abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 februari 2016 @ 12:39:30 #101
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_159565724
Bad troll. No cookie.
Overal verstand van.
pi_159567476
plus500 traden, :D
heb er veel winst mee gemaakt, maar inderdaad 80% gokken en 20% kennis.
hefbomen waar je duizelig van kan worden.

zo win je 50k op een dag en verlies je er net zo hard weer :')
pi_175344182
Bijna twee jaar later kom ik dit topic weer tegen. Heb net al mijn berichten teruggelezen en herinner me weer wat een klote week dat was geweest. Het is helaas voor mij allemaal waargebeurd. Vraag me soms nog steeds af hoe ik zo dom had kunnen zijn. Mijn bedoeling was om een aandeel te kopen dat meegaat met de olieprijs. Als ik dat destijds gedaan had, bijvoorbeeld door middel van Brent Crude Oil had ik 4k rendement op 5k kunnen hebben inmiddels. Maarja. Voorlopig blijf ik beleggen in dingen waar ik we verstand van heb. Regelmatig hoor ik verhalen van vrienden/familie over bitcoins/ecurrencies, moet dan altijd aan mijn verloren 5k terugdenken en wijs men er dan ook op dat het niet meer of minder is dan gokken.

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 15:50 schreef Dingflofbips het volgende:
Je kan in dit geval dacht ik investeren in crude oil of brent oil trackers. Die volgen de prijs.
Hier had ik dus maar moeten luisteren..
pi_175355231
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 18:58 schreef VliegTafelVrouw het volgende:
Bijna twee jaar later kom ik dit topic weer tegen. Heb net al mijn berichten teruggelezen en herinner me weer wat een klote week dat was geweest. Het is helaas voor mij allemaal waargebeurd. Vraag me soms nog steeds af hoe ik zo dom had kunnen zijn. Mijn bedoeling was om een aandeel te kopen dat meegaat met de olieprijs. Als ik dat destijds gedaan had, bijvoorbeeld door middel van Brent Crude Oil had ik 4k rendement op 5k kunnen hebben inmiddels. Maarja. Voorlopig blijf ik beleggen in dingen waar ik we verstand van heb. Regelmatig hoor ik verhalen van vrienden/familie over bitcoins/ecurrencies, moet dan altijd aan mijn verloren 5k terugdenken en wijs men er dan ook op dat het niet meer of minder is dan gokken.

[..]

Nee, je had moeten luisteren naar mensen die het hadden over ETFs en Index Trackers. Investeren in olie betekent dat je denkt dat je meer weet over de markt van olie, dan de markt zelf. Individuele beleggers kunnen geluk en pech hebben. Maar 90% van de tijd hebben ze pech, en alleen die 10% lees je overal terug (mensen die in bitcoin hebben geinvesteerd een X aantal jaren geleden etc).
Aha.
  dinsdag 28 november 2017 @ 20:29:37 #105
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_175368496
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 18:58 schreef VliegTafelVrouw het volgende:

[..]

Je had gewoon Shell moeten kopen, had je nog een mooi dividend gehad ook in die jaren. En wat demping op de olieprijs.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')