quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:49 schreef Szikha2 het volgende:
Kijk eens hoe rijk ik ben ( afstammeling Rothschild)
[ afbeelding ]
wat een pauper muziekquote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:14 schreef Lichtkogel het volgende:
Wie wil er nog meer gaan?
http://www.viagogo.nl/Con(...)C-Kaartjes/E-1440269
Voor wie denkt 'meh, dat is wat duur...' : "MONEY TALKS"
acda en de munnickquote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:52 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Wat luister jij dan voor ontzettend interessante en hoge-kwaliteits muziek?
Ik ook, soms maar ben ook snel door ze geïrriteerd net als Marco Borsato.quote:
Qua Hendrix hou ik het liever lekker basicquote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:00 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik ook, soms maar ben ook snel door ze geïrriteerd net als Marco Borsato.
One of my fav van good old Jimi
als we dan toch bezig zijn :
wat slechtquote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:15 schreef Lichtkogel het volgende:
O jee... ik was nog vergeten toe toe voegen... MOTOWN natuurlijk
dat blijktquote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:41 schreef Lavenderr het volgende:
Wordt de sc nu een youtube linkdump?
Klopt helemaal. Ff naar de bieb tot laterquote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:47 schreef Tjacka het volgende:
ik ben een jongen die als ik een x serieus ben ongelooflijk veel inhoud heeft
alleen is dat eerste nog wel eens een probleem
in real en op fok
lav kan dit bevestigen
Open een topic hier dan maar eens zou ik zeggen..quote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:47 schreef Tjacka het volgende:
in real en op fok
lav kan dit bevestigen
vaak genoeg gedaanquote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:52 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Open een topic hier dan maar eens zou ik zeggen..
Ja en als ik dan bijvoorbeeld een topic open over een echte conspiracy dan reageert geen hond.quote:
Ik kreeg inderdaad een wegwuivend antwoord op mijn mail naar forum@fok.nlquote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij snapt mij
danny en de fa´s lijken er geen fuck om te geven
want het is maar bnw
Dit was de plek voor de grappen, grollen en leuke gesprekken. Maar nu wordt zelfs de SC geïnfecteerd.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:32 schreef ChrisCarter het volgende:
Tijd voor meer slowchat, want van bovenstaande krijg ik weer een zure smaak in de bek.
Ik vind dat er meer liefde moet zijn voor Dr Who.
-edit-dat is meer iets voor de FBquote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:43 schreef Dance99Vv het volgende:
Tijd voor meer slowchat, want van bovenstaande krijg ik weer een zure smaak in de bek.
middag![]()
[ afbeelding ]
Wel erg gender-classificerend, een vrouw die aan het vegen is.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:43 schreef Dance99Vv het volgende:
middag![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:01 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Wel erg gender-classificerend, een vrouw die aan het vegen is.
1. Tuin bijhouden is mannenwerk
2. Schoonmaken is vrouwenwerk
Alles wat ik vies heb gemaakt.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:04 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]mogen vrouwen niet meer schoonmaken dan?
Dan wel he?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:05 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Alles wat ik vies heb gemaakt.
Daar heeft dus niemand wat aan.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:47 schreef Tjacka het volgende:
in real en op fok
lav kan dit bevestigen
Op internet , auto-onderdelen 24/7, duits bedrijf redelijk goedkoop, maar je kan ook effe kijken bij een bouwbedrijf zoals praxis of gamma, verkopen ze ook wel accu's.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Weten mensen waar ik goedkoop auto onderdelen kan bestellen/halen(incl. omgeving Den Haag)?o.a accu van mijn Mazda 626 1.8i LX is pleitte,we hebben vandaag in R'dam geprobeerd te reanimeren(60 ampere is ook wat).Gaat ook moeilijk zonder APK.![]()
![]()
* Blue_Panther_Ninja heeft al een auto, maar nog geen rijbewijs![]()
![]()
![]()
Ik werk op een vakantie park enz. De schoonmaakdienst bestaat bijna uit enkel vrouwen met een man als chef.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:01 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Wel erg gender-classificerend, een vrouw die aan het vegen is.
1. Tuin bijhouden is mannenwerk
2. Schoonmaken is vrouwenwerk
Bij Obdam in Valkenburg hebben ze veel.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Weten mensen waar ik goedkoop auto onderdelen kan bestellen/halen(incl. omgeving Den Haag)?o.a accu van mijn Mazda 626 1.8i LX is pleitte,we hebben vandaag in R'dam geprobeerd te reanimeren(60 ampere is ook wat).Gaat ook moeilijk zonder APK.![]()
![]()
* Blue_Panther_Ninja heeft al een auto, maar nog geen rijbewijs![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:32 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Het toont ware lef en ontzettende enorme, massieve, dik-be-aderde met-je-hartslag-meekloppende ballen om dit te doen. Ik wens je dan ook oprecht een goed herstel toe, ook al ken ik je alleen via internet.
Div! Goed om je te zien postenquote:Op zondag 31 januari 2016 11:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Thanks gozert
Guyvie, veel sterkte toegewenst!
Lavjeeequote:
Ja het gaat nu ineens hard he?quote:Op zondag 31 januari 2016 12:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Lavjeee
Dinsdag is 't zo ver.. Gelukkig is er wifi!
Hoe is 't met jou?
Voetbalquote:Op zondag 31 januari 2016 12:28 schreef Lichtkogel het volgende:
Nou jongens, ik ben naar Feyenoord - Ado... wens me sterkte
Enne Div... hou je taai hey!
Haha wifi. Wat een luxe.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Lavjeee
Dinsdag is 't zo ver.. Gelukkig is er wifi!
Hoe is 't met jou?
Dat scheelt iddquote:Op zondag 31 januari 2016 13:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja het gaat nu ineens hard he?
Top dat je wifi hebt, dat scheelt echt!
Ja, gaat wel hoor, dankje
Niet?quote:Op zondag 31 januari 2016 13:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Haha wifi. Wat een luxe.
Het moet niet leuk worden
Nee. Geen wifi is goed voor de helderheid van geestquote:Op zondag 31 januari 2016 13:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat scheelt iddnog veel langer zonder internet trek ik niet hoor
[..]
Niet?
Twee maanden geen internet en tv, daar word je helder van! Dat de wiet dat tegengaat is weer een ander verhaal..quote:Op zondag 31 januari 2016 13:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee. Geen wifi is goed voor de helderheid van geest
jaquote:Op zondag 31 januari 2016 13:40 schreef Divje het volgende:
Twee maanden geen internet en tv, daar word je helder van!
Weet je hoe ongelofelijk saai dat is..quote:
Dat misschien wel ja.. Heb er eigenlijk niet zo veel over na gedachtquote:
Das wel kut.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ik ben de eerste 2 weken sowieso alleen maar zo ziek als een rund geweest in de kliniek
Is ook t enige waar ik écht tegenop ziequote:Op zondag 31 januari 2016 13:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat was niet best, dat lichamelijk afkicken
De wietafkickers kwamen er buiten een extreem slaapgebrek wel makkelijker doorheen dan de alcoholisten, medcijnen, harddrugs verslaafden.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Is ook t enige waar ik écht tegenop zie
Dat slaapgebrek is er altijd al geweest.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De wietafkickers kwamen er buiten een extreem slaapgebrek wel makkelijker doorheen dan de alcoholisten, medcijnen, harddrugs verslaafden.
Bij mij ook.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat slaapgebrek is er altijd al geweest.
Energydrink
Brr das niet best.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij mij ook.
Dus slaapgebrek, hele dag trillen en kotsen, en psychotisch.
bahbahbah
Nou sterkte he, met het verlies van fijnenoord,quote:Op zondag 31 januari 2016 12:28 schreef Lichtkogel het volgende:
Nou jongens, ik ben naar Feyenoord - Ado... wens me sterkte
Enne Div... hou je taai hey!
Wel ik wens ze sterkte , maar een echte kerel doet het op eigen kracht, je doet het voornamelijk voor jezelf en niet door of voor anderen dat helpt je geloof in eigen kunnen niet echt , laat staan je zelfvertrouwen.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:43 schreef ChrisCarter het volgende:
Ik vind het maar knap, hoe jullie over verslaving praten. Lijkt me niet makkelijk. Duim omhoog voor jullie.
Zeg je wat ik denk dat je zegt of interpreteer ik het verkeerd? Therapie bestaat niet voor niets omdat het juist heel moeilijk is om eruit te komen als je middenin je verslaving zit.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:47 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Wel ik wens ze sterkte , maar een echte kerel doet het op eigen kracht, je doet het voornamelijk voor jezelf en niet door of voor anderen dat helpt je geloof in eigen kunnen niet echt , laat staan je zelfvertrouwen.
90% vervalt daarna weer in het oude patroon en valkuilen
Echt, wat sla je hier de plank mis. En ik vind het ook niet echt aardig en motiverend tegenover degene die aan dit traject gaat beginnenquote:Op zondag 31 januari 2016 17:47 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Wel ik wens ze sterkte , maar een echte kerel doet het op eigen kracht, je doet het voornamelijk voor jezelf en niet door of voor anderen dat helpt je geloof in eigen kunnen niet echt , laat staan je zelfvertrouwen.
90% vervalt daarna weer in het oude patroon en valkuilen
Ik weet niet wat jij denk, ben geen helderziende.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:48 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Zeg je wat ik denk dat je zegt of interpreteer ik het verkeerd? Therapie bestaat niet voor niets omdat het juist heel moeilijk is om eruit te komen als je middenin je verslaving zit.
quote:Op zondag 31 januari 2016 17:55 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij denk, ben geen helderziende.
Watjes vallen ook weer terug, ze komen vaak in exact het zelfde terug als waar ze uit kwamen, Je moet het echt zelf willen en doen(beter gezegd laten) veranderen van levensstijl moet je zelf willen en dingen voor opofferen anders is het vaak gedoemd om te mislukken.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:56 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Het lijkt net alsof je ze watjes vindt omdat ze therapie nemen. Zo lees ik het maar daar kan ik me ook in vergissen. Dus vandaar de vraag.
Dat heeft niks met 'watjes' te maken. Verslaving is ontzettend sterk. De een is er vatbaarder voor dan de ander. Als je dus een terugval hebt ben je geen watje maar is de verslaving gewoon sterker dan jij.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:01 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Watjes vallen ook weer terug, ze komen vaak in exact het zelfde terug als waar ze uit kwamen, Je moet het echt zelf willen en doen(beter gezegd laten) veranderen van levensstijl moet je zelf willen en dingen voor opofferen anders is het vaak gedoemd om te mislukken.
Nogmaals ik wens ze sterkte en wijsheid.
Erg onvriendelijk en (sorry) dom om het over 'echte mannen' te hebben, binnen deze context.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:01 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Watjes vallen ook weer terug, ze komen vaak in exact het zelfde terug als waar ze uit kwamen, Je moet het echt zelf willen en doen(beter gezegd laten) veranderen van levensstijl moet je zelf willen en dingen voor opofferen anders is het vaak gedoemd om te mislukken.
Nogmaals ik wens ze sterkte en wijsheid.
Station?quote:Op zondag 31 januari 2016 18:08 schreef Lichtkogel het volgende:
Seau! Dat was me een kutwedstrijd zeg
Heb m'n portie panem et circenses voorlopig wel weer gehad.
Tis ook net alsof je naar de kerk gaat he, zo'n station? Iedereen gezamenlijk liederen zingen, plechtig opstaan wanneer de spelers het veld op komen, plechtig gaan staan voor de aftrap in de pauze, gillen om vanalles.
Voetbal is de nieuwe religie van het volk geworden.
Het is leuk om te zien, het is entertainment. Meer niet
Wat loop je nou toch te janken met je 'je filmpjes gaan over American Football'?quote:Op zondag 31 januari 2016 18:09 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Je filmpjes gaan over American Football.
Voetbal is een "volkssport" ja. Maar aan mij niet besteed. Al helemaal niet het soort volk dat het de afgelopen jaren aantrekt.
Volgend weekend Superbowl
Ik "jank" helemaal niet. Ik constateer alleen iets omdat American Football mijn interesse heeft.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:16 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Wat loop je nou toch te janken met je 'je filmpjes gaan over American Football'?
Moet je nou werkelijk waar overal tegenin gaan?American Football is net zo belangrijk in de VS als wat voetbal in onze gebieden is. Dus is wel vergelijkbaar met elkaar toch, berggeit?
Aan mij is het ook niet echt besteed, maar m'n vrouw heeft een seizoenskaart met haar beste vriendin, echter die kon niet dus ging ik maar weer eens mee.
quote:
Zat ook wel van je bovengenoemde opmerking even te kijken jaquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:32 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Het toont ware lef en ontzettende enorme, massieve, dik-be-aderde met-je-hartslag-meekloppende ballen om dit te doen.
Ik steek die beste man een hart onder de riem met een semi-komische noot. Mooi toch juist?quote:Op zondag 31 januari 2016 18:19 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
[..]
Zat ook wel van je bovengenoemde opmerking even te kijken ja
Dat is inderdaad klotenieuws. Zijn ze er niet snel genoeg bij geweest? Hopelijk is er nog wel een kans op goede afloop dan?quote:Op zondag 31 januari 2016 18:24 schreef theguyver het volgende:
Nou ik bent er weer!
En zit beetje zo, oom van me heeft prostaat kanker, en de vooruitzichten zijn zorgwekkend.
Dus even afwachten hoe het gaat.
Semi-komische noten bedoel je zeker?quote:Op zondag 31 januari 2016 18:21 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik steek die beste man een hart onder de riem met een semi-komische noot. Mooi toch juist?
als er uitzaaiing is dan kon het nog wel eens hard gaan.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:26 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dat is inderdaad klotenieuws. Zijn ze er niet snel genoeg bij geweest? Hopelijk is er nog wel een kans op goede afloop dan?
Bloed in de urine. Nooit goed inderdaad. Succes de komende tijd en hopelijk zijn ze er op tijd bij.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
als er uitzaaiing is dan kon het nog wel eens hard gaan.
Momenteel zijn we aan het wachten op nieuws er over.
En gekke is hij zelf merkt er niet veel van, vond het alleen erg raar dat laatste tijd bloed in de urine zat vandaar een bezoekje aan ziekenhuis..
Sterkte ermee gozer.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:24 schreef theguyver het volgende:
Nou ik bent er weer!
En zit beetje zo, oom van me heeft prostaat kanker, en de vooruitzichten zijn zorgwekkend.
Dus even afwachten hoe het gaat.
Praxis en Gamma'squote:Op zondag 31 januari 2016 04:35 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Op internet , auto-onderdelen 24/7, duits bedrijf redelijk goedkoop, maar je kan ook effe kijken bij een bouwbedrijf zoals praxis of gamma, verkopen ze ook wel accu's.
quote:Op zondag 31 januari 2016 10:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bij Obdam in Valkenburg hebben ze veel.
Misschien dat je dit het beste op TPA kan vragen, daar zitten de kenners BPNquote:Op zondag 31 januari 2016 21:46 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
* Blue_Panther_Ninja is overrompeld door hulpzaam berichten van Fokers![]()
Ben uit voor nieuwe accu ,goedkoopste die ik kon vinden maar weet alleen niet welke van de 2 merken ik moet nemen.
Hoeft niet meer.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien dat je dit het beste op TPA kan vragen, daar zitten de kenners BPN
Top! Mooi dat het gelukt isquote:Op zondag 31 januari 2016 22:04 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Hoeft niet meer.
Ik ben al uit met mijn oudere neef,die heeft er meer autokennis dan ik(15 minuten geleden nog gesproken).
Ik ben een ICT-er(o.a Linux gebruiker).
quote:Op maandag 1 februari 2016 11:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Serieuze mensen heeft niemand wat aan.
Tof.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:12 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemiddag luitjes , hoi Tjack, je bent er weer. Jammer van Ajax
gaat niet best, en met Feyenoord nog beroerder.
ELO komt in Ziggodome 1 meidaar wil ik heen!
Mijn favo nummer van ze
quote:Op maandag 1 februari 2016 13:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Tof.
Het is echt een drama ja. Maar....
[ afbeelding ]
Agh ja twente doet het niet veel beter, al moet ik zeggen dat ze best goed uit de winterstop zijn gekomen.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Tof.
Het is echt een drama ja. Maar....
[ afbeelding ]
dat is ook wel waarquote:Op maandag 1 februari 2016 14:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
Agh ja twente doet het niet veel beter, al moet ik zeggen dat ze best goed uit de winterstop zijn gekomen.
oke?quote:Op maandag 1 februari 2016 14:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat is ook wel waar
maar ik ga weg hier met posten want volgens dance is het enige wat ik hier doe opruien
dat was de reden van mijn ban jaquote:Op maandag 1 februari 2016 14:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
oke?
Opruien?
Hoezo, BNW is tegenwoordig een politieke spam site geworden voor de NVU![]()
Ein Reich ein site!!!
Hmmm, hebben ze echt zoveel tuig losgelaten ja?quote:Op maandag 1 februari 2016 14:56 schreef Tjacka het volgende:
ook al dat gedoe van 1 januari dat alle langlopende bans werden vrij gescholden
al die aids-users die jarenlange ban hadden weer vrij![]()
alles voor de postcount
quote:Op maandag 1 februari 2016 13:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
schoot in de lach. sorry Feyenoordfans
Ja beetje welquote:Op maandag 1 februari 2016 15:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
sorry Div, maar geef toe dat het grappig was
quote:Op maandag 1 februari 2016 15:25 schreef theguyver het volgende:
[..]Hey div..
Ajax is ook de kop positie kwijt he
quote:Op maandag 1 februari 2016 15:27 schreef Divje het volgende:
[..]guyviee.
Dat maakt t een heel klein beetje goed ja
Rustaagh..quote:
quote:Op maandag 1 februari 2016 15:52 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi
1 uur geleden online besreld,dus morgenavond of woensdagmiddag kan ik nieuwe autoaccu(Varta Blue Dynamic BV560410/D47) erin zetten.
Tenzij het nog steeds regent.
quote:Op maandag 1 februari 2016 15:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Rustaagh..
Ga me vanavond ziek vreten, borrelnootjes, bierworst, oude kaas en andere hapjes die de associatie met alcohol opwekken
Met jou dan? Afgezien van het vreselijke nieuws
Weet je het zeker? Ik heb het hier besteld en mijn auto is op een onoverdekte straat....in Rotjeknor.quote:Op maandag 1 februari 2016 15:58 schreef theguyver het volgende:
[..]gaat goed komen neem ik aan!
[..]met mij gaat prima hoor, maar tja famillie zit er erg mee vooral mijn ma.
Die heeft bijna burnout daardoor, dus komende week even paar keer uit de dagelijks sleur trekken.
Mijn beide zussen zijn zelfde van plan..
Dat kan ik me wel voorstellen jaquote:Op maandag 1 februari 2016 15:58 schreef theguyver het volgende:
[..]met mij gaat prima hoor, maar tja famillie zit er erg mee vooral mijn ma.
Die heeft bijna burnout daardoor, dus komende week even paar keer uit de dagelijks sleur trekken.
Mijn beide zussen zijn zelfde van plan..
Wat weet ik er nou van, ik ben echt een EI als het gaat om auto'squote:Op maandag 1 februari 2016 16:08 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Ik heb het hier besteld en mijn auto is op een onoverdekte straat....in Rotjeknor.
Agh ja thats lifequote:Op maandag 1 februari 2016 16:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat kan ik me wel voorstellen jaheftig.
Life sucks zo ongelooflijk hard soms.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wat weet ik er nou van, ik ben echt een EI als het gaat om auto's
[..]
Agh ja thats life
Tsss en dat helemaal alleen?quote:Op maandag 1 februari 2016 15:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Rustaagh..
Ga me vanavond ziek vreten, borrelnootjes, bierworst, oude kaas en andere hapjes die de associatie met alcohol opwekken
Met jou dan? Afgezien van het vreselijke nieuws
Sterkte Guyv!quote:Op maandag 1 februari 2016 16:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
[..]
Agh ja thats life
Met moetjequote:Op maandag 1 februari 2016 17:11 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Tsss en dat helemaal alleen?
Ah, super!quote:Op maandag 1 februari 2016 17:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Met moetje
Vanmiddag huis leeg gehaald en afschijt genomen van de pot
Ben altijd lief voor m'n moederquote:Op maandag 1 februari 2016 18:00 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ah, super!
Lief zijn voor moeders hea
Maar je bent dus niet meer mijn buurman begrijp ik.
Ah oke dan.quote:Op maandag 1 februari 2016 18:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Ben altijd lief voor m'n moeder
In ieder geval 't komende half jaar ben ik idd geen buurman meer
Dat goede eind is hopelijk het beginquote:Op maandag 1 februari 2016 18:12 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ah oke dan.
Maar het is allemaal met het oog op een goed eind!![]()
Respect kerel, goede stappen genomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog iets van mee gekregen?
oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op maandag 1 februari 2016 18:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat goede eind is hopelijk het begin![]()
![]()
Heb nu toch wel de zenuwenmorgen is de eerste dag van de rest van m'n leven. Zoiets
Haha nee, vertel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog iets van mee gekregen?
Liep er iemand palingboer te schreeuwen overstraat ?You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op maandag 1 februari 2016 18:26 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Haha nee, vertel?
Liep er iemand palingboer te schreeuwen overstraat ?
quote:Op maandag 1 februari 2016 18:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Moest zo hard lachen
Tot je je eigen naam er bij hoort
Ik heb er niets van vernomen eigenlijk.quote:Op maandag 1 februari 2016 18:32 schreef Divje het volgende:
Kan ook aa n de rotterdamse hasj hebben gelegen dat ik mn naam hoorde
Lekker is datquote:Op maandag 1 februari 2016 18:37 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
[..]
Ik heb er niets van vernomen eigenlijk.
Hier in de galerij komen al genoeg driekwarters, komen allemaal voor dezelfde persoon hier boven.
Vervelende is dat hij zijn leven al aan het verbeteren is, maar nog genoeg strakke koppie's bij hem aan de deur die hem flippen als hij niet open doet.
Laatst stond er dronken gozer bij mij aan de deur, ik meteen: je moet zeker **** hebben? Jup, die woont hier schuin boven.
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Dag vrienden.
En eventuele vijanden
Ons nieuwe casa is klaar. Morge over
Oei, drukke dag morgen. Wel top. Lónden !quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Dag vrienden.
En eventuele vijanden
Ons nieuwe casa is klaar. Morge over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laten alle grote website's het probleem niet leggen bij de internettter, maar bij de gene die de reclame brengen.
Die extreem overdreven reclame pop-ups maken het er niet beter op.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Een watte??quote:Op maandag 1 februari 2016 16:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
[..]
Agh ja thats life
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:48 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi*
Auto accu is 3 uur geleden bezorgd.
[..]
Een watte??
Studeren aan je basiskennis.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kijk een auto radio kan ik nog wel vast knuppen de rest gaat boven mijn pet!
Ik heb een bestuurbare auto, verder heeft mijn madam een rijbewijs verder heb ik het ook niet nodig..quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:57 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Studeren aan je basiskennis.
Dus jij kan aan de slag! Als het net zulk mooi weer is als (hier) vandaag bof je!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:48 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi*
Auto accu is 3 uur geleden bezorgd.
[..]
Een watte??
Ik heb je wel eens op een tractor zien rijden volgens mijquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik heb een bestuurbare auto, verder heeft mijn madam een rijbewijs verder heb ik het ook niet nodig..
je kan het toch niet besturen met een controller
Klopt toen ik 4 was had ik een mooie tractorquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:26 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ik heb je wel eens op een tractor zien rijden volgens mij
Aargh ik word oudquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
Klopt toen ik 4 was had ik een mooie tractor
[ afbeelding ]
En heftruck...
Maar das geen auto
Wanneer ben je jarig want ik kan rollators bestelen.........voor weinigquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:59 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Aargh ik word oud
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wanneer ben je jarig want ik kan rollators bestelen.........voor weinig
ik zou het niet doen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:18 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]![]()
Ik wil geen rollator
Ik wil een racekarretje![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat je gewoon die blokjes niet weg had moeten halen. zitten er niets voor niets opquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
ik zou het niet doen.
mijn tante had er 1 ze had MS en ik had de blokjes weg geschuurd waardoor ding van 12 km/U ineens 25 Km/U ging ze was een stoep op geknalt en zat 20 minuten lang vast met dat ding, tot ik toevallig langs kwam fietsen en haar weer op de weg had geholpen
Ben.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:59 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Aargh ik word oud
[ afbeelding ]
Zijn tante ook nietquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:28 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon die blokjes niet weg had moeten halen. zitten er niets voor niets op
Nee zo erg is het nog nietquote:
Of gewoon helemaal niet meer achter een stuur zettenquote:
Ja klopt..quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:28 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon die blokjes niet weg had moeten halen. zitten er niets voor niets op
Heb je een Knight Rider KITT stuur nodig?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik heb een bestuurbare auto, verder heeft mijn madam een rijbewijs verder heb ik het ook niet nodig..
je kan het toch niet besturen met een controller
Weet ik pas straks!!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus jij kan aan de slag! Als het net zulk mooi weer is als (hier) vandaag bof je!
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:29 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Heb je een Knight Rider KITT stuur nodig?
[..]
Weet ik pas straks!!
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oei, drukke dag morgen. Wel top. Lónden !
Colin Furze?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja klopt..
Mja ding was anders niet vooruit te branden..
Nu kwam ze tenminste vooruit, nadeel was ook de accu ging er ook zo door.
Nja mocht je het willen weten de blokjes zitten achter de hendel die je op stuur moet indrukken om vooruit te komen, haal die weg en je trekt er zo 5 KM/U meer uit die bak, beetje overspanning op de elctro motor gezet doormiddel van simpel printplaatje er tussen te zetten ander tandwieltje er tussen en gaan met die bak.
Kijk dat weet ik dan wel weer
Johooooquote:
quote:
Ik heb nog geen spullen om autoaccu e.d te fixen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
Johoooo
sup BPN gelukt met monteren en zo?
[..]gesundheit
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:36 schreef theguyver het volgende:
Goed nieuws, nou ja goed nieuws, er is bij mij oom geen uitzaaiing maar zijn blaas moet er wel helemaal uit, binnen kort wel onder het mes maar de kans is wel vele malen groter dat hij er bovenop komt..
![]()
![]()
whehehehe altijd mooi, aanhanger pils mee natuurlijk!quote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:56 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]Goed nieuws dus!
Ik ben bezig met de voorbereiding van een echt authentiek mannenweekend.RIP vakantiepark
Het zit niet mee BPN , erg jammer. Volgende keer beter. Hou de moed er in hoorquote:Op zaterdag 6 februari 2016 08:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi
Fuck,gistermiddag voor 2e keer CBR theorie-examen auto gedaan en opnieuw kom ik niet onder de 5 fouten voor deel 2(dit maal 9 fouten) terwijl gevaarherkenning geen enkele probleem was(5 fouten waarvan 1 niet beantwoord!!).![]()
![]()
Ik zag toevallig laatst een nieuwsbericht dat er rijscholen zijn die wel heel erg handige tips geven voor theorie examens.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 08:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi
Fuck,gistermiddag voor 2e keer CBR theorie-examen auto gedaan en opnieuw kom ik niet onder de 5 fouten voor deel 2(dit maal 9 fouten) terwijl gevaarherkenning geen enkele probleem was(5 fouten waarvan 1 niet beantwoord!!).![]()
![]()
dagbehandelingquote:Op maandag 8 februari 2016 13:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi en sterkte daarmee. Moet je daarvoor opgenomen worden of dagbehandeling?
Je wordt een schoonheid, gegarandeerd.quote:Op maandag 8 februari 2016 13:21 schreef Tjacka het volgende:
denk dat het een enorme boost aan mijn zelfvertrouwen gaat geven
ze gaan een oogspiercorrectie doenquote:Op maandag 8 februari 2016 13:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je wordt een schoonheid, gegarandeerd.
Ik heb gelezen:quote:Op maandag 8 februari 2016 13:24 schreef Tjacka het volgende:
maar de kans op dubbelzien na die operatie is bij mij heel erg klein![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hipsterbril op en knotje en gaanquote:Op maandag 8 februari 2016 13:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ze gaan een oogspiercorrectie doen
maar moet daarna misschien een bril dragen
Dan is het helemaal top dat het binnenkort gaat gebeuren ben je meteen van die blokkade tav vreemde mensen af.quote:Op maandag 8 februari 2016 13:26 schreef Tjacka het volgende:
ik ben er echt blij mee
het beperkt mij toch met sollicitatiegesprekken en andere dingen
sociaalvaardig genoeg en prettig gestoord maar vind het eng om vreemde mensen aan te spreken door dat oog
echt heel blij meequote:Op maandag 8 februari 2016 13:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan is het helemaal top dat het binnenkort gaat gebeuren ben je meteen van die blokkade tav vreemde mensen af.
Ik ben voor Rubio. Denk dat ie goede kans maakt.quote:Op maandag 8 februari 2016 22:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd wie het uiteindelijk wordt.
Denk je dat Donald Trump kans maakt?quote:Op maandag 8 februari 2016 22:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben voor Rubio. Denk dat ie goede kans maakt.
Samen met Rubio grootste kanshebber bij republikeinen denk ik jaquote:Op maandag 8 februari 2016 22:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk je dat Donald Trump kans maakt?
Het zal wat worden als Trump wintquote:Op maandag 8 februari 2016 22:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Samen met Rubio grootste kanshebber bij republikeinen denk ik ja
Beter Trump dan Clinton.quote:Op maandag 8 februari 2016 22:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het zal wat worden als Trump wint
Ja, mee eens. Ik zou het best leuk vinden als Trump wint. Een frisse wind (watch the hair!quote:Op maandag 8 februari 2016 22:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beter Trump dan Clinton.
Wat een enge neel is dat zeg
Ik miste Kate al!quote:Op maandag 8 februari 2016 22:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik doe nu ook aan FOK! rubio campagne team.
Zoals mijn onderschrift, plaatje en signature laten zien
Gelukkig, want ze hoort zo echt bij jou.quote:Op maandag 8 februari 2016 22:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als rubio heb gewonnen komt ze terug
Ik heb 11 plaatjes die ik kan gebruiken als Rubio gewonnen heeft.quote:Op maandag 8 februari 2016 22:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gelukkig, want ze hoort zo echt bij jou.
Ondertussen is Rubio favoriet.quote:Op maandag 8 februari 2016 22:56 schreef ChrisCarter het volgende:
http://www.elsevier.nl/Bu(...)obot-Rubio-2757764W/
Spekman is dan ook echt totaal niet wijs. Niks geleerd van Pim Fortuyn in elk geval.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:23 schreef Dance99Vv het volgende:
Ondertussen in nederland....Spekman en wilders die elkaar in de haren vliegen
Nou... best wel!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:16 schreef Tjacka het volgende:
Ach het maakt toch geen zak uit wie in het Witte Huis zit.
Anders ook wel.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nou... best wel!
We werden mee gesleurd in een oorlog door diegene die daar zit!
Nou Hillary zal wel mee vallen, Trump zou echt drama zijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Anders ook wel.
Al vrees ik wel voor Hillary dat zou echt de pure kanker voor Amerika zijn.
Ik heb het niet zo op die Bush Clan.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nou Hillary zal wel mee vallen, Trump zou echt drama zijn.
En zo zijn er wel meer, Bernie Sanders heeft tenminste de instelling eerst het eigen volk helpen dan zien we verder wel weer.
De rest wil gigantisch veel geld pompen in het leger etc!
Nope ook niet echt, al moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op die Bush Clan.
Zo kan je blijven door gaan natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nope ook niet echt, al moet ik zeggen.
G.W Bush heeft ook wel wat goeie dingen gedaan
Spekman zet de deur wijd open voor elke gek die Wilders iets aan wil doen. Verfoeilijk.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:30 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Spekman is dan ook echt totaal niet wijs. Niks geleerd van Pim Fortuyn in elk geval.
Die hele partij van die Spekman is ook niet serieus te nemen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Spekman zet de deur wijd open voor elke gek die Wilders iets aan wil doen. Verfoeilijk.
Hans Spekman, dat is toch de broer van zanger Rinus?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:30 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Spekman is dan ook echt totaal niet wijs. Niks geleerd van Pim Fortuyn in elk geval.
Ze hollen dan ook achteruit en gaan nu wild om zich heen trappen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die hele partij van die Spekman is ook niet serieus te nemen.
De verzorgingstaat heeft jarenlang prima gewerkt maar is toch al 20 jaar op zijn retour.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze hollen dan ook achteruit en gaan nu wild om zich heen trappen.
Gevalletje 'pappen en nathouden'quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
De verzorgingstaat heeft jarenlang prima gewerkt maar is toch al 20 jaar op zijn retour.
Toch blijven ze daar in geloven. Te achterlijk voor woorden.
Ik snap niet dat je daar als een verstandig mens nog op kan stemmen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:57 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Gevalletje 'pappen en nathouden'
Ik ook niet. Eens was de PvdA echt een partij waar ik veel bewondering voor had. Nu is die bewondering over en is er minachting voor in de plaats gekomen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je daar als een verstandig mens nog op kan stemmen.
Precies.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook niet. Eens was de PvdA echt een partij waar ik veel bewondering voor had. Nu is die bewondering over en is er minachting voor in de plaats gekomen.
Meat Loaf. Daar heb ik nog een elpee van.quote:
Vind je 't niet een beetje zonde om die te verkopen?quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Meat Loaf. Daar heb ik nog een elpee van.
Kopuh?
Goed om je terug te zien.quote:
Hey Tingo.quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:01 schreef Tingo het volgende:
[..]
Goed om je terug te zien.
Leuke vakantie gehad?
Nee. Ik doe er niets mee. Het is zonde dat ze ongebruikt op zolder liggen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:57 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Vind je 't niet een beetje zonde om die te verkopen?
www.marktplaats.nlquote:Op woensdag 10 februari 2016 13:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. Ik doe er niets mee. Het is zonde dat ze ongebruikt op zolder liggen.
Het is zelfs doortrapt. Genoeg gekken die uit kunnen voeren wat hij impliceert.quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:30 schreef ChrisCarter het volgende:
Het enge is dat zo'n Spekman dan weer niet achterlijk is. Dus hij zegt het wel met een bepaalde intentie.
Dat maakt het nog veel triester.
Bienvenido!quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:07 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Hey Tingo.
Ja, de vakantie was wel ok... had beter gekund overigens, maar goed.
Tis wel wat frisjes hier vergeleken met Spanje.
Stil? Dan weet ik niet welk forum jij bekeken hebtquote:Op woensdag 10 februari 2016 16:34 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Bienvenido!
Het was stil op het forum tijdens je afwezigheid, fijn dat je er weer bent
Hey therequote:Op woensdag 10 februari 2016 16:34 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Bienvenido!
Vond ik niet zo heel erg hoor, kon ik ook eens gamenquote:Op woensdag 10 februari 2016 16:34 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Bienvenido!
quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:49 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Vond ik niet zo heel erg hoor, kon ik ook eens gamen
Elk nadeel heeft zijn voordeelquote:Op woensdag 10 februari 2016 16:49 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Vond ik niet zo heel erg hoor, kon ik ook eens gamen
Ik heb ook nog een ps3, maar die staat in de kast met een cd erin die er niet meer uitgaat. In mijn gametijd gamede ik liever op mijn pc, dat ging me ook beter af dan met die stomme consolequote:Op woensdag 10 februari 2016 17:01 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
nee heb een playstation3 , verder pc-gaming
Yep, pc speelt het beste ja.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:01 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
nee heb een playstation3 , verder pc-gaming
Vind het aan het type spel liggen of ik het me beter afgaat op console of pc.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:05 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik heb ook nog een ps3, maar die staat in de kast met een cd erin die er niet meer uitgaat. In mijn gametijd gamede ik liever op mijn pc, dat ging me ook beter af dan met die stomme console
Dat snap ik.. muis interface is een stukkie makkelijker dan met een controller.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:09 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Vind het aan het type spel liggen of ik het me beter afgaat op console of pc.
FPS speel ik dus liever op de pc.
Haha, nicequote:Op woensdag 10 februari 2016 17:27 schreef controlaltdelete het volgende:
L4D mijn fav, heel wat zombies afgeknald met mijn dubbele shotgunHeb nu een laptop, ik ben benieuwd of ik niet verleerd ben als ik mijn desktop weer terug heb.
Nee dance is blijven hangen in de cod serie en still killing nazie zombie's in black opsquote:Op woensdag 10 februari 2016 17:51 schreef Lichtkogel het volgende:
* Dance is snel naar de winkel om Witcher III te halen*
Nou, dan zou ik als ik jou was toch heel snel Witcher III maar eens gaan proberen dan.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:56 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Nee dance is blijven hangen in de cod serie en still killing nazie zombie's in black ops
Bedankt voor de tipquote:
PS3?quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:56 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Nee dance is blijven hangen in de cod serie en still killing nazie zombie's in black ops
Jezus Christus... CC, gisterenavond er al over eens mbt Mark Rutte, nu weer Witcher IIIquote:Op woensdag 10 februari 2016 19:49 schreef ChrisCarter het volgende:
Witcher 3 op PC![]()
Oprecht de mooiste game die ik ooit heb gespeeld. Je kunt het hout bijna van je scherm proeven/voelen/ruiken. Het lemmet van je zwaard ziet er zo echt uit dat je jezelf bijna prikt als je voor de eerste keer je zwaard uit zijn schede trekt.
Oh man, ik kan uren oreren over dit spektakel. De bossen doorkruisen op je (ietwat geestelijk gehandicapte) paard, willekeurige gebeurtenissen aantreffen. Maar bovenal; de heerlijke wonderlijke wereld waar je in wordt ondergedompeld. Demonische nageboorten, andere nare wezens. Schitterend.
En ja, er zitten ook mooie dames in. Dat ook. Dat ook.
Ook daar denk ik dat CC het wel mee eens isquote:Op donderdag 11 februari 2016 20:30 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je het niet teveel eens met me wordt
Hahahahaquote:Op donderdag 11 februari 2016 21:31 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ook daar denk ik dat CC het wel mee eens is
kunnen ze zo fiksen, hier bij de gameshop kost het 15 a 20 euries en werkt weer naar behoren.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:05 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Elk nadeel heeft zijn voordeel
[..]
Ik heb ook nog een ps3, maar die staat in de kast met een cd erin die er niet meer uitgaat. In mijn gametijd gamede ik liever op mijn pc, dat ging me ook beter af dan met die stomme console
sales?quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:05 schreef Tjacka het volgende:
Guyvie
Ik heb een zwak voor de sales gekregen in twee dagen
Dat is aardig van je maar ik mis het niet eens. Gebruikte het meer om eens een film op te kijken dan om mee te gamen. Heb destijds vanalles geprobeerd ook met een naaldje in dat gaatje maar nada. Die cd heb ik er wel eens uit gekregen door er met een spatel in te schuiven. Toen ik opnieuw een cd in deed weer hetzelfde probleem. Vind het bovendien ook maar een lelijk ding om tegenaan te kijken. Als ik es iemand tegenkom die er wat aan heeft mag um zo hebben.quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
kunnen ze zo fiksen, hier bij de gameshop kost het 15 a 20 euries en werkt weer naar behoren.
En anders kan ik m wel ff fiksen![]()
Heb die van mezelf omgebouwd
ja ik gebruik m voor blueray en heb zelf reparaties gedaan voor die dingen zo ben ik ook aan deze gekomen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:13 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat is aardig van je maar ik mis het niet eens. Gebruikte het meer om eens een film op te kijken dan om mee te gamen. Heb destijds vanalles geprobeerd ook met een naaldje in dat gaatje maar nada. Die cd heb ik er wel eens uit gekregen door er met een spatel in te schuiven. Toen ik opnieuw een cd in deed weer hetzelfde probleem. Vind het bovendien ook maar een lelijk ding om tegenaan te kijken. Als ik es iemand tegenkom die er wat aan heeft mag um zo hebben.
Concert is al helemaal uitverkocht. Helaasquote:
Komt tie weer aan met die oude lullen muziek , eerst bruce baksteen nu met tracy ....zuchtquote:
die van de 14e wat ik je had gestuurdquote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Concert is al helemaal uitverkocht. Helaas
Ik ben ook altijd wel Bruce Springsteen fan geweest jaquote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Concert is al helemaal uitverkocht. Helaas
Jaquote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
die van de 14e wat ik je had gestuurd
Ff knallen danquote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:45 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Komt tie weer aan met die oude lullen muziek , eerst bruce baksteen nu met tracy ....zucht
Heb je niks moderners ofzo?![]()
Ik heb hem op Pinkpop gezienquote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:45 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd wel Bruce Springsteen fan geweest jaVroeger naar Ahoy geweest voor een concert van hem
Das bagger!quote:
Nog even een andere om de pijn voor je te verzachtenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb hem op Pinkpop gezien![]()
https://www.google.nl/url(...)m=bv.114195076,d.bGs
Dat was vroeger mijn favoriet jaquote:
Die is prachtig maar deze vind ik ook topquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:07 schreef Lichtkogel het volgende:
Deze dan... ook echt zo'n Springsteen nummer
Ja! Verwen ze maar zondag!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nog even een andere om de pijn voor je te verzachten
Met de beste acteur ter wereld die voor de film zie videoclip hierboven een oscar kreeg!
En tuurlijk voor mijn beide miepjes omdat het bijna valentijn is![]()
![]()
quote:
Die komt er vast aanquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:25 schreef theguyver het volgende:
[..]doe ik elke dag niet alleen zondag
![]()
jij nog iets speciaals een doos chocolade van Tjacka gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |