Belachelijk dat hij speeltijd krijgt t.a.v. een Memphis, niet dat Memphis nou je van het is maar Lingard verneukt werkelijk elke kans die hij krijgt.quote:
Lingard>Memphisquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:37 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Belachelijk dat hij speeltijd krijgt t.a.v. een Memphis, niet dat Memphis nou je van het is maar Lingard verneukt werkelijk elke kans die hij krijgt.
Zeer terecht, kan het niveau (momenteel) niet aanquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Memphis moet waarschijnlijk vertrekken als Louis gaat
Feyenoord zou verliezen, PSV zou gewoon winnen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:44 schreef Blistering het volgende:
Toch wel weer een topshow dit. Vraag me dan altijd af hoe een club als PSV of Feyenoord het tegen een Derby zou doen.
En een nieuwe trainer brengt altijd zijn eigen spelers binnenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:44 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Zeer terecht, kan het niveau (momenteel) niet aan
En in de afrondende fase staat hij op de flank, lekker hoor.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:12 schreef Rickertman96 het volgende:
Martial is de enige reden om naar dit United te kijken
Zeker lid van de kerkquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Martial wordt zo ernstig misbruikt.
Het moge wel duidelijk zijn dat Van Gaal gewoon eruit ligt bij de eerst volgende nederlaagquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
. Daley fucking Blind moet het lijf van Van Gaal sparen.
Misschien kan hij ons een gunst doen door De Boer te tippen als opvolger.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het moge wel duidelijk zijn dat Van Gaal gewoon eruit ligt bij de eerst volgende nederlaag
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:18 schreef NoNickOne het volgende:
Blind moet spits worden, wat een talent.
En dan zelf Ajax trainen ?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien kan hij ons een gunst doen door De Boer te tippen als opvolger.
FC Groningen zoekt nog een trainerquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien kan hij ons een gunst doen door De Boer te tippen als opvolger.
Blind is wel een van de weinige spelers die eigenlijk altijd wel een voldoende scoort. Veel afgezeken, maar doet het nog steeds niet slecht.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:18 schreef NoNickOne het volgende:
Blind moet spits worden, wat een talent.
Laat ik het zo zeggen: het is minder pijnlijk dan FdB die met een doodserieus hoofd vertelt dat Ajax meer diepte en opportunisme moet gebruiken als het niet loopt.quote:
Bedankt Hansquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik sluit niet uit dat dit nog 2-2 wordt.
Hilarischquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:27 schreef MMXMMX het volgende:
Wat nu als de pen van L van Gaal nu leeg is ?
Word de wedstrijd dan ff stil gelegd ?
Lach je altijd om je eigen grappen?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:27 schreef MMXMMX het volgende:
Wat nu als de pen van L van Gaal nu leeg is ?
Word de wedstrijd dan ff stil gelegd ?
EEN GENIE!!!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:22 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Blind is wel een van de weinige spelers die eigenlijk altijd wel een voldoende scoort. Veel afgezeken, maar doet het nog steeds niet slecht.
Hij is verantwoordelijk voor het aan- en verkoopbeleid.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:29 schreef kapiteintje het volgende:
Mensen die Louis kwalijk nemen dat deze selectie geen potten breekt.
Toch echt niet van het niveau waar utd naar moet streven. Net als de rest van de selectie. Zou het niet zo zijn dat Ferguson het misschien wel goed aanvoelde en op tijd stopte.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:29 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Geen genie, maar ook niet zo slecht als vaak beweerd wordt.
Wie geeft al die miljoenen dan uit?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:29 schreef kapiteintje het volgende:
Mensen die Louis kwalijk nemen dat deze selectie geen potten breekt.
Die smiley was om aan te geven dat het niet serieus wasquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:28 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Lach je altijd om je eigen grappen?
Louis moet van de spelers Totaalmensen maken. Dit kan alleen Louis en dit kost tijd.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:30 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Wie geeft al die miljoenen dan uit?
Zijn tijd zit er bijna op.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Louis moet van de spelers Totaalmensen maken. Dit kan alleen Louis en dit kost tijd.
Zit ook wel weer wat in, maar als je het vergelijkt met pure stront als Fellaini, Lingard en Borthwick-Jackson dan valt Blind nog mee.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toch echt niet van het niveau waar utd naar moet streven. Net als de rest van de selectie. Zou het niet zo zijn dat Ferguson het misschien wel goed aanvoelde en op tijd stopte.
Dat ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:32 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Zit ook wel weer wat in, maar als je het vergelijkt met pure stront als Fellaini, Lingard en Borthwick-Jackson dan valt Blind nog mee.
Fritstwitter:fbarend twitterde op vrijdag 29-01-2016 om 22:35:19Dankzij subtiele goal @BlindDaley bij #FACup Derby-MNU (1-2 live primetime op #bbc!) kunnen we blijven genieten van Louis van Gaal reageer retweet
Linkse rakker.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Fritstwitter:fbarend twitterde op vrijdag 29-01-2016 om 22:35:19Dankzij subtiele goal @BlindDaley bij #FACup Derby-MNU (1-2 live primetime op #bbc!) kunnen we blijven genieten van Louis van Gaal reageer retweet
Dat wordt dan ook alleen maar door een bepaalde groep Nederlanders beweerd. De bekende lui zeg maar.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:29 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Geen genie, maar ook niet zo slecht als vaak beweerd wordt.
Eens. Wel sneu voor die Wynter. Na 90 sec al bewusteloos van het veld af na botsing met eigen teamgenootquote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:25 schreef Sked het volgende:
Colchester staat laatste in de League 1.
Toch is het leuker/beter dan een hoop ploegen uit de Eredivisie.
Tegenwoordig wordt er door de meeste ploegen in de Eredivisie geen 'aanvallend' of 'leuk' voetbal meer gespeeld.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:25 schreef Sked het volgende:
Colchester staat laatste in de League 1.
Toch is het leuker/beter dan een hoop ploegen uit de Eredivisie.
In dit geval was de +6 wel terecht tho.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Minimaal +5 is tegenwoordig normaal in Engeland
In Nederland was er gewoon +1 gegevenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
In dit geval was de +6 wel terecht tho.
Ja, maar Nederland.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In Nederland was er gewoon +1 gegeven
Bij Vitesse - PEC woensdag ook gewoon +4quote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In Nederland was er gewoon +1 gegeven
Ik kijk uit principe niet.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je hebt heel wat gemist bij Unibet Masters Stijn
Dat is leuk, maar nog steeds zijn uitmelktoernooien het aids van de Tour.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Cumbek van 8-0 door ChizzyGenot
Nu toch voorbij voor ze, ik denk dat ze het niet heel erg vinden.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:56 schreef Rabieluh het volgende:
Nog meer voetbalminuten voor Liverpool, die gaan heulemaal stuk dit seizoen.
Die gaan van de zomer ook vies veel geld uitgeven, sowieso alle Premier League clubs.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nu toch voorbij voor ze, ik denk dat ze het niet heel erg vinden.
Denk het wel, in de competitie spelen ze nergens voor.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nu toch voorbij voor ze, ik denk dat ze het niet heel erg vinden.
Europa League is er ook nog, Noon.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:38 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Denk het wel, in de competitie spelen ze nergens voor.
Oja daar kun je CL mee halen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Europa League is er ook nog, Noon.
quote:Op maandag 15 februari 2016 13:59 schreef Iwanius het volgende:
Wanneer moet Louis van Gaal zijn team weer aantreden (met het lood in de schoenen?)
Wedstrijd straks live op BBC1 dustwitter:GaryLineker twitterde op zondag 21-02-2016 om 16:29:29Chelsea v Manchester City in the 5th round of the @EmiratesFACup is live on @BBCOne about now reageer retweet
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op zondag 21 februari 2016 16:04 schreef Bolasie het volgende:
Courtois; Azpilicueta, Cahill, Ivanovic (c), Baba Rahman; Fabregas, Mikel; Pedro, Willian, Hazard; Diego Costa
City XI: Caballero, Zabaleta, Adarabioyo, Demichelis, Kolarov, Fernando, A.Garcia, M.Garcia, Celina, Iheanacho, Faupala
City geeft geen neuk dus, 5-1 voor Chelsea
Heb je de lottocijfers voor me?quote:
Nop. Sunderland, Villa en Norwich wel.quote:Op zondag 21 februari 2016 18:50 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nostradamus.Gaat Newcastle nog degraderen?
G'DUMME.quote:Op zondag 21 februari 2016 18:51 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Nop. Sunderland, Villa en Norwich wel.
Ik gun het Chelsea (Guus) wel dit jaar.quote:Op zondag 21 februari 2016 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
West Ham, Chelsea, Arsenal, Everton
Prima SF-line up
Chelsea moet tegen Evertonquote:Op zondag 21 februari 2016 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
West Ham, Chelsea, Arsenal, Everton
Prima SF-line up
Hooooquote:Op zondag 21 februari 2016 19:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Chelsea moet tegen Everton
Oke leuk. Niet gelachenquote:Op maandag 22 februari 2016 21:14 schreef iPat het volgende:
Het gerucht gaat dat Henk de Jong als adviseur Louis van Gaal wil helpen.
Kut trainer , kut beleid , kut spelers , kut publiek.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:15 schreef Vasion het volgende:
[..]
Want?
Ik ben geen fan maar hoezo is Arsenal een kutclub volgens jou?
Stomme vraag van mij ook.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Kut trainer , kut beleid , kut spelers , kut publiek.
Heb gewoon niks met die club net als ik niks met Feyenooit heb.
Wat heeft arsenooit gemeen met feyenooit....quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:24 schreef Vasion het volgende:
[..]
Stomme vraag van mij ook.
Ik zie nu pas dat jij het bent namelijk.
Knotsgek eindequote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Crystal Palace wint dus met 0-2 en mag naar Wembley, maar dat geheel terzijde.
Zo presteer je geen fuck in 2016 en sta je alsnog in de halve finale van de FA Cup.quote:
Mis je toch niks aan , overschat dribbelaartjequote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:44 schreef Bolasie het volgende:
Chelsea team today: Courtois; Azpilicueta, Cahill, Ivanovic (c), Kenedy; Mikel, Matic; Willian, Fabregas, Pedro; Diego Costa. #CFC
Everton line-up: Robles, Coleman, Funes Mori, Jagielka (c), Baines, Cleverley, Barry, Lennon, McCarthy, Barkley, Lukaku. #CFC
Hazard geblesseerd.
twitter:ChelseaFC twitterde op zaterdag 12-03-2016 om 17:36:22Eden Hazard is missing today because of a small issue with a tendon in his hip area. #CFC reageer retweet
twitter:xCDMM twitterde op zaterdag 12-03-2016 om 17:36:42@ChelseaFC Mate he's been missing for the last year... reageer retweet
of met roodquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Costa zal ergens tweede helft wel weer eraf gaan met een blessure
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |