Ik vind het wel knap van ze nu al zeggen dat het om 9 uur opgelost is ...quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:34 schreef sacha het volgende:
[..]
als ik jou toch niet had!![]()
ik zit hier met mijn handen in het haar!
quote:Op zondag 14 februari 2016 23:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat nare mens zonder fatsoen mag van mij door haar vloer zakken. Zo!
een grote vijver danquote:Op woensdag 17 februari 2016 21:54 schreef sacha het volgende:
[..]
er zit vast geen zee tussen jou en een Jumbo
Start zelf een sjumbo daar, dát zal ze leren, sas!quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:45 schreef sacha het volgende:
en dan krijg je vandaag bericht dat Jumbo als eerste begint met groot verpakkingen bezorgen, dus ik denk Jippie!![]()
helaas bezorgen we niet op uw adres![]()
KUT JUMBO
dat is in nieuws, daar heb ik geen zeggenschap, moet je bij tante Leandra zijnquote:Op zondag 28 februari 2016 20:34 schreef MadMaster het volgende:
Mijn post is verwijderd In het 'Alexia heeft haar been gebroken'-topic en ik heb geen usernote gekregen.
Ik vind dat ik recht heb op een usernote, zeker nu ik ze kan inzien.
Wanbeleid! Bedrog! Oplichting!
Zal ik dr ff bellenquote:Op zondag 28 februari 2016 20:38 schreef sacha het volgende:
[..]
dat is in nieuws, daar heb ik geen zeggenschap, moet je bij tante Leandra zijn
Die leest hier toch ook mee, ik blijf niet aan de gang...quote:Op zondag 28 februari 2016 20:38 schreef sacha het volgende:
[..]
dat is in nieuws, daar heb ik geen zeggenschap, moet je bij tante Leandra zijn
dan niet, zeikerdquote:Op zondag 28 februari 2016 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die leest hier toch ook mee, ik blijf niet aan de gang...
Nou hoe toepasselijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 00:21 schreef sly-nl het volgende:
[ afbeelding ]
Graag kom ik hier even zeiken / squirten!
Kingstown
komp terug!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |