Ik ben ook helemaal klaar met die engnek sinds zijn doorzichtig media manipuleer gedoe van de laatste weken.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:27 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen maar van HooijdonkDie snapt er volgens mij helemaal niks meer van.
Dat is zeker belangrijk, maar enigzins progressie boeken in zijn geheel is ook belangrijk. Zeker als je grote roerganger en je hele directie de mond vol blijft houden van 'aansluiten bij Europa', 'halve finales Europa League' en toptalent zus en zo.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ajax is 4x in de afgelopen 5 jaar kampioen geworden. Daar gaat het toch om.
Dit is het Feyenoord topic.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat is zeker belangrijk, maar enigzins progressie boeken in zijn geheel is ook belangrijk. Zeker als je grote roerganger en je hele directie de mond vol blijft houden van 'aansluiten bij Europa', 'halve finales Europa League' en toptalent zus en zo.
Dan kun je toch wel begrijpen dat de huidige staat van Ajax hier en daar met wat hoon wordt ontvangen bij de concurrentie en met wat teleurstelling en cynisme bij Ajax-supporters.
Misschien moet je dat ook even uitleggen aan de persoon waar ik op reageer. Maar bedankt voor je tip!quote:
Botteghin is nou voor het eerst in zijn carrière langdurig geblesseerd. Dat is ook wel domme pech. Verre uit onze sterkste kracht achterin.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Moet Feyenoord niet zoeken naar ervaring achterin ?
Nu bestaat de defensie uit eigen jeugd. Een altijd geblesseerde Braziliaan en Arie Baco.
Wie weet komt hij wel gewoon bij ons terug.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mooi voor die gozer, vorige week al belangrijk bij een goal en nu zelf scoren. Hoe beter ie het daar doet, hoe meer euro's we van de zomer krijgen.
Dat zijn ook alle 3 clubs die eigenlijk boven hun stand leven wat betreft de ranglijst. Ik denk dat we vooral voor AZ en Utrecht op moeten passen. Ik zie Groningen en Heerenveen daarnaast ook nog wel een eindspurt maken.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:22 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat er ook gebeurd morgen, we staan na dit weekend in ieder geval nog even 3e.
Toch triest dat we de resultaten van Heracles, Vitesse en NEC in de gaten moeten houden wat dat betreft.
Met de nadruk op 'ook'.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:26 schreef witteviool het volgende:
[..]
Dat zijn ook alle 3 clubs die eigenlijk boven hun stand leven wat betreft de ranglijst. Ik denk dat we vooral voor AZ en Utrecht op moeten passen. Ik zie Groningen en Heerenveen daarnaast ook nog wel een eindspurt maken.
Ik zal maar eens happen op jouw trollpoging dan, maar op welke positie hoort Feyenoord dan thuis volgens jou?quote:
Ik vind de selectie van Vitesse sterker dan die van Feyenoord. En die van AZ is zeker ook niet minder.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zal maar eens happen op jouw trollpoging dan, maar op welke positie hoort Feyenoord dan thuis volgens jou?
Tof, ik vond jullie vorig seizoen het leukste uitpubliek. Jammer dat ik er zelf niet bij kan zijn.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb er zin in morgen. Ben ook aanwezig
Zou zo met AZ van elftal en technische staf willen ruilen met behoud van Vermeer en Kongoloquote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:26 schreef witteviool het volgende:
[..]
Dat zijn ook alle 3 clubs die eigenlijk boven hun stand leven wat betreft de ranglijst. Ik denk dat we vooral voor AZ en Utrecht op moeten passen. Ik zie Groningen en Heerenveen daarnaast ook nog wel een eindspurt maken.
quote:Op zondag 31 januari 2016 01:42 schreef Henrys het volgende:
[..]
Zou zo met AZ van elftal en technische staf willen ruilen met behoud van Vermeer en Kongolo
quote:Op zondag 31 januari 2016 01:42 schreef Henrys het volgende:
[..]
Zou zo met AZ van elftal en technische staf willen ruilen met behoud van Vermeer en Kongolo
Okee, FOX Sports-supporter.quote:Op zondag 31 januari 2016 01:42 schreef Henrys het volgende:
[..]
De Fox sports supporters zijn de supporters die Immers zo nodig weg wouden hebben. Bij de harde kern krijgt hij gewoon de waardering die hij verdient.quote:
Jij de harde kern?quote:Op zondag 31 januari 2016 01:51 schreef Henrys het volgende:
[..]
De Fox sports supporters zijn de supporters die Immers zo nodig weg wouden hebben. Bij de harde kern krijgt hij gewoon de waardering die hij verdient.
Nee zeker niet, maar heb er wel meer verstand van dan de gemiddelde persoon hier die spelers als Immers en Manu waardeloos vindenquote:
quote:Op zondag 31 januari 2016 01:51 schreef Henrys het volgende:
[..]
De Fox sports supporters zijn de supporters die Immers zo nodig weg wouden hebben. Bij de harde kern krijgt hij gewoon de waardering die hij verdient.
quote:Op zondag 31 januari 2016 01:51 schreef Henrys het volgende:
[..]
Geen?quote:Op zondag 31 januari 2016 01:51 schreef Henrys het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 januari 2016 02:00 schreef Henrys het volgende:
[..]
Nee zeker niet, maar heb er wel meer verstand van dan de gemiddelde persoon hier die spelers als Immers en Manu waardeloos vinden
Het uitvak van Adoquote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb er zin in morgen. Ben ook aanwezig
Zie nu deze pasquote:Op zondag 31 januari 2016 02:00 schreef Henrys het volgende:
[..]
Nee zeker niet, maar heb er wel meer verstand van dan de gemiddelde persoon hier die spelers als Immers en Manu waardeloos vinden
Nee dat zal niet gebeuren, kan ik je verzekeren. Ik doe daar sowieso niet aan mee.quote:Op zondag 31 januari 2016 08:55 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Het uitvak van Ado![]()
Maar geen oerwoudgeluiden maken he
Harde kern en verstand gaan vaak juist wat minder samen.quote:Op zondag 31 januari 2016 02:00 schreef Henrys het volgende:
[..]
Dit ja, onderbuikjes regeren daar.quote:Op zondag 31 januari 2016 09:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Harde kern en verstand gaan vaak juist wat minder samen.
quote:Op zondag 31 januari 2016 02:00 schreef Henrys het volgende:
[..]
Gunstig.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:08 schreef Caland het volgende:
Geen Michiel Kramer, maar Anass Achahbar in de basis bij Feyenoord tegen ADO Den Haag. Rest van de opstelling volgt. @RijnmondSport
Toetertjes
quote:Op zondag 31 januari 2016 13:08 schreef Caland het volgende:
Geen Michiel Kramer, maar Anass Achahbar in de basis bij Feyenoord tegen ADO Den Haag. Rest van de opstelling volgt. @RijnmondSport
Toetertjes
Betrouwbare bronquote:Op zondag 31 januari 2016 13:08 schreef Caland het volgende:
Toetertjes
Geen Achahbar in de basis hoor.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:08 schreef Caland het volgende:
Toetertjes
Rijnmond zat ernaast ja. Vind vooral de reserverol voor Van Beek opvallend.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Geen Achahbar in de basis hoor.
Opstelling: Vermeer, Karsdorp, Botteghin, Van der Heijden, Kongolo, El Ahmadi, Gustafson, Vilhena, Basacikoglu, Kuyt en Elia.
Kuyt centraal dus? Zou tijd worden.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Geen Achahbar in de basis hoor.
Opstelling: Vermeer, Karsdorp, Botteghin, Van der Heijden, Kongolo, El Ahmadi, Gustafson, Vilhena, Basacikoglu, Kuyt en Elia.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |