar de andere kant gaat :s
Aldus de professionele conclusie van dokter Opsonisatie.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 09:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb je een pingpongbal door je oren in je hoofd geduwd ofzo![]()
nee ging gwn slapen wtf help mij vind echt kutquote:Op zaterdag 30 januari 2016 09:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb je een pingpongbal door je oren in je hoofd geduwd ofzo![]()
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 09:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee ging gwn slapen wtf help mij vind echt kut
ik zou een verschrikkelijke dokter zijn.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 09:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Aldus de professionele conclusie van dokter Opsonisatie.
dudequote:Op zaterdag 30 januari 2016 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vraag me af wat sommige mensen eten, naar aanleiding van de geur op openbare toiletten_
Sommige mensen zijn echt rot van binnen.
Ja dat dacht ik ook toen ik de wc deur open deed.quote:
er is nu nog mar 1 caafje over, maar die is wel dikste matties met een schattig knijntjequote:Op zaterdag 30 januari 2016 09:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook toen ik de wc deur open deed.
Ps hoe gaat het met de caafjes en capi's ?
Ahwww, ik had vroeger ook een konijn en een cavia.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 09:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
er is nu nog mar 1 caafje over, maar die is wel dikste matties met een schattig knijntje![]()
en jou live stock?
Waarom? En wat voor een?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |