Dat worden ze vast als je ze een lekker sappig speklapje wilt laten etenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:58 schreef Confetti het volgende:
[..]
Die smerige, leugenachtige Iraniërs bekeren al tijden massaal opeens naar het christendom omdat dat vrijwel de enige manier is om hier asiel te krijgen.
En de IND trapt er met open ogen in. Want ja, als iemand zegt dat hij christen is en wat bijbelverhaaltjes opsomt en roept dat hij het licht heeft gezien kun je dat moeilijk weerleggen.
Echt misselijkmakend.
Ja laten we vooral net doen alsof er niets aan de hand is. We worden inmiddels een beetje moe van die asielcrisis, dus hoofd in het zand en doorgaan. Wie is er nou achterlijk?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:39 schreef Japie77 het volgende:
Zijn julie hier nou nog steeds aan het zeiken over Moslims? Hele bevolkingsgroepen over een kam scheren. Hoe achterlijk. En zich dan verheven voelen omdat wij een beschaafder volk zouden zijn......![]()
Ik ben niet degene die alle asielzoekers of alle Moslims over een kam scheert.....quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:42 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja laten we vooral net doen alsof er niets aan de hand is. We worden inmiddels een beetje moe van die asielcrisis, dus hoofd in het zand en doorgaan. Wie is er nou achterlijk?
Wie dat doet dat wel dan?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:44 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die alle asielzoekers of alle Moslims over een kam scheert.....
Nou je kunt moeilijk ontkennen dat het smerig en leugenachtig is om puur voor de poen je geloofsovertuiging te wijzigen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:52 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Die smerige, leugenachtige Iraniërs
Ik vind het trouwens niet smerig en leugenachtig om zoiets te doen als je wilt overleven. Vergelijk het met iemand die eten steelt omdat hij anders dood gaat. Lijkt me vrij logisch.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:54 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nou je kunt moeilijk ontkennen dat het smerig en leugenachtig is om puur voor de poen je geloofsovertuiging te wijzigen.
Dat niet alle Iraniërs zo zijn is volgens mij voor eenieder onderhand wel duidelijk. Volgens mij hebben we die discussie inmiddels al tien miljard keer gehad hier.
Hoe naief ben jij?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:55 schreef Japie77 het volgende:
Ik vind het trouwens niet smerig en leugenachtig om zoiets te doen als je wilt overleven. Vergelijk het met iemand die eten steelt omdat hij anders dood gaat. Lijkt me vrij logisch.
Als dat anders iemands dood betekent dan lijkt me dat vanzelfsprekend. Dit is iets wat joden overkwam in Frankrijk vroeger. Zij kregen zelfs de opdracht om de switch te maken naar het Christendom om de dood te ontlopen; als ze van binnen maar Joods bleven.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:55 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens niet smerig en leugenachtig om zoiets te doen als je wilt overleven. Vergelijk het met iemand die eten steelt omdat hij anders dood gaat. Lijkt me vrij logisch.
Wow, snel! ren naar de Tweede Kamer en vertel het Rutte. Dit is de oplossing.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:39 schreef Loekie1 het volgende:
Als Nederland, Duitsland, Zweden en andere populaire landen hun grenzen sluiten, zullen de asielzoekers naar andere landen moeten.
Dan hoef je dus maar een gedeelte echt goed af te sluiten. Daarnaast de buitengrenzen van Europa beter beveiligen.
En onze mooi, grote, sterke europese waarden dan?????!!!!!!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:39 schreef Loekie1 het volgende:
Als Nederland, Duitsland, Zweden en andere populaire landen hun grenzen sluiten, zullen de asielzoekers naar andere landen moeten.
Dan hoef je dus maar een gedeelte echt goed af te sluiten. Daarnaast de buitengrenzen van Europa beter beveiligen.
Waarom denk je dat die mensen vluchten dan uit Iran?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:02 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Als dat anders iemands dood betekent dan lijkt me dat vanzelfsprekend. Dit is iets wat joden overkwam in Frankrijk vroeger. Zij kregen zelfs de opdracht om de switch te maken naar het Christendom om de dood te ontlopen; als ze van binnen maar Joods bleven.
Nu hebben de Islam en het Jodendom behoorlijk wat raakvlakken, alleen heeft de Islamiet in deze het dan niet helemaal begrepen: Wanneer je uit Iran komt (een veilig land) spreken we niet over leven en dood. De conversie is puur en alleen om ervoor te zorgen dat de asielprocedure start. Een Christen is wel in gevaar daar.
Dat vind ik leugenachtig en smerig en misbruik maken van geloof.
Armoede, baanperspectief, goede zorg. Noem het maar op.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:47 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat die mensen vluchten dan uit Iran?
En dat zijn geen goede redenen dan? Trouwens homosexualiteit is ook een vrij goeie reden volgens mij.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:49 schreef Confetti het volgende:
[..]
Armoede, baanperspectief, goede zorg. Noem het maar op.
Ik heb er een aantal gesproken en allen hetzelfde verhaal. Op vakantie in Europa is de politie in Iran hun huis binnengevallen en zijn er bijbels in beslag genomen.
Nee, dat noemt men: economische vluchtelingen. Gelukzoekers.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:56 schreef Japie77 het volgende:
[..]
En dat zijn geen goede redenen dan? Trouwens homosexualiteit is ook een vrij goeie reden volgens mij.
Als jij ergens zou wonen waar je bijna omkomt van de honger zou je dan ook niet alles proberen om op een plek te komen waar je kan voldoen aan je eerste basisbehoeften?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:08 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nee, dat noemt men: economische vluchtelingen. Gelukzoekers.
Je begrijpt het niet helemaal volgens mij. Het gaat hier om Iraanse moslims die hier geluk komen zoeken. Als ze uitgezet dreigen te worden omdat er geen gevaar voor ze heerst daar, dan bekeren ze zich tot het Christendom.
Een homo is wel in gevaar, en is dus geen economisch vluchteling en hoeft zich dus niet te bekeren.
Zo erg is het in Iran niet. En als ik bijna om zou komen van de honger, dan zou ik niet verder komen dan een buurland. Zeker geen land 10000km verderop, te voet.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:13 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Als jij ergens zou wonen waar je bijna omkomt van de honger zou je dan ook niet alles proberen om op een plek te komen waar je kan voldoen aan je eerste basisbehoeften?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |