Ik ga Derby County - MUFC kijken.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaat het goed met je bloeddruk Stijn?
Ik raad het je niet aanquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga Derby County - MUFC kijken.
Dat wordt een zeer matige wedstrijdquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Op naar de klassieker; feyenoord - ado
Jij hebt de wedstrijd al gezien?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat wordt een zeer matige wedstrijd
Dat niet, maar een goede wedstrijd wordt vrij moeilijk wel. Spectaculair zou nog kunnenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij hebt de wedstrijd al gezien?
De laatste goede wedstrijd in de eredivisie was ...?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat niet, maar een goede wedstrijd wordt vrij moeilijk wel. Spectaculair zou nog kunnen
Er was maar 1 club die verdiende om te winnen. Of heb je toevallig alleen maar de samenvatting gezien en op basis van 1 bal op de lat geoordeeld?quote:
Dat is niet waar.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 09:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Er was maar 1 club die verdiende om te winnen.
Ik heb de wedstrijd gezien, ja. Willem II was heel matig aan de bal.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wedstrijd gezien of oordeel je ook op basis van de samenvatting?
Ze waren tenminste aan de bal. Kon je van heracles nauwelijks zeggen. Beetje achterover leunen en loeren op een counter terwijl ze op papier veel beter zijn. Erg laf.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd gezien, ja. Willem II was heel matig aan de bal.
Wat een extreem onzinnige redenatie.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ze waren tenminste aan de bal. Kon je van heracles nauwelijks zeggen. Beetje achterover leunen en loeren op een counter terwijl ze op papier veel beter zijn. Erg laf.
Willem II probeerde tenminste nog iets. Dat ze kwaliteit missen is dan jammer.
Waarom?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een extreem onzinnige redenatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |