Heb er 27 jaar gewoond en heel mijn familie woont en werkt daar, maar ben het verder helemaal met je eens. Ken genoeg mensen die er met plezier wonen, maar mijn ding is het ook niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:55 schreef emetstreepje het volgende:
Boxtel: zeker niet. (verder: Boxtelof beledig ik nu iemand?)
Die kan ik zien vanuit het huis van mijn oudersquote:
Rosmalen.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 15:46 schreef emetstreepje het volgende:
[..]
Ehm: over welke plaats hebben we het nu?
Ik zat op die schoolquote:Op zaterdag 16 juli 2016 07:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die kan ik zien vanuit het huis van mijn ouders
Pokemon Gymquote:
Was ie gesloten dan?quote:Op zondag 28 augustus 2016 10:31 schreef Fietsertje70 het volgende:
Zo, nog 1 dag en we kunnen het centrum weer in!
^ Deze man weet.quote:
Yo!quote:Op dinsdag 1 november 2016 16:06 schreef shifto het volgende:
dode topic is dood. leven mijn bosschenaertjes nog?
bij de grasso is een kleine vrije parkeerplaats, maar daar moet je vroeg bij zijnquote:Op dinsdag 1 november 2016 23:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar dicht bij het station is het nog vrij parkeren?
Afgelopen 24 februari heb je dezelfde vraag gesteld en meerdere antwoorden gekregen terwijl je in november 2014 nog gemeld had dat je een plekje gevonden had op 10 minuten lopen....quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar dicht bij het station is het nog vrij parkeren?
ah ja, dat was hijquote:Op woensdag 2 november 2016 08:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Afgelopen 24 februari heb je dezelfde vraag gesteld en meerdere antwoorden gekregen terwijl je in november 2014 nog gemeld had dat je een plekje gevonden had op 10 minuten lopen....
Hoeveel simpele vragen stel jij per dag op fok! en andere fora?
Sint jans lyceum is weg, maar bedankt voor je bezorgdheid, doet me goedquote:Op woensdag 2 november 2016 08:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Afgelopen 24 februari heb je dezelfde vraag gesteld en meerdere antwoorden gekregen terwijl je in november 2014 nog gemeld had dat je een plekje gevonden had op 10 minuten lopen....
Graag gedaan, ik zie je vraag over een halfjaar wel weer tegemoetquote:Op woensdag 2 november 2016 09:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Sint jans lyceum is weg, maar bedankt voor je bezorgdheid, doet me goed
Heb liever dat je een suggestie geeft of anders je bakkes houdtquote:Op woensdag 2 november 2016 09:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Graag gedaan, ik zie je vraag over een halfjaar wel weer tegemoet
Zoveel vragen als zijn simpele brein aankan.quote:Op woensdag 2 november 2016 08:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |