Ik zal me coulant opstellen vandaagquote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
owja ach ik zat er een paar dagen naast.
Ik was bijna vergeten dat de beker volgende week wordt gespeeld. Serieus.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:45 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Al speelt PSV wel twee keer achter elkaar tegen Utrecht in 3 dagen, dat is misschien wat lastiger.
In de zomer kom ik ff langs biertje halen vriendquote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Verder is Hafcfan een goede vriend van mij die ik heel heel heeeeeeel erg ga missen.
Tegen wie speelt Ajax?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik was bijna vergeten dat de beker volgende week wordt gespeeld. Serieus.
Dit keur ik goed.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
In de zomer kom ik ff langs biertje halen vriend
Eens.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik zit er niet vaak naast, dat moet je mij nageven.
En ook kampioen wordt Ajax niet, moet lastig zijn.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wij gaan vol voor het kampioenschap en hebben de beker niet nodig als troostprijs.
[ afbeelding ]
Voor sommige clubs is de beker een echte hoofdprijsquote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wij gaan vol voor het kampioenschap en hebben de beker niet nodig als troostprijs.
[ afbeelding ]
Ajax is hopeloos onder Frank de Boer. Cocu is een betere trainer.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En ook kampioen wordt Ajax niet, moet lastig zijn.
0-0 is de meest logische optiequote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ajax gaat morgen punten verspelen in dat stukje Duitsland dat Kerkrade heet.
En de Europa Leaguequote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Voor sommige clubs is de beker een echte hoofdprijs
Grapjas.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax is hopeloos onder Frank de Boer. Cocu is een betere trainer.
Nee hoor, de jaren voor afgelopen seizoen leek het nog ergens op. Dit seizoen is het niet om aan te gluren en krijgt een paard er de hik van.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax is hopeloos onder Frank de Boer. Cocu is een betere trainer.
Volgend seizoen gaat Ajax dan eindelijk de halve finale van de Europa League halenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En de Europa League???!?!?!?!??
Ik moet tegenwoordig kotsen om elk interview van FdB.quote:
Tarfi niet in de basisquote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:51 schreef tompsv18 het volgende:
[ afbeelding ]
Driver is een goede speler
Hoe kun je nou de halve finale van de EL halen als je de CL al wint?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:49 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Volgend seizoen gaat Ajax dan eindelijk de halve finale van de Europa League halen
Vd Pavert speelt, kost je zeker een doelpuntje of 4 dat je niet maakt.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:51 schreef tompsv18 het volgende:
[ afbeelding ]
Driver is een goede speler
Hangt gewoon een beetje af van hoe het eerste kwart verloopt.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:52 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
De Superboeren zullen wel vol voor een puntje gaan
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat vind ik wel meevallen, hij is regelmatig het stuur kwijt.
6/10quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat vind ik wel meevallen, hij is regelmatig het stuur kwijt.
Twente blijft er in. Denk 13equote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij Twente is het net wel net niet gok ik. 15/16e.
Ik las ergens dat Ajax sinds de komst van de ArenA al 6 miljoen euro heeft uitgegeven aan grasmatten.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax heeft overigens een nieuw veld aangelegd.
Nee, uitmelktoernooien weiger ik te kijken.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:58 schreef Pascalus het volgende:
Stijn, kijk je vanavond ook naar de topsport die darten heet?
Niks op Reddit?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:57 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb de gol van Iñaki gemist en kan geen vine of gif vinden. Someone, help a brother out.
Ik las ergens dat jij je weddenschappen niet nakomt omdat je een laffe hond bent.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik las ergens dat Ajax sinds de komst van de ArenA al 6 miljoen euro heeft uitgegeven aan grasmatten.
Nu net toevallig gepost.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zit diepquote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik las ergens dat jij je weddenschappen niet nakomt omdat je een laffe hond bent.
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nu net toevallig gepost.Eibar staat achter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |