abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159499560
Ken ook heel veel 18 jarige die even 200K lenen van de familie.

Wat een onzin in dit topic zeg :')
pi_159505186
Was dit topic maar onzin, dan zou ik me nu niet zo kut voelen. :(
pi_159506092
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 17:03 schreef VliegTafelVrouw het volgende:
Ik had 200k geleend van familie, heb daarvoor vastgoed gekocht (dat loopt prima en daar verdien ik zelf 10k op per jaar). Wordt in 30 jaar terugbetaald, annuitair.
Oh dit verklaart al waarom je zo onverschillig overkomt :P
Als je dit soort bedragen kan lenen van je familie...

In het vervolg zou ik niet meer plus500 gebruiken om te traden als ik jou was. Je moet eens googlen wat voor streken ze uithalen met hun klanten. Helaas kwam ik er zelf pas laat achter.
pi_159518747
Zo te zien heb je ook geen stoporder ingezet zodat je maximaal een bepaald bedrag verliest. Je werd te hebberig totdat het te laat was, ik zou plus500 lekker laten voor wat het is :p
pi_159521022
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 15:32 schreef VliegTafelVrouw het volgende:
TS heeft 5k aan euro's liggen die TS de komende tijd (lees jaren) niet nodig heeft. TS is op zoek naar leuke mogelijkheden waar hij dit geld in kan investeren en is zodoende beland bij de oliemarkt.

De olieprijs ligt nu erg laag en met het vooruitzicht dat Iran de markt weer gaat betreden is het reëel dat de olieprijs nog iets verder daalt. Toch wil ik dit niet per se afwachten. De wereldbank verwacht een forse stijging van de olieprijs de komende jaren. Overall wordt een prijs die 80% hoger is dan de huidige prijs gezien als een reële prijs, die toekomst bestendig is.

Ik ben nu lid geworden van Plus500, maar twijfel nog zeer. Ik lees van alles over hefbomen etc. maar vind dit allemaal te complex. Toch zie ik niet hoe ik dit kan uitschakelen bij Plus500. Ik wil gewoon dat wanneer ik voor 5k inleg en de olieprijs stijgt of daalt met 10% ik 5,5k of 4,5k terugkrijg.

Hoe kan ik dit het beste aanpakken?

Ook lees ik van alles over bonussen: wanneer ik bij Plus500 voor 5k geld stort, krijg ik 1k "gratis". Waarom zouden zij dat in godsnaam doen?
NIET DOEN.

Ik zit in de forex wereld.
Als je totaal geen verstand hebt NIET INVESTEREN!
Anders kan je alvast die 5k verbranden!
Je gaat investeren en je ''hoopt'' dat de olie over een paar jaar stijgt daar begint het al.
pi_159521063
Oh, hij heeft het verloren. _O-
pi_159521714
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 17:31 schreef Keskin58 het volgende:
Oh, hij heeft het verloren. _O-
Ja het is al weg. Duurde 20 seconde :')
pi_159521925
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 18:05 schreef VliegTafelVrouw het volgende:

[..]

Ja het is al weg. Duurde 20 seconde :')
Ik dacht ik zeg het even snel dacht dat de topic nog nieuw was maar dat was dus niet het geval.

Je hebt je les geleerd. Als je sowieso geen verstand hebt van aandelen moet je er niet aan beginnen.
Brokers maken geld door dit soort dingen.
pi_159522022
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 18:18 schreef Keskin58 het volgende:

[..]

Ik dacht ik zeg het even snel dacht dat de topic nog nieuw was maar dat was dus niet het geval.

Je hebt je les geleerd. Als je sowieso geen verstand hebt van aandelen moet je er niet aan beginnen.
Brokers maken geld door dit soort dingen.
Ik kan het nog steeds niet bevatten eigenlijk.

Ik heb/had wel ambities om te werken in de financiële sector, ze zien me al aankomen :')
pi_159522529
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 18:23 schreef VliegTafelVrouw het volgende:

[..]

Ik kan het nog steeds niet bevatten eigenlijk.

Ik heb/had wel ambities om te werken in de financiële sector, ze zien me al aankomen :')
_O- _O-
pi_159528129
Dat ging snel. Turbo's/sprinters etc zijn rotzooi producten die alleen goed zijn voor de bank. Maar daar ben je inmiddels zelf ook al achter.

Zelfs olie trackers zijn niet goed, het zijn geen goede trackers die de koersbewegingen volgen. Ze bestaan uit olie contracten met iedere keer een eindtermijn waardoor iedere keer nieuwe futures moeten worden gekocht. Alleen op korte termijn doen olie trackers het goed (lees weken/maanden).
  zaterdag 30 januari 2016 @ 23:24:14 #62
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_159530439
Als je wil investeren in olie raad ik dit artikel aan:

Let’s Talk About Investing in Oil Stocks
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_159530688
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 18:36 schreef opgebaarde het volgende:
Gewoon tien K lenen en het verlies terugwinnen
Dit, doorgaan tot je alles terug hebt. Alle begin is moeilijk
pi_159530768
Naja als het waar is TS wel propz dat je het gewoon neerplempt ipv stilletjes weg te sluipen. 5k jonge, ff paar maandjes kniezen en je bent het al weer vergeten.
Even a broken clock is right twice a day.
pi_159531216
Had jij überhaupt enig idee waar je precies mee bezig was?

Dit is ook geen ramp natuurlijk. Leer ervan.
What doesn't kill you makes you stronger.
Edensnator over 'n out
  zondag 31 januari 2016 @ 00:03:58 #66
346077 Slip
Zwakke Geest!
pi_159531366
Dat klink als weg gegooid geld
pi_159532271
Jammer dat je geen geld meer hebt om een tegeltje te kopen. Anders had ik een tegeltje gekocht met de spreuk; “Never invest in things you can’t understand.”
pi_159532961
Er zijn geen woorden waarmee ik kan beschrijven hoe grote kneus ik geweest ben en er is geen uur van de dag dat ik niet denk aan mijn blunder.

Man man man, 5000 euro. Wat ik daar allemaal van had kunnen doen. Het is ook nog eens geld waar mijn ouders hard voor hebben gewerkt. Het enige wat mijn pijn verzacht is dat een andere investering 14k oplevert waarvan 8k naar mijn ouders gaat als aflossing. 7k blijft er voor mij over per jaar wat betekent dat ik mijn blunder in +- 9 maanden weer heb "terugverdiend".

Maar fack, 5k is niet te bevatten hoeveel. Hoe kan ik zo tyfus dom zijn geweest om dat zo op het spel te zetten. 5000 euro... Daar kom ik een half jaar van rond.
pi_159532992
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 01:49 schreef VliegTafelVrouw het volgende:
Er zijn geen woorden waarmee ik kan beschrijven hoe grote kneus ik geweest ben en er is geen uur van de dag dat ik niet denk aan mijn blunder.

Man man man, 5000 euro. Wat ik daar allemaal van had kunnen doen. Het is ook nog eens geld waar mijn ouders hard voor hebben gewerkt. Het enige wat mijn pijn verzacht is dat een andere investering 14k oplevert waarvan 8k naar mijn ouders gaat als aflossing. 7k blijft er voor mij over per jaar wat betekent dat ik mijn blunder in +- 9 maanden weer heb "terugverdiend".

Maar fack, 5k is niet te bevatten hoeveel. Hoe kan ik zo tyfus dom zijn geweest om dat zo op het spel te zetten. 5000 euro... Daar kom ik een half jaar van rond.
dit klopt niet helemaal want je had vanaf nu die 5k kunnen investeren
pi_159533017
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 01:54 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

dit klopt niet helemaal want je had vanaf nu die 5k kunnen investeren
Ik begrijp je niet
pi_159533021
Ik heb ook wel eens met Turbo`s en Sprinters gespeeld, maar zorg dat je bij aankoop minimaal een 20 tot 30% boven de stoploss zit.
Zodat je niet bij de eerste de beste koersfluctuatie alles kwijt bent.

En helemaal bij zoiets als olie, wat de laatste tijd sowieso erg volatiel is.
Voor de niet kenners (en ook voor de kenners denk ik) is de oliekoers sowieso een glazen bol de komende tijd.
pi_159534488
Ik wilde net zeggen ga niet in leveraged producten, maar het is al te laat zie ik. Ach ja leergeld heeft iedereen betaald, alleen was dit wel een spoedcursus :p
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_159535461
BiJ zonder topic.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_159535663
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 01:58 schreef VliegTafelVrouw het volgende:

[..]

Ik begrijp je niet
je verdient de 5k nooit terug omdat je anders die 5 ook had geïnvesteerd en je rendement dus hoger zou zijn
pi_159537220
Jij
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 01:58 schreef VliegTafelVrouw het volgende:

[..]

Ik begrijp je niet
Jij bent een totale sukkel, hoe kon je dit doen. Ik handel al jaren bij een soort gelijke broker en behaal nog steeds winst. Hoe kon je zo snel een beslissing nemen om met 5000 euro met leverage te gaan handelen.

ooooooooooooh ik kan hier echt niet tegen, je hebt het echt verpest :X :X :N :N
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')