abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159484784
14 februari: Frummeltje86 (meisje)
19 februari: Sicilia (jongen)

1 maart: L0t.. (meisje)
1 maart: Appelientje (meisje)
3 maart: LadyBlack (jongen)
4 maart: Dot. (meisje)
14 maart: Razztwizzle (jongen)
20 maart: onomatopee (meisje)
23 maart: Lamb29 (jongen)

11 april: Leonietje83

1 mei: Madivi (twee jongens)
4 mei: Dodoria
7 mei: Dyre
15 mei: elamanilo
18 mei: lunamatic (jongen)
27 mei: Piekie81
31 mei: Sprotje
31 mei: Kiwisoep

9 juni: Miss_Congeniality (meisje)
11 juni: Nouk84
14 juni: Svane
15 juni: kniftyhooker
19 juni: Arja (meisje)
19 juni: Molo (¿meisje?)
21 juni: *** Chanty & DirtyHarry *** (meisje)
28 juni: Sull

03 juli: Suikertante
18 juli: Amsel (jongen)
25 juli: Gaddle
28 juli: Fien10 (jongen)
31 juli: Ggirl

5 augustus: Queens
7 augustus: Fieder
8 augustus: Miezziej
8 augustus: ikke_84
9 augustus: Marjolijntje
27 augustus: Quoi
29 augustus: Nazil

10 september: Ereshkigal

1 oktober: Little_Acorn

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK)

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote :)

[ Bericht 0% gewijzigd door SQ op 02-02-2016 15:59:54 ]
  vrijdag 29 januari 2016 @ 07:55:47 #2
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_159484870
Jeetje wat een achtbaan zeg!
Junkie, helemaal niet ego. Als er het niet willen lezen dan kijken we er wel overheen. De meeste die hier posten zullen wel met de vingers gekruist zitten en meer van dat.
Ik hoop dat de kleine snel aan kan sterken.
Dikke knuffel voor jullie.
pi_159484877
Jeetje Junkie wat ontzettend heftig en zwaar! Blijf vooral hier je hart luchten, meelezen is echt niet nodig! Heel veel sterkte voour jullie :*.

Ik ben 37 weken vandaag :o :D :{ O+ :'( *O*
Pfff ik weet niet hoe ik me voel. Blij want wauw, als de baby nu wil komen dan mag dat gewoon lekker thuis en alle harde buiken hebben dus gelukkig geen enge vroeggeboorte veroorzaakt, maar ook wel een beetje weemoedig ofzo (nu al) want het is nu echt bijna voorbij deze zwangerschap en dit is echt de laatste keer! En zenuwachtig, want ik heb net een to do lijstje gemaakt van wat er nog moet gebeuren voor ik klaar ben voor de bevalling en dat is echt nog Heel Veel :o.
Verder ben ik blij als het een uir of 1 vandaag is. De vrijdagochtend met de kindjes alleen vind ik veel te spannend. Ben zo bang dat de bevalling dan ineens begint en het zo snel gaat dat er niemand is om de kindjes op te vangen en ze alles moeten meemaken..Maar vind het zo zonde van vriend zijn verlofuren om hem nu al te vragen thuis te blijven..Helpt ook niet mee dat het nu best een gevoelig voelt in mijn buik/rug/stuitje. Pff haha ik ga zoon maar uit zijn bedje halen, die wordt net wakker geloof ik. Kan hij me mooi afleiding bezorgen, ik geloof dat mijn hormonen even met me aan de haal zijn vandaag :).
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_159485005
Junkie wat heftig. Niet gek dat als ze je dat vertellen dat je dan breekt.
Maar wat een sterk mannetje hebben jullie zeg!! Heel veel sterkte :*

Nazil veel plezier vandaag

Sicilia 37 weken *O*
Hopelijk blijft het deze ochtend rustig.

Hier ook een kleine c negatief.
Dus bij 27 weken kijken of de baby ook negatief is.

Bij mij helpt een klein zakje chips en veel water drinken als ik heel naar ben van mijn bloeddruk. Vandeweek was ik bij mijn moeder die een bloeddrukmeter heeft en heb ik mijn bloeddruk opgemeten toen ik niet lekker was 99/57.

Vervelend als je moe wakker wordt omdat je zo aan het dromen bent. En helemaal als je nare dromen hebt. Ik had het de eerste weken maar ze zijn nu weg.
pi_159485067
Gewoon blijven posten hoor Junkie! Veel sterkte!

@Sicilia: gefeliciteerd met de 37 weken mijlpaal!

@Ikke: allebei rhesus c negatief, bijna zelfde dag uitgerekend (stiekem ben ik verplaatst naar 7 augustus), toevallig :9

Wanneer is een bloeddruk te laag? Mijne was vorige keer 105/60, maar ik heb geen klachten o.i.d. Ik had in het begin wel veel trek in dropjes dus ik was eigenlijk bang dat mijn bloeddruk te hoog zou worden door al die zoute drop :@ :P
pi_159485253
Een bloeddruk is laag als je er klachten van hebt ;)
Opzich heb ik liever een bloeddruk van 100/60 dan hoger. Maar als je dat niet gewend ben dan kan je lichaam even protesteren.

Mijn uitgerekende datum bij de combinatie test was zelfs 6/8 :o
Maar dat kan haast niet want ik heb ovulatie testen gebruikt dus weet wanneer mijn eisprong was en dit zou betekenen dat ik in totaal 4 dagen vooruit gezet zou zijn.
Dan heb ik wel eerder verlof :P
pi_159485256
Junkiexl, wat een heftig verhaal joh. En kans op cystic fybrose... Heftig. Wanneer hoor je meer? Kan toch uit het bloed gehaald worden (tenminste dat wordt ook getest met de hielprik)

Rhesus C negatief heb ik ook!
  vrijdag 29 januari 2016 @ 08:50:33 #8
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_159485321
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 08:25 schreef Miezziej het volgende:
Gewoon blijven posten hoor Junkie! Veel sterkte!

@Sicilia: gefeliciteerd met de 37 weken mijlpaal!

@Ikke: allebei rhesus c negatief, bijna zelfde dag uitgerekend (stiekem ben ik verplaatst naar 7 augustus), toevallig :9

Wanneer is een bloeddruk te laag? Mijne was vorige keer 105/60, maar ik heb geen klachten o.i.d. Ik had in het begin wel veel trek in dropjes dus ik was eigenlijk bang dat mijn bloeddruk te hoog zou worden door al die zoute drop :@ :P
Volgens mij is dit officieel < 90/60 mmHg, of natuurlijk als je klachten hebt ;)
pi_159485372
Junkie nog gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje. Heel veel sterkte de komende tijd.

Wij hadden gisteren de combinatietest. Omdat ik al eerder bloed had laten prikken kregen we meteen de uitslag en die was prima! *O*

Ik kan sinds een week thuis het hartje horen met mn angelsounds. Dus nu ga ik echt echt echt genieten. O+
  vrijdag 29 januari 2016 @ 10:08:24 #10
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_159486518
Fijn Fieder :)

En Junkiexp natuurlijk nogmaals veel sterkte. Het is niet niks zeg, ook nog met de verdenking op CF.

Van geheel ander caliber: ik heb echt angstaanjagende hoestbuien. Net weer eentje overleefd. Soort intense kriebelhoest waarbij mijn luchtpijp gewoon dichtgaat bij inademen en ik moet kokhalzen. Sorry voor de details. Ik ga dan maar even bij een open raam staan en dan gaat het langzaam over. Gelukkig knap ik langzaamaan op, maar elke dag is het raak. Morgenochtend ga ik wel, hoe dan ook, naar MiB. De dood of de gladiolen! :P
  vrijdag 29 januari 2016 @ 10:08:38 #11
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_159486521
Junkie, voel je absoluut niet schuldig. Jullie gaan echt door een hel zo samen. Spui hier als je daar behoefte aan hebt, ik wens jullie heel veel sterkte en hoop op een goede afloop :*

Fijn dat alle uitslagen van de combinatietesten oké zijn, meiden! Stelt ook weer een beetje gerust denk ik :)

Ik heb flink gelachen om jullie wazige dromen ;) Daar heb ik echt helemaal geen last van gehad!

En jullie zijn lief, maar dat wisten jullie al O+

Het gaat nog erg goed hier, je zou niet zeggen dat ik bijna de 38 weken aantik. Ik slaap steeds beter (ja echt!) en ben nog best actief. Gisteren bij de vk ook bevestigd gekregen dat het goed gaat. Inmiddels +10kg, bloeddruk 120 over 70 en een kindje dat nu bibi ligt. Ben zo trots op ons meisje en mijn lijf! O+ oh, en mijn tieten beginnen steeds te lekken... Dat is soms wat vervelend, maar ook weer een fijne bevestiging dat die zich aan het voorbereiden zijn. :) Ik heb het idee dat de bevalling nog wel even op zich laat wachten, maar dat vind ik helemaal niet erg. Lekker nog wat aanspekken zeg ik :)

:* :* voor de dames die het helaas wat zwaarder hebben; ik kan me heel goed voorstellen dat je het dan snel zat bent :*
  vrijdag 29 januari 2016 @ 10:10:44 #12
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_159486553
Dat klinkt heel goed Frummeltje! Relaxed :)
@Sicilia: Succes vanmorgen. Kan me voorstellen dat het even zwaar is zo.
pi_159486628
Fieder ook een goede combinatie test *O*
En wat fijn dat je het hartje nu zelf kan luisteren thuis. Lekker genieten nu.

Frummeltje dat klinkt echt heerlijk! Mooie bloeddruk en netjes maar 10kg aangekomen. En wat fijn dat je meisje het zo goed doet. Daar mag je zeker trots op zijn.
Wat is je geheim? Dat wil ik deze keer ook ;)

Q wat naar zeg dat hoesten. Hopelijk knap je snel helemaal op.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 10:21:30 #14
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_159486732
Quoi, ben inderdaad nog heel relaxed. :) Hoop ook dat ik net zo zen door de bevalling heen kom ;) Balen van je heftige hoestaanvallen trouwens! :{

Ikke84, dat is zelfs voor mij geheim haha ;) Geen idee hoe het kan, maar ik profiteer ervan! Ik moet wel zeggen dat ik in mijn hele zwangerschap geen bijzondere cravings heb gehad en ook niet ineens voor 2 ben gaan eten. Wel wat meer uiteraard, maar gewoon gezond. :)
pi_159487070
Wat fijn dat het allemaal zo lekker gaat Frummeltje! O+ Ben erg benieuwd naar jullie meisje!

Sicilia 37 weken mijlpaal *O* Spannend hoor! Gelukkig bijna weekend en je man weer thuis :).

Fieder wat fijn dat de combinatietest goed was! Willen jullie straks weten wat het is?

Hier gisteren liggingsecho gehad bij de vk, standaard bij deze praktijk. Bevestigde wat we al wisten: hoofdligging en ingedaald :). Nog 11 dagen en dan mag ik thuis bevallen *O* niets wijst erop dat we dat niet gaan halen dus lekker zo doorgaan.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 11:19:14 #16
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159487984
Ik lees alles maar reageren, pfoe... Gaat zo hard hier.

Gek dromen en hoestaanvallen eindigend in kotsen hier ook, gisteren in de auto mijn sjaal nog vol gebarfd _O-

Verder gaat het hier wel ok, moet alleen echt wat rustiger aan doen op werk wel, ik wil gewoon teveel. Maar bijna weekend gelukkig nu O+
Zin in O+

JunkieXL en vriendin, veel sterkte, het is allemaal nogal wat zeg!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_159489167
Pf wat een moeilijke onzekere tijd junki... Sterkte!

Hier vandaag horizontale dag weer... Gisteren waren de 4uurtjes op mijn werk en het fietsen toch to much.
Bij thuiskomst helemaal afgedraaid en wat harde buiken. Vannacht paar keer wakker... Dus vandaag alleen kleuter naar school gebracht (oma haalt op) en ik heb er al een film opzitten ;) Lang leven Netflix!

vanavond een feestje van een nichtje van marcek die volgende week emigreert naar Turkije voor de liefde <3 een ander nichtje en ik zijn dezelfde dag uitgerekend.. Leuk weer buiken naast elkaar!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_159490143
Junkie heel veel sterkte, er komt nogal wat op jullie af zo...

De echo was goed! Ik ben nu 9+4 en mag in de op voor 29 augustus :D
pi_159490543
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 08:45 schreef ikke_84 het volgende:

Mijn uitgerekende datum bij de combinatie test was zelfs 6/8 :o

Da's een heeeele mooie dag, mooie lieve kindjes worden dan geboren!

Heel veel sterkte junkie, en natuurlijk nog gefeliciteerd! :* Blijf vooral spuien als je daar behoefte aan hebt!
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_159490897
@Ikke: Grappig :P Stiekem hoop ik op 8/8 want dat vind ik een mooie datum :') (8/8/16 :9)
Bij de combinatietest meette ze het hoofdje precies op 12.2, maar CRL op 12.5 :+ Maar CRL had ze maar even 1 keer snel gemeten dus ik hou gewoon nog de termijnecho aan :P

@Fieder: Fijn van de goede combinatietest en dat je lekker naar de hartslag kunt luisteren O+

@Frummeltje: Klinkt relaxed, fijn!

@Nazil: Fijn, een goede echo :D *O*

Beterschap en sterkte voor iedereen die zich wat minder voelt!

Laatste tijd heb ik wat last van mijn emoties. Meer verdrietig/jankerig :@ Ik werk op een klein kantoor met alleen maar mannen, dus voel mij overdag soms een beetje "eenzaam" in mijn zwangerschap. Ze weten het ook nog niet allemaal hoor, maar degene die ik het heb verteld zeiden gewoon "oh gefeliciteerd" en verder niets :P. Maar gelukkig heb ik jullie O+ :9
pi_159491202
Hier ook een goede combitest! *O* mooi kindje gezien vanmorgen O+ hoera ook voor alle andere goede testen en Sicilia 37 weken!
pi_159491271
Miezziej, hoort erbij idd. Kan behoorlijk met je aan de haal gaan! :* Z&G helpt. Ik voelde me (met name de eerste zwangerschap) ook eenzaam, als eerste van mijn vriendinnen enz. Niemand begrijpt mij :'( *insert hormonaal gehuil*.. komt echt goed! :)
pi_159491416
Dat heb ik ook wel, dat eenzame. De zwangeren (of inmiddels bevallen) doen dingen heel anders dan ik ze zou doen, dus dat matcht ook niet zo goed.
pi_159491520
Fijn dat het goed ging Crumpette!

Blij dat anderen de eenzaamheid ook herkennen. Ik ben ook de eerste van mijn vrienden enzo.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_159491530
Jeetje junkie, wat heftig allemaal! Ik hoop dat hij goed aan weet te sterken nu zijn darm goed zit. Kan me voorstellen dat jullie nu echt door een emotionele achtbaan gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')