quote:
ik heb geen facebookquote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
FF pissen![]()
https://www.facebook.com/(...)1464967?notif_t=like
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:48 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Die tekst!
Ik had ze al heeeeeel lang niet meer gehoord. Maar als ik er zo op terugkijk was dat echt wel briljant. Geniale tekst inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Indertijd was het meer een guilty pleasure. Jammer dat ze eind jaren '80 zijn gestopt.
En opvallend hoe goed ze live zijn. Had nog nooit live optredens van ze gezien... tot gisteren.Niet meer aanwezig in dit forum.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
40 jaar geleden een lekker wijfquote:
Zit nu gelijk in de vibe om die oude trance te luisterenquote:
Mooiste zangeres ooit. Nichtje van mister Spock. Geschreven door Prince.quote:
Best knappe vrouw ja. Dat laatste wist ik niet, toch nog wat geleerd vandaagquote:Op woensdag 3 februari 2016 14:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooiste zangeres ooit. Nichtje van mister Spock. Geschreven door Prince.
Die andere bandleden waren manwijven.quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Best knappe vrouw ja. Dat laatste wist ik niet, toch nog wat geleerd vandaag
6:35 bedoel je neem ik aan?quote:
Geweldig nummerquote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:54 schreef Kijkertje het volgende:
Pasen dan, eitjes al verkrijgbaar in de winkel
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |