Oh dit verklaart al waarom je zo onverschillig overkomtquote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:03 schreef VliegTafelVrouw het volgende:
Ik had 200k geleend van familie, heb daarvoor vastgoed gekocht (dat loopt prima en daar verdien ik zelf 10k op per jaar). Wordt in 30 jaar terugbetaald, annuitair.
NIET DOEN.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:32 schreef VliegTafelVrouw het volgende:
TS heeft 5k aan euro's liggen die TS de komende tijd (lees jaren) niet nodig heeft. TS is op zoek naar leuke mogelijkheden waar hij dit geld in kan investeren en is zodoende beland bij de oliemarkt.
De olieprijs ligt nu erg laag en met het vooruitzicht dat Iran de markt weer gaat betreden is het reëel dat de olieprijs nog iets verder daalt. Toch wil ik dit niet per se afwachten. De wereldbank verwacht een forse stijging van de olieprijs de komende jaren. Overall wordt een prijs die 80% hoger is dan de huidige prijs gezien als een reële prijs, die toekomst bestendig is.
Ik ben nu lid geworden van Plus500, maar twijfel nog zeer. Ik lees van alles over hefbomen etc. maar vind dit allemaal te complex. Toch zie ik niet hoe ik dit kan uitschakelen bij Plus500. Ik wil gewoon dat wanneer ik voor 5k inleg en de olieprijs stijgt of daalt met 10% ik 5,5k of 4,5k terugkrijg.
Hoe kan ik dit het beste aanpakken?
Ook lees ik van alles over bonussen: wanneer ik bij Plus500 voor 5k geld stort, krijg ik 1k "gratis". Waarom zouden zij dat in godsnaam doen?
Ik dacht ik zeg het even snel dacht dat de topic nog nieuw was maar dat was dus niet het geval.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:05 schreef VliegTafelVrouw het volgende:
[..]
Ja het is al weg. Duurde 20 seconde
Ik kan het nog steeds niet bevatten eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:18 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Ik dacht ik zeg het even snel dacht dat de topic nog nieuw was maar dat was dus niet het geval.
Je hebt je les geleerd. Als je sowieso geen verstand hebt van aandelen moet je er niet aan beginnen.
Brokers maken geld door dit soort dingen.
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:23 schreef VliegTafelVrouw het volgende:
[..]
Ik kan het nog steeds niet bevatten eigenlijk.
Ik heb/had wel ambities om te werken in de financiële sector, ze zien me al aankomen
Dit, doorgaan tot je alles terug hebt. Alle begin is moeilijkquote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:36 schreef opgebaarde het volgende:
Gewoon tien K lenen en het verlies terugwinnen
dit klopt niet helemaal want je had vanaf nu die 5k kunnen investerenquote:Op zondag 31 januari 2016 01:49 schreef VliegTafelVrouw het volgende:
Er zijn geen woorden waarmee ik kan beschrijven hoe grote kneus ik geweest ben en er is geen uur van de dag dat ik niet denk aan mijn blunder.
Man man man, 5000 euro. Wat ik daar allemaal van had kunnen doen. Het is ook nog eens geld waar mijn ouders hard voor hebben gewerkt. Het enige wat mijn pijn verzacht is dat een andere investering 14k oplevert waarvan 8k naar mijn ouders gaat als aflossing. 7k blijft er voor mij over per jaar wat betekent dat ik mijn blunder in +- 9 maanden weer heb "terugverdiend".
Maar fack, 5k is niet te bevatten hoeveel. Hoe kan ik zo tyfus dom zijn geweest om dat zo op het spel te zetten. 5000 euro... Daar kom ik een half jaar van rond.
Ik begrijp je nietquote:Op zondag 31 januari 2016 01:54 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
dit klopt niet helemaal want je had vanaf nu die 5k kunnen investeren
je verdient de 5k nooit terug omdat je anders die 5 ook had geïnvesteerd en je rendement dus hoger zou zijnquote:
Jij bent een totale sukkel, hoe kon je dit doen. Ik handel al jaren bij een soort gelijke broker en behaal nog steeds winst. Hoe kon je zo snel een beslissing nemen om met 5000 euro met leverage te gaan handelen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |