Klopt. Dom.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:49 schreef Euribob het volgende:
Dus TS vraagt om advies, en in plaats van op dat advies te wachten begint hij alvast. Slim.
Ik schoot in de lachquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:21 schreef kree het volgende:
Je moet maar zo denken, je hebt nu wel ervaring in beleggen.
Yeah right.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:55 schreef VliegTafelVrouw het volgende:
Het was ook nog eens geleend geld![]()
Ga ergens anders heen met je waanbeelden, gek.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:03 schreef VliegTafelVrouw het volgende:
Ik had 200k geleend van familie, heb daarvoor vastgoed gekocht (dat loopt prima en daar verdien ik zelf 10k op per jaar). Wordt in 30 jaar terugbetaald, annuitair.
Haha, dan geloof je het niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:04 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ga ergens anders heen met je waanbeelden, gek.
Tweede screenshot dat ik stuurde is bankafschrift van de ING. 5000 weg.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:04 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ga ergens anders heen met je waanbeelden, gek.
wacht waarom verkoop je het op zo een korte termijnquote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:42 schreef VliegTafelVrouw het volgende:
Dit was een dure les, in 20 minuten tijd maakte ik eerst een kleine 1000 euro winst, waarna ik vervolgens alles kwijtraakte. Mijn 5000 euro inzet is weg. Alles is weg. Dit was een dure les.
Ja, dat wilde ik ook niet. Ging vanzelf. Komt door die hefbomen... Het verlies (of de winst -.-) wordt vermenigvuldigd met x aantal keer waardoor je heel snel failliet gaat... Dan ben je opeens alles kwijt.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:12 schreef PandaSkeer het volgende:
[..]
wacht waarom verkoop je het op zo een korte termijn
Oliedomquote:
Ook heel apart dat je dat pas op je 18e voor de eerste keer ervaart..quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:53 schreef VliegTafelVrouw het volgende:
Het feit dat je niemand behalve jezelf de schuld kunt geven van dit falen is echt een heel apart gevoel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |