abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159723984
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 13:23 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Hier met kerst konden we steeds gaan speuren naar stelblokken. Dat vond ik nog wat hinderlijker dan het ontbreken van de briefjes :P
Ja, zetblokken die ontbreken, te weinig (nog veilige) stoelen, oranje tassen weer op, goh, zitten we nu alweer zonder rolcontainers, nee, sorry, er liggen ook geen tie-rips meer in het magazijn.

Bestellen ze 70 rolcontainers, krijgen ze als het meezit ongeveer de helft van dat aantal geleverd. Bij die oranje tassen zou je denken dat als er op dinsdag heel veel uitgaan, dat je dan op donderdag een groot deel van die voorraad weer terug hebt, nou, niet dus, waar die tassen toch allemaal blijven...
Of die tassenlabels, die moeten ook besteld worden. En dan leveren ze het aan in een doos met om ieder stapeltje per wijk een lullig plastic bandje, die er uiteraard om wegvalt waardoor je ineens een doos hebt met voor 60 wijken aan labels die helemaal door elkaar liggen. Dan is het maar wachten tot er weer iemand in de ziektewet zit of zo die dan de leuke taak krijgt om dat maar een beetje uit te zoeken
  Redactie Frontpage / Sport zondag 7 februari 2016 @ 13:45:41 #177
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_159724290
Rolcontainers hebben wij nooit te weinig staan. Zag gisteren weer een enorme hoeveelheid staan, evenals heel veel lege karren waar rode en blauwe bakken op gezet worden.

Wel een keer gehad dat nog voordat de VOS begon alle (!) blauwe bakken al op waren. Er was een kleine mailing met pakjes van de Rabobank. Had een dag eerder in mijn uppie er al iets van 120 blauwe bakken doorheen gejast om de pakjes te verdelen.
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 7 februari 2016 @ 13:49:43 #178
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_159724471
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 13:12 schreef Hondsdraf het volgende:

[..]

Geen idee. Dat ze 'op' kunnen raken, zou toch geen probleem moeten zijn. Maak er gewoon meer. Simpel. Maar ja, PostNL hè... :P
Ook iets met oranje tassen.
Krijgen we straks de post aangeleverd in puinzakken die even snel zijn aangeschaft bij de lokale bouwmarkt? :+
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
  zondag 7 februari 2016 @ 13:50:37 #179
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_159724510
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 13:36 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Ja, zetblokken die ontbreken, te weinig (nog veilige) stoelen, oranje tassen weer op, goh, zitten we nu alweer zonder rolcontainers, nee, sorry, er liggen ook geen tie-rips meer in het magazijn.

Bestellen ze 70 rolcontainers, krijgen ze als het meezit ongeveer de helft van dat aantal geleverd. Bij die oranje tassen zou je denken dat als er op dinsdag heel veel uitgaan, dat je dan op donderdag een groot deel van die voorraad weer terug hebt, nou, niet dus, waar die tassen toch allemaal blijven...
Of die tassenlabels, die moeten ook besteld worden. En dan leveren ze het aan in een doos met om ieder stapeltje per wijk een lullig plastic bandje, die er uiteraard om wegvalt waardoor je ineens een doos hebt met voor 60 wijken aan labels die helemaal door elkaar liggen. Dan is het maar wachten tot er weer iemand in de ziektewet zit of zo die dan de leuke taak krijgt om dat maar een beetje uit te zoeken
Herkenbaar :Y
pi_159725316
quote:
14s.gif Op zondag 7 februari 2016 13:45 schreef Peterselieman het volgende:
Rolcontainers hebben wij nooit te weinig staan. Zag gisteren weer een enorme hoeveelheid staan, evenals heel veel lege karren waar rode en blauwe bakken op gezet worden.
Op mijn oude vestiging waren een keer op een vrijdagavond alle zichtbare rolcontainers meegenomen. Erg leuk als je de volgende ochtend er tientallen nodig heb. Je ontdekt wel alle verborgen hoeken en gaten van het pand, maar desondanks vonden we niet genoeg containers.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 7 februari 2016 @ 14:12:29 #181
Maffe Fries
pi_159725424
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 14:09 schreef Sebastiaan92 het volgende:

[..]

Op mijn oude vestiging waren een keer op een vrijdagavond alle zichtbare rolcontainers meegenomen. Erg leuk als je de volgende ochtend er tientallen nodig heb. Je ontdekt wel alle verborgen hoeken en gaten van het pand, maar desondanks vonden we niet genoeg containers.
erg handig. Hier is het zo dat de postverdelers gelijk na de sortering de containers binnen weer aanvullen, zodat de volgende dag de tassen daar weer op gezet kunnen worden.
pi_159726258
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 13:19 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

zo werkt dat niet he, alles moet besteld worden, die dingen komen niet van de vestiging zelf
Dat snap ik. Frustrerend. :{
pi_159726328
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 13:49 schreef Pietertje71 het volgende:

[..]

Ook iets met oranje tassen.
Krijgen we straks de post aangeleverd in puinzakken die even snel zijn aangeschaft bij de lokale bouwmarkt? :+
Oranje? Hier is meer dan de helft zilvergrijs (met TNT er op gedrukt :P ) en versleten want oud...
pi_159731882
quote:
10s.gif Op zondag 7 februari 2016 14:12 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

erg handig. Hier is het zo dat de postverdelers gelijk na de sortering de containers binnen weer aanvullen, zodat de volgende dag de tassen daar weer op gezet kunnen worden.
zo is dat hier ook maar als er buiten dan geen containers meer staan hebben de mensen die 's avonds collectie hebben toch een probleem want die hebben die dingen immers nodig om pakketten en dergelijke af te voeren dus die moeten de lege containers dan wel van de werkvloer halen waardoor we de volgende ochtend geen containers meer hebben om de tassen op te zetten.
pi_159732590
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 14:36 schreef Hondsdraf het volgende:

[..]

Oranje? Hier is meer dan de helft zilvergrijs (met TNT er op gedrukt :P ) en versleten want oud...

maar die grijze mogen officieel alleen nog voor huis aan huis gebruikt worden. Maar ja, nood breekt wet en zo dus als het echt niet anders kan zit er inderdaad niks anders op dan toch zo'n grijze tas te gebruiken.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 7 februari 2016 @ 18:43:56 #186
Maffe Fries
pi_159732890
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 18:31 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

maar die grijze mogen officieel alleen nog voor huis aan huis gebruikt worden. Maar ja, nood breekt wet en zo dus als het echt niet anders kan zit er inderdaad niks anders op dan toch zo'n grijze tas te gebruiken.
Bij ons in de kerstperiode weer gebeurd ja. Voor mijn wijken natuurlijk oranje tassen geregeld. Daar kan net even iets meer in en dat is handig als je niet zo vaak langs het depot wilt :P
  zondag 7 februari 2016 @ 18:55:06 #187
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_159733177
Ik heb de laatste weken meer grijze dan oranje tassen gehad. Ja met post er in ;)
  Redactie Frontpage / Sport zondag 7 februari 2016 @ 18:57:42 #188
Maffe Fries
pi_159733246
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 18:55 schreef Pietertje71 het volgende:
Ik heb de laatste weken meer grijze dan oranje tassen gehad. Ja met post er in ;)
ik zou ze retour sturen: geweigerd
  zondag 7 februari 2016 @ 19:10:28 #189
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_159733586
quote:
12s.gif Op zondag 7 februari 2016 18:57 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

ik zou ze retour sturen: geweigerd
Had ik de eerste keer ook gedaan.
Het PostNL TC-knokteam is diezelfde dag hoogst persoonlijk nog aan huis geweest om de tassen te komen afleveren en vriendelijk doch dringend verzocht deze wel te bezorgen.
Ze vroegen ook nog wat mijn probleem was....altijd vriendelijk en behulpzaam dat team van TC's ^O^
pi_159736686
Oh ik had zaterdag trouwens ook nog ergens een mooie. Iemand die een mooie grote clown aan de voordeur had geplakt ter decoratie. Over de brievenbus heen dus :') ik ben geneigd om de post retour afzender te sturen, maar ik kan het ook herstellen naar hun adres en dan hopen dat mijn collega het dinsdag wel kan bezorgen...

Ding zat aan alle kanten vastgeplakt dus even aan de kant schuiven was er niet bij, en de boel los halen leek me ook niet zo'n goed plan :P
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  maandag 8 februari 2016 @ 06:12:44 #191
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_159746955
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 20:55 schreef VixenFromHell het volgende:
Oh ik had zaterdag trouwens ook nog ergens een mooie. Iemand die een mooie grote clown aan de voordeur had geplakt ter decoratie. Over de brievenbus heen dus :') ik ben geneigd om de post retour afzender te sturen, maar ik kan het ook herstellen naar hun adres en dan hopen dat mijn collega het dinsdag wel kan bezorgen...

Ding zat aan alle kanten vastgeplakt dus even aan de kant schuiven was er niet bij, en de boel los halen leek me ook niet zo'n goed plan :P
_O-
  maandag 8 februari 2016 @ 08:25:53 #192
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_159747416
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 07:18 schreef Pietertje71 het volgende:

[..]

Roze kaartjes....ik moet ze nog tegenkomen. Wederom een landelijk/regionaal beleid? :O

Hier hadden ze ze wel, zij het onregelmatig, maar nu niet meer. Tegenwoordig krijg je de pakjes at random in een aparte tas geflikkerd aangeleverd.
pi_159747497
Fout: Er is een fout opgetreden tijdens het laden van een Visualforce-pagina.

Stuur ons een e-mail voor eventuele vragen.

Ligt de site eruit? Als ik inlog krijg ik een "error." De app doet het wel. Ik kan ook niet proberen opnieuw in te loggen tenzij ik de cookies verwijder. Daarna krijg ik bij inloggen weer een nieuwe error.
  maandag 8 februari 2016 @ 08:46:31 #194
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_159747602
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 08:35 schreef Globetrottertje het volgende:
Fout: Er is een fout opgetreden tijdens het laden van een Visualforce-pagina.

Ligt de site eruit? Als ik inlog krijg ik een "error." De app doet het wel. Ik kan ook niet proberen opnieuw in te loggen tenzij ik de cookies verwijder. Daarna krijg ik bij inloggen weer een nieuwe error.

Het is maandag...relax..... :9
pi_159747650
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 08:35 schreef Globetrottertje het volgende:

Zouden we echt eens moeten doen, elke keer dat mijnwerktniet er uit ligt ;)
pi_159747729
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 08:52 schreef zombo het volgende:

[..]

Zouden we echt eens moeten doen, elke keer dat mijnwerktniet er uit ligt ;)
Muhahahahaha!!!

@Pietertje71 als je op zondagnacht en maandagochtend tussen 0:00 en 08:00 kijkt, dan zie je vaak (niet altijd) je rooster voor de week daarop al staan. Ligt er een beetje aan op de plannert je voor een paar weken ingeboekt heeft. Soms doen ze dat. Zo zag ik twee weken geleden dat ik afgelopen week twee onbekende wijken erbij moest doen omdat collega vrij bleek te hebben. Hij verbaast dat ik wist dat hij er niet was. Hahaha
  maandag 8 februari 2016 @ 09:24:28 #197
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_159748004
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 08:58 schreef Globetrottertje het volgende:

[..]

Muhahahahaha!!!

@Pietertje71 als je op zondagnacht en maandagochtend tussen 0:00 en 08:00 kijkt, dan zie je vaak (niet altijd) je rooster voor de week daarop al staan. Ligt er een beetje aan op de plannert je voor een paar weken ingeboekt heeft. Soms doen ze dat. Zo zag ik twee weken geleden dat ik afgelopen week twee onbekende wijken erbij moest doen omdat collega vrij bleek te hebben. Hij verbaast dat ik wist dat hij er niet was. Hahaha
Is zo :)
pi_159748213
En toen was ik weer zo nieuwsgierig en toen deed 'ie het niet. Boehoehoehoe huilie huilie.

Ik liep vorige week aldus 9 uur meer dan mijn contracttijd. Dat was wel weer mooi meegenomen. :-)

Maarre doet 'ie het bij jullie ook niet?

[ Bericht 12% gewijzigd door Globetrottertje op 08-02-2016 10:10:46 ]
pi_159748962
Hij doet het..zijn wat dingen veranderd. De looptijd wordt nu in minuten aangegeven ipv uren, dus bijvoorbeeld 120 minuten ipv 2 uur
pi_159749093
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 10:28 schreef bikkie het volgende:
Hij doet het..zijn wat dingen veranderd. De looptijd wordt nu in minuten aangegeven ipv uren, dus bijvoorbeeld 120 minuten ipv 2 uur
Pffff begin van het einde ;) makkelijker aftellen naar 0 zo. Zou de rest nog weer terugkomen, verlof aanvragen en zo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')