Ik wil een uitzending van deze ge-wel-di-ge talkshow herbeleven of terugkijken.quote:Eva Jinek licht haar overstap toe: "De plannen van de KRO-NCRV spreken zeer tot de verbeelding. Naast een wekelijks programma heeft de KRO-NCRV ook de ambitie om een dagelijkse talkshow te maken en dat perspectief past goed bij mijn persoonlijke ambities. Met mijn overstap komt een einde aan een mooie tijd bij WNL. Ik ben erg dankbaar voor de kansen die WNL me heeft geboden en het plezier dat we de afgelopen jaren hebben gehad."
Taco Rijssemus, Mediadirecteur KRO: "Het is bekend dat wij een actieve bijdrage willen leveren aan de opinieprogrammering van de NPO, ook in de toekomstige samenwerking met de NCRV. Met het aantrekken van Eva zetten we die ambitie extra kracht bij. Ze is een gedreven journaliste, met bijna tien jaar ervaring en een groot aantal belangrijke nieuwsuitzendingen op haar cv. Als talkshow host brengt Eva naast haar journalistieke instinct ook veel persoonlijkheid en flair met zich mee. Dat profiel is precies wat wij zochten."
De wekelijkse talkshow van Jinek zal na de zomer te zien zijn. Hoewel Jinek voorlopig in dienst treedt van de KRO, vallen haar programma?s onder de fusiecombinatie KRO-NCRV. Vanaf 1 januari 2014 wordt het dienstverband van Jinek ook formeel aan die constructie aangepast.
Eva Jinek (13 juli 1978) heeft haar studie geschiedenis aan de Universiteit Leiden afgerond in 2004. In datzelfde jaar begon haar journalistieke carrière bij de buitenlandredactie van het NOS Journaal. Vanaf 2008 presenteerde zij het NOS Journaal. Ook was zij co-auteur van het boek Het Maakbare Nieuws: een verhalenbundel van achttien buitenlandjournalisten. In 2009 werd Jinek genomineerd voor de Talent Award van het Gouden Televizier-Ring Gala. In 2011 stapte Jinek over naar WNL waar ze, afwisselend met twee collega's, het dagelijks ontbijtprogramma Vandaag de Dag presenteert; en op zondagochtend de talkshow Eva Jinek op Zondag. Sinds maart 2011 is Jinek een van de vaste presentatoren van het radioprogramma Met het Oog op Morgen. Daarnaast interviewt zij wekelijks een bekende Nederlander voor haar rubriek in De Telegraaf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is het ja.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:44 schreef Tomatenboer het volgende:
Die Maarten lijkt op de hoofdrolspeler uit de documentaire 'De regels van Matthijs'.
Moet je geen scheve schaats gaan rijden, he.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:51 schreef DrDentz het volgende:
Dus als je gaat schaatsen kom je aan de meid.. hmm..
Wielrenners ook niet. Nog zo'n b-sport.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:54 schreef Djoetma het volgende:
Zoveel zwarte schaatsers zijn er natuurlijk ook niet...
quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Moet je geen scheve schaats gaan rijden, he.
Daar moest ik ook aan denken, wat een onzin.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Die Raymann, alsof weer gaan lopen na een dwarslaesie met doorzettingsvermogen te maken heeft.
Genezen na zo'n heftig ongeluk heeft meer met geluk en omstandigheden te maken dan met 'doorzettingsvermogen' anders zou 90% na een dwarslaesie weer gaan lopen.
Je moet die uitzending van DWDD maar eens terugzien. Jort wist heel goed wie Kim Clijsters is, Jort weet ook wel wat van tennis.quote:
Denk toch dat wij allen wat meer vertrouwen op onze Gijpie en Johanquote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:07 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je moet die uitzending van DWDD maar eens terugzien. Jort wist heel goed wie Kim Clijsters is, Jort weet ook wel wat van tennis.
Ik weet wel hoe Gijp aan zijn verhalen komt.
twitter:JinekLive twitterde op vrijdag 29-01-2016 om 15:00:39Vanavond bij #Jinek: @anna_drijver, Renée Soutendijk en oud-CEO van Heineken Anthony Ruys spelen in 'Borgen' https://t.co/Igkgr1mPyg reageer retweet
twitter:JinekLive twitterde op vrijdag 29-01-2016 om 15:15:12Vriendinnen sinds 'Wie is de Mol? 2015' @msandifort en @Mrsvanderlinden presenteren op Radio 2 'Ramarmar' #Jinek https://t.co/4CdutAFB6Q reageer retweet
twitter:JinekLive twitterde op vrijdag 29-01-2016 om 15:48:56Minister Bert Koenders over de strijd tegen IS, het EU-voorzitterschap en het referendum over Oekraïne #Jinek https://t.co/dVBkv4UaAK reageer retweet
Bert Koenders, o.a. over Syrië. Ik mis Christ Klep.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:59 schreef Zipportal het volgende:
twitter:JinekLive twitterde op vrijdag 29-01-2016 om 15:00:39Vanavond bij #Jinek: @anna_drijver, Renée Soutendijk en oud-CEO van Heineken Anthony Ruys spelen in 'Borgen' https://t.co/Igkgr1mPyg reageer retweet
twitter:JinekLive twitterde op vrijdag 29-01-2016 om 15:15:12Vriendinnen sinds 'Wie is de Mol? 2015' @msandifort en @Mrsvanderlinden presenteren op Radio 2 'Ramarmar' #Jinek https://t.co/4CdutAFB6Q reageer retweet
twitter:JinekLive twitterde op vrijdag 29-01-2016 om 15:48:56Minister Bert Koenders over de strijd tegen IS, het EU-voorzitterschap en het referendum over Oekraïne #Jinek https://t.co/dVBkv4UaAK reageer retweet
Bang voor aanslag, behalve Bert, die is niet bang.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:07 schreef Paxcon het volgende:
Waarom zit er nou niemand aan tafel dan
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bang voor aanslag, behalve Bert, die is niet bang.
Bert Koenders is een heldquote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bang voor aanslag, behalve Bert, die is niet bang.
Nee, asielzoekers worden pas migranten als ze asiel krijgen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:08 schreef luxerobots het volgende:
Migra-- asielzoekerstromen.
Bijna versprak hij zich. Asielzoekers zijn gewoon migranten.
Ga straks effe kijkenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:12 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Neuvember aldus Bolkestein.
Kende je deze al?
Dan kunnen ze de Krim mooi teruggeven aan Oekraïne in ruil voor het opheffen van de sancties.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:09 schreef luxerobots het volgende:
IS is een mooie gemeenschappelijk vijand. Ook het inbrengen van de Russen is gunstig. Vormt een tegenwicht tegen de VS. Daarnaast, straks kan Rusland vanwege de lage olieprijs helemaal niet meer bombarderen in Syrië, ook Rusland wil dus een oplossing.
Oh oh Cherso met verstandelijk beperkten leek mij ook wat dubbelop inderdaad.quote:
Gaat niet gebeuren, en zeer grote kans dat het hele vredesproces faalt.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:15 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dan kunnen ze de Krim mooi teruggeven aan Oekraïne in ruil voor het opheffen van de sancties.
Mensen met een verstandelijke beperking staan qua intelligentie nog ver boven de Oh oh Cherso figurenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh oh Cherso met verstandelijk beperkten leek mij ook wat dubbelop inderdaad.
Zijn dit downies dan?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:23 schreef Specularium het volgende:
Ik vind downies altijd superschattig als ze verliefd zijn.
Het is alleen minder als ze zich dan voortplanten en hun kinderen verwaarlozen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:23 schreef Specularium het volgende:
Ik vind downies altijd superschattig als ze verliefd zijn.
True.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:24 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Normale mannen denken dat ook, hoor. Ze zijn zo dom om het te zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |