recept?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja weenie, nooit in Turkije geweest. Je hebt het wel in Marokko, ook veel karan (soort van spread gemaakt van kikkererwtenmeel dat je in brood doet, met chilivlokjes en zout.)
Niet voor stomende kantoorseks gaanquote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:59 schreef Oberkullie het volgende:
Heb 5 minuten met de lekkere collega gepraat gisteren en heb mezelf niet belachelijk gemaakt mijn leven is compleet
quote:
Wij hebben hele andere woorden uit jouw telefoon zien komen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:59 schreef Oberkullie het volgende:
Heb 5 minuten met de lekkere collega gepraat gisteren en heb mezelf niet belachelijk gemaakt mijn leven is compleet
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Op subtiele wijze je seksualiteit uiten op kosten van deze onschuldige meisjes.
quote:
Kom volgende week naar Grasnapolsky danquote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee gewoon haar in de steek laten en samen koffie drinken terwijl we hoedjes dragen in het zonnetje.
Nog meer #maagdpraatquote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet voor stomende kantoorseks gaan
Dat is fijn..quote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoi ;$ ja best wel ;$ ben je uiteindelijk nog stad in geweest?
Oke bedankt Niels.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Amai? In Nederland zegt men jeetje Amai vind ik een mooi stopwoordje. het wordt vaak gebezigd in Vlaanderen.
niet op mijn kantoorquote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet voor stomende kantoorseks gaan
Dat waren de emoties op dat momentquote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wij hebben hele andere woorden uit jouw telefoon zien komen.
Falafel is Israelisch dacht ik. Dat een turk het maakt wil niet zeggen dat het turks is. Kapucijners in ballen gedraaid en dan frituren.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:53 schreef zeer het volgende:
[..]
Sorry Crip, je bent cool, maar niet Turks. Of heb je in Marokko ook falafel?
Wat is Grasnapolsky. En waar is dat. En wanneer.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:00 schreef zeer het volgende:
[..]
Kom volgende week naar Grasnapolsky dan.
Kan je even consistent zijn met wie je een slet vindt oke dankjewel.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat jij eerste klas sletje bent wil niet zeggen dat wij er niet over mogen praten.
sws niet Israelischquote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:01 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Falafel is Israelisch dacht ik. Dat een turk het maakt wil niet zeggen dat het turks is. Kapucijners in ballen gedraaid en dan frituren.
niet met mijn collega's danquote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Die johan derksen is wel vet sexy mag ik zn nummer xx
[..]
Oooh jawel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |