quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:49 schreef Szikha2 het volgende:
Kijk eens hoe rijk ik ben ( afstammeling Rothschild)
[ afbeelding ]
wat een pauper muziekquote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:14 schreef Lichtkogel het volgende:
Wie wil er nog meer gaan?
http://www.viagogo.nl/Con(...)C-Kaartjes/E-1440269
Voor wie denkt 'meh, dat is wat duur...' : "MONEY TALKS"
acda en de munnickquote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:52 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Wat luister jij dan voor ontzettend interessante en hoge-kwaliteits muziek?
Ik ook, soms maar ben ook snel door ze geïrriteerd net als Marco Borsato.quote:
Qua Hendrix hou ik het liever lekker basicquote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:00 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik ook, soms maar ben ook snel door ze geïrriteerd net als Marco Borsato.
One of my fav van good old Jimi
als we dan toch bezig zijn :
wat slechtquote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:15 schreef Lichtkogel het volgende:
O jee... ik was nog vergeten toe toe voegen... MOTOWN natuurlijk
dat blijktquote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:41 schreef Lavenderr het volgende:
Wordt de sc nu een youtube linkdump?
Klopt helemaal. Ff naar de bieb tot laterquote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:47 schreef Tjacka het volgende:
ik ben een jongen die als ik een x serieus ben ongelooflijk veel inhoud heeft
alleen is dat eerste nog wel eens een probleem
in real en op fok
lav kan dit bevestigen
Open een topic hier dan maar eens zou ik zeggen..quote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:47 schreef Tjacka het volgende:
in real en op fok
lav kan dit bevestigen
vaak genoeg gedaanquote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:52 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Open een topic hier dan maar eens zou ik zeggen..
Ja en als ik dan bijvoorbeeld een topic open over een echte conspiracy dan reageert geen hond.quote:
Ik kreeg inderdaad een wegwuivend antwoord op mijn mail naar forum@fok.nlquote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij snapt mij
danny en de fa´s lijken er geen fuck om te geven
want het is maar bnw
Dit was de plek voor de grappen, grollen en leuke gesprekken. Maar nu wordt zelfs de SC geïnfecteerd.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:32 schreef ChrisCarter het volgende:
Tijd voor meer slowchat, want van bovenstaande krijg ik weer een zure smaak in de bek.
Ik vind dat er meer liefde moet zijn voor Dr Who.
-edit-dat is meer iets voor de FBquote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:43 schreef Dance99Vv het volgende:
Tijd voor meer slowchat, want van bovenstaande krijg ik weer een zure smaak in de bek.
middag![]()
[ afbeelding ]
Wel erg gender-classificerend, een vrouw die aan het vegen is.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:43 schreef Dance99Vv het volgende:
middag![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:01 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Wel erg gender-classificerend, een vrouw die aan het vegen is.
1. Tuin bijhouden is mannenwerk
2. Schoonmaken is vrouwenwerk
Alles wat ik vies heb gemaakt.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:04 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]mogen vrouwen niet meer schoonmaken dan?
Dan wel he?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:05 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Alles wat ik vies heb gemaakt.
Daar heeft dus niemand wat aan.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:47 schreef Tjacka het volgende:
in real en op fok
lav kan dit bevestigen
Op internet , auto-onderdelen 24/7, duits bedrijf redelijk goedkoop, maar je kan ook effe kijken bij een bouwbedrijf zoals praxis of gamma, verkopen ze ook wel accu's.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Weten mensen waar ik goedkoop auto onderdelen kan bestellen/halen(incl. omgeving Den Haag)?o.a accu van mijn Mazda 626 1.8i LX is pleitte,we hebben vandaag in R'dam geprobeerd te reanimeren(60 ampere is ook wat).Gaat ook moeilijk zonder APK.![]()
![]()
* Blue_Panther_Ninja heeft al een auto, maar nog geen rijbewijs![]()
![]()
![]()
Ik werk op een vakantie park enz. De schoonmaakdienst bestaat bijna uit enkel vrouwen met een man als chef.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:01 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Wel erg gender-classificerend, een vrouw die aan het vegen is.
1. Tuin bijhouden is mannenwerk
2. Schoonmaken is vrouwenwerk
Bij Obdam in Valkenburg hebben ze veel.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Weten mensen waar ik goedkoop auto onderdelen kan bestellen/halen(incl. omgeving Den Haag)?o.a accu van mijn Mazda 626 1.8i LX is pleitte,we hebben vandaag in R'dam geprobeerd te reanimeren(60 ampere is ook wat).Gaat ook moeilijk zonder APK.![]()
![]()
* Blue_Panther_Ninja heeft al een auto, maar nog geen rijbewijs![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:32 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Het toont ware lef en ontzettende enorme, massieve, dik-be-aderde met-je-hartslag-meekloppende ballen om dit te doen. Ik wens je dan ook oprecht een goed herstel toe, ook al ken ik je alleen via internet.
Div! Goed om je te zien postenquote:Op zondag 31 januari 2016 11:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Thanks gozert
Guyvie, veel sterkte toegewenst!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |