quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:42 schreef Rabieluh het volgende:
Als dit Football Manager was had ik overigens Guardado in deze pot niet opgesteld.
Ik zag er wat flitsen van, gelukkig zijn ze niet zo gemeen als ze voorstaan, dan blijft ons team heelquote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als ik Atletico-Barca als maatlat neem, dan zou ik in de wedstrijden tegen Atletico de B1 opstellen. Wat een zooitje schoppers.
Ik ook hoor. Met Moreno-Bruma heb je een centrum op Europese subtop-niveau. Met Isimat erbij wordt het middenmoot Eredivisie.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:43 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik ben op dat niveau eerder bang voor Isimat dan Brenet.
M'n kaars brandt al.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze vermoeden een hamstringblessure bij Andres
8-10 weken dan dus, met wat pech.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
#pray4guardadoquote:
Ik heb ook al tweeduizend kilo aan kaarsen in de hens gestoken voor Strootman, het is het allemaal waard.quote:
Dat zag er wel al naar uit. Hopelijk is het een verrekking en geen scheurtje.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Allemaal even lachenquote:Tot nog toe heeft PSV erg veel mazzel gehad dat er nauwelijks blessures waren iets wat Ajax vaker heeft. Nu gaan we zien hoe de breedte van de selectie zich staande houdt. Ook al omdat na de carnaval de boel meestal inelkaar klapt in Lampieshoven.
Dat is erg veel onzin in 1 berichtje, jammer dat mensen zo de wereld zien, zulke mensen mogen ook stemmenquote:
Dat kon Tete ook en die bleek zijn enkelbanden te hebben afgescheurd. Hopelijk valt het mee al is het maar voor de wedstrijden in de CL.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:01 schreef Rabieluh het volgende:
Hij kon nog redelijk lopen, al kan dat ook gewoon zijn Mexicaanse doorzettingsvermogen zijn
Mwa, over 6 jaar pas schat ik.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:56 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat is erg veel onzin in 1 berichtje, jammer dat mensen zo de wereld zien, zulke mensen mogen ook stemmen.
Wijsheid komt met de jaren. Als ik berichten van mezelf lees van 12 jaar geleden dan schaam ik me ook nog wel eens. Over 12 jaar denk ik dat misschien wel weerquote:
Volgens een kenner zat er zelfs een vleugje Romario aan.quote:Op zondag 31 januari 2016 09:45 schreef Maartenfr12 het volgende:
Die goal van Perreiro is wat mij betreft de goal van het jaar in de eredivisie. Fenomenale pass van Hendrix, mooie actie van Narsingh en briljant afgemaakt.
Zo zie je ze zelden tot nooit meer in de eredivisie.
Het afmaken was briljant, maar je moet ook de pass van Hendrix niet vergeten. Countergoals zijn toch vaak de mooiste goals die er zijn.quote:Op zondag 31 januari 2016 09:58 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Volgens een kenner zat er zelfs een vleugje Romario aan.
Weg kampioenschap. Gefeliciteerd Ajax.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die in de eerste helft was ook genieten geblazen. Jammer dat De Jong hem in twee keer scoorde, want dat was ook een perfecte counter. Prachtig om te zien.quote:Op zondag 31 januari 2016 10:09 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Het afmaken was briljant, maar je moet ook de pass van Hendrix niet vergeten. Countergoals zijn toch vaak de mooiste goals die er zijn.
2 Locadia, 3 De Jong, 2 Memphis en 1 Guardado.quote:Op zondag 31 januari 2016 10:45 schreef Maartenfr12 het volgende:
Die penalty's vind ik wel vrij bizar, 8 van de laatste 12 missen slaat helemaal nergens op. Wie hebben ze precies gemist? 2 keer Loca, 3 keer De Jong, 2 keer Guardado en 1 keer Narsingh?
Vraag me echt af wie hem de volgende keer moet gaan nemen.
Lachwekkend hoe nonchalant Locadia die 2 penalty's miste, is echt geen excuus voor. Die van Luuk waren volgens mij ook slecht ingeschoten, heb ik minder scherp voor de geest. Eigenlijk gek, als spits hoor je toch altijd over een goede penalty te beschikken en daarop te trainen?quote:Op zondag 31 januari 2016 10:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
2 Locadia, 3 De Jong, 2 Memphis en 1 Guardado.
Volgende keer gewoon Guardado, die tijdens de JC-Schaal miste nadat hij net terug was van de Gold Cup waar hij wel genoeg penalty's raak schoot, of anders Propper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |