Die versie bestaat en is beterquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:51 schreef Cee het volgende:
Het lied zou best leuk zijn zonder dat het weer wordt ge dumb-downed door die DJ.
+213153quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:50 schreef Nexum het volgende:
ik haat maan
kan het niet vaak genoeg zeggen
Yeahhhhquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:49 schreef Cee het volgende:
Ik heb echt weer zo'n zin in dat ridicule ESF.
en Piemp. Die blijft erin denk ikquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:51 schreef roos94 het volgende:
Stel je voor dat Dave wint en dan Maans kop zien
Voice Kids volgende weekquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:52 schreef Nexum het volgende:
ik wil dat idols begint ik heb nu geen programma meer behalve wie is de mol
Ik niet, best leuk baantje toch?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:52 schreef Myrr het volgende:
Zou me trouwens echt ontiegelijk kansloos voelen als ik zo'n danseres zou zijn.
Ik vind douwe ook wel wat hebben als ie zijn ogen open heeftquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]= waylon, kan over geen andere kerel aan die tafel gaan
Ben wel benieuwd idd naar de nieuwe Idols. Er zit een maximale leeftijd aan van 28 jaar begreep ik van mijn buurvrouw.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:52 schreef Nexum het volgende:
Ga iets nuttigs doen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:52 schreef Nexum het volgende:
Gooi het eruit, daar zijn dit soort programma's voor. Anger management na een lange werkweek.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Gewoon mooi om hier als man een beetje over te zeiken.
kinderen afzeikenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:53 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
Voice Kids is eigenlijk veel beter en leuker!
Was dat niet met Vajen destijds? Die meid kan zingenquote:
Ja zijn ogen, is dat altijd zo?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:52 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ik vind douwe ook wel wat hebben als ie zijn ogen open heeft
Ja, Waylon is wel lekker op zich maar ook best wel standaard. Die Douwe heeft iets, ook al is z'n neus meh en z'n lippen te klein. Zal de lengte wel zijn geweest.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]= waylon, kan over geen andere kerel aan die tafel gaan
Mijn dank is groot!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Gooi het eruit, daar zijn dit soort programma's voor. Anger management na een lange werkweek.
Vaak kunnen ze daar beter zingen.quote:
Yupquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:53 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Was dat niet met Vajen destijds? Die meid kan zingen
Alleen als ie geblowd heeft denk, altijd dusquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:54 schreef cactussoep het volgende:
[..]
Ja zijn ogen, is dat altijd zo?
Over het algemeen wordt daar dus beter gezongenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:53 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Was dat niet met Vajen destijds? Die meid kan zingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |